Täysimetyksellä oleva vauva lapsettomiin häihin mukaan?
Kommentit (24)
Kannattaa varmaan kysyä sieltä suunnalta kenen häihin olet menossa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:19"]Kannattaa varmaan kysyä sieltä suunnalta kenen häihin olet menossa.
[/quote]
Siis kysymys on ihan yleisellä tasolla. Mitä itse tekisit :)
Ei.
Pumppaisin lapselle maidot ja jättäisin hoitajan kanssa kotiin tai jättäisin itsekin menemättä.
Ei lapsia, ei edes vauvoja (eikä varsinkaan niitä huutamaan) lapsettomiin häihin.
Onko täysimetyksellä oleva vauva lapsi? Siinä vastaus.
Mä jäin kotiin silloin puolivuotiaan kanssa niin pari oli ihmetellyt miksi en tullut kun kyllä vauvat oli tervetulleita... musta aika ihme ajatusmaailma jos sanotaan että ei lapsia mut vauvojen kanssa olis pitänyt mennä...
En menisi ollenkaan, jos lapsi ei osaa juoda pullosta (sen voisi kyllä opettaa jo etukäteen). Lapsen kanssa nyt en ainakaan menisi, jos on nimenomaan ilmoitettu kutsussa, että on tarkoitus juhlia ilman lapsia.
Vitun taavi. Ei. Lapsia. Mukaan. EI.
Kysyisin avioparilta onko ok että tulisin vauvan kanssa häihin ja kertoisin syyn.Jos ei sopisi niin ei sitten sopisi :)
Mä menin siskon häihin pikkuvauvan kanssa vaikka muuten oli lapsettomat. Siskolle se oli ok. Ei se vauva tehnyt silloin vielä muuta kuin nukkui ja söi niin ei häirinnyt, lähdettiin vaan sitten ajoissa kotiin ennen kovaäänisempää juhlintaa.
Meillä on tulossa lapsettomat häät, mut pienet vauvat on tervetulleita. Ymmärrän ap:n täysin!
Mikä idea on lapsettomissa häissä, jonne kuitenkin ne pahimmat rääkyjät eli pikkuvauvat on tervetulleita? Yleensä kun perustellaan sillä, että lasten itku pilaa vihkitoimituksen.
Kyselet yleisellä tasolla?kummallinen kysymys kun vastaus löytyy lauseesta"ei lapsia häihin"
Mun äiti oli mennyt häihin veljeni ollessa kolmeviikkoinen ja jättänyt veljen muutamaksi tunniksi mummolle, maitoa pulloon. Siihen loppui imetys, kun veli ei suostunut enää imemään rintaa sen jälkeen.
Selvennyksen vuoksi en edes omista lapsia tai ole pitämässä lapsettomia häitä. Taannoin olin lapsettomissa jossa oli imeväinen mukana. t. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:24"]Mä jäin kotiin silloin puolivuotiaan kanssa niin pari oli ihmetellyt miksi en tullut kun kyllä vauvat oli tervetulleita... musta aika ihme ajatusmaailma jos sanotaan että ei lapsia mut vauvojen kanssa olis pitänyt mennä...
[/quote]
Mä olen taas törmännyt, että oli lapsettomat häät, mutta yli 12-vuotiaat oli tervetulleita
En veisi vauvaa mutta en menisi itsekään, täysimetyksen jatkuminen etusijalla.
Ihme vastauksia..selvästikään ei omakohtaista kokemusta..tottakai täysimetyksellä oleva mukaan, ellei osaa juoda pumpattua maito tuttipullosta niin sitten vaan hyvällä mielellä jättää. Voihan sitä kysyä parilta, sivistynyt kyllä vastaa että mukaan vaan!
Outo kysymys. Ei lapsettomiin häihin lapsia.