Miten sinä olet päässyt yli tällaisestä?
Mies lähtee yhtäkkiä yli 18 vuoden parisuhteen ja useamman yhteisen lapsen jälkeen sanomatta sanaakaan. Saat myöhemmin tietää, että on muuttanut ltoisen naisen luo. Ei sen jälkeen pidä yhteyttä lapsiinsakaan ollenkaan, vaikka jo isoja, eikä maksa elatusmaksuja edes.
Musta tuntuu, että oon niin vihanen, etten pääse ikinä yli. Joka ikinen päivä hukun vihaan ja se syö musta viimeisetkin voimat. Nainen vielä tiesi, että ollaan yhdessä, ei välittänyt. En osaa milään lopettaa vatvomista.
Kommentit (6)
Älä mieti sitä naista, se ei ole tekemisistään sulle tilivelvollinen, mies taas kuulostaa täydelliseltä mulkulta. Elarit saat kyllä karhuttua vaikka lakimiehen tai sossun kautta. Tsemppiä, kyllä sinä selviät, tuo mies ei ole edes sun vihasi arvoinen.
Niin, mieshän sen valintansa teki, ei häntä siihen ihan pakotettu, mutta vuosien viettely tuotti tuloksen. Erosta jo niin kauan, että olen saanut kelalta elarit jo pitkään, sen ihan minimin.
Tajuan, että mies ei ole minkään arvoinen todellakaan, mutta kun en saa silti ajatuksia irti. Vihaan sitä naistakin, koska on aukonut mulle naamaansa sairas virne ja voitonilo naamallaan. ap.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:14"]
Jätä se sika!
[/quote]
Vai pitäiskö nyt olla, että Jätä se sika mielestäsi? ap.
Jos menen terapiaan, niin minkälaisia asioita siellä käsiteltäisiin ja miten sinne yleensä pääsee? En ole koskaan ollut terapiassa, eikä yksityiseen olisi varaa. ap.
Jos jollakin on kokemusta terapiasta eron jälkeen tai varsinkin tällaisen eron, niin olisin kiitollinen kuulemaan? ap.
Terapia?
Tosin turhaan syytät naista, vaikka onhan se inhimillistä. Nainen on ulkopuolinen, tuosta sopasta on ex-miehesi täysin vastuussa.