Jutta ja häädieetti LIV nyt
särähtipäs korvaan kun Jutta sanoi "mitä lähempänä kuuttakymmentä kiloa olet sen tyytyväisempi minä olen ja myös miehesi on varmasti sitten tyytyväinen"
Eukosta viis?! :/
Jutta dieetteineen on niin kulunut juttu!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:25"]MInusta taas näyttää siltä kuin tuo ukko olisi pakottanut naisen ohjelmaan. [/quote] Mulle kans tuli mieleen tämä. Ja kauhean rumasti puhui tulevalle vaimolleen porrasjuoksussa: "treeniä horo". Ei kyllä meillä tuollaista sanottais edes huumorilla.
[/quote]
MInäkään en ollut uskoa korviani, kuulin siis oikein?!! Kamalan masentuneen ja hymyttömän oloinen nainen ja mies ylimielin ja omahyväinen kukko.
[/quote]
Oiskohan vähän hävennyt morsiantaan?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:25"]MInusta taas näyttää siltä kuin tuo ukko olisi pakottanut naisen ohjelmaan. [/quote] Mulle kans tuli mieleen tämä. Ja kauhean rumasti puhui tulevalle vaimolleen porrasjuoksussa: "treeniä horo". Ei kyllä meillä tuollaista sanottais edes huumorilla.
[/quote]
MInäkään en ollut uskoa korviani, kuulin siis oikein?!! Kamalan masentuneen ja hymyttömän oloinen nainen ja mies ylimielin ja omahyväinen kukko.
[/quote]
Sanoko se oikeasti tulevaa vaimoaan horoksi tv-kameroiden edesssä? :D Joo, eipä näyttänyt mies pahemmin vastustavan, kun pyydettiin ottamaan paitaa pois. Oma veli vielä kehuu, että onhan se komea, mutta se kulkee suvussa. Aika omahyväistä huumoria.