En ole käynyt suihkussa kuukauteen!
Vihdoinkin voin käydä turvallisesti kaupassa kun kaikki muut pitää muhun kunnon turvaväliä.
Kommentit (18)
Pitäisköhän munkin kokeilla samaa?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa paikkoja jo kutista?
Miksi kutisisi?
En minäkään. Riittää että pesee kriittiset paikat ja vaihtaa puhtaat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän munkin kokeilla samaa?
Munkit on yleensä tehneet puhtauslupauksen...vai oliko se nunnien juttu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku hienohelma?
Käyn pilkillä ja plumpsahtelen väh/ kerran/ vko. Kiirehän siinä tulee pestä munat ja perse, mut karaistunut jo pikku hiljaa siihenkin. Salmista ja siltojen alta löytyy vielä tarpeeksi heikkoa jäätä.
Aloittelija. Mun ennätys on kolme kuukautta, toki vaihdon rytkyt säännöllisesti, mutta valituksia hajusta ei kyllä kuulunut.
Minä en ole käynyt puoleentoista kuukauteen. Tosin pesen joka päivä kriittiset paikat ja vaihdan vaatteita. Hiukset alkaa olla aika rasvaiset, mutta eipä ne pipon alta näy. Näin talvella ei ”jaksa” koko ajan suihkussa käydä.
Jatkuva suihkussa lotraaminen kuivattaa ihoa,kerran kvarttaalissa riittää vallan hyvin.
Iho alkaa haisemaan tallille. Yöiks🤢
Minun ei tarvitse liikuskella ihmisten ilmoilla ollenkaan, joten peseydyn nykyisin 1-4 viikon välein. Kerran meni kuukausia. Hullua kyllä, hiukseni pysyivät ihan puhtaan näköisinä viisi kuukautta, eikä muutenkaan mitään outoa näkynyt. Hajusta en sano mitään.
Ootko käynyt kylvyssä tai uimassa tai pesetynyt vadin avulla saunassa?
Ei peseytimiseen aina suihkua tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Etkö harrasta mitään liikuntaa?
Tänään kaupassa käydessäni oli pullonpalautus masiinalla ihan järkyttävän hajuinen mies. Vaikea edes kuvailla sitä hajua. Kaikkea vanhan kusen ja hien hajun väliltä.
En ymmärrä miten niin kauhealta löyhkäävä ihminen ei häiriinny omasta hajustaan? Ja eikös jo ala kutista sieltä täältä?
Kävin pakosti Tampereella koronalinkojunalla ja kotiin palattua pakosti suihkussa.
siinähän on jo vaateparsikin varsinainen mikrobi ja pikkuötökkäeläintarha
😱
Mahtaa paikkoja jo kutista?