Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on komeampi kuin suurin osa huippujalkapalloilijoista

Vierailija
06.05.2015 |

ja muista hyvännäköisenä pidetyistä miehistä.

Haluatko kysyä jotain?

(Jos en heti vastaa, palaan illemmalla)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä määrittelet hänet komeammaksi?

Vierailija
2/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai huippujalkapalloilijaksi tulla pelkästään ulkonäön perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut.
Miltä itse näytät? Paremmalta kuin suurin osa misseistä, malleista ja näyttelijättäristä?

Vierailija
4/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kaikki kynnelle kykenevät miehet, siis Mersun omistajat ja komistukset, vaihtavat naista kun nainen täyttää about 30 vuotta. Mies on mielellään vaikka minkälaisen tyhjäpään kanssa, kunhan naama ja vartalo ovat kiihottavia, muulla ei väliä. Jos joku sanoo muuta, hän on joko köyhä tai ruma, eikä siksi saa niin paljoa laadukkaita naisia kuin haluaisi.

Vierailija
5/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:11"]Ei kai huippujalkapalloilijaksi tulla pelkästään ulkonäön perusteella.
[/quote]
Kyllä, kysyin tätä itse Cristiano Ronaldolta joka sanoi menestyksensä johtuvan täysin komeasta ulkonäöstään. Yllätävää mutta silti totta.

Vierailija
6/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:11"]

Minkä ikäinen olet? Kaikki kynnelle kykenevät miehet, siis Mersun omistajat ja komistukset, vaihtavat naista kun nainen täyttää about 30 vuotta. Mies on mielellään vaikka minkälaisen tyhjäpään kanssa, kunhan naama ja vartalo ovat kiihottavia, muulla ei väliä. Jos joku sanoo muuta, hän on joko köyhä tai ruma, eikä siksi saa niin paljoa laadukkaita naisia kuin haluaisi.

[/quote]

...tai älykäs.

Vierailija
7/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooooooohhh...mistäs mulle saataisiin?

Vierailija
8/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii? Mun mielestäjalkapalloilijat ei ole sen kummemman näköisiä, kuin muutkaan miehet, et en yhtään epäile.

Omaa miestä nyt on hankala rankata mihinkään listalle, kun se on mun mielest komein tai siis söpö.

Vierailija
9/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei petä työreissuillaan?

Vierailija
10/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aina mielummin kaunista katselee.

Vierailija
11/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on tosi hyvännäköinen, on tehnyt mallinhommiakin. Mutta en osaa sanoa jalkapalloilijoista, kun en ole niihin oikein perehtynyt.

Toivottavasti jokainen pitää omaa miestään hyvännäköisenä! :)

Vierailija
12/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki sellasia naruja.

Vierailija
13/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ja kauneus ovat subjektiivisia. Siksi jo otsikko on väärä.

Vierailija
14/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:11"]

Onnittelut. Miltä itse näytät? Paremmalta kuin suurin osa misseistä, malleista ja näyttelijättäristä?

[/quote]

Tuli eka aloituksesta mieleen se mamma, joka mietti joskus täällä jonkun palomiehen rumaa vaimoa että miksi on sen kanssa eikä tän mamman. Ettei hän olisi nyt löytänyt itselleen miestä? Muistan että sanoi näyttävänsä Martinalta että jos tämä, niin kaunotar on aika mielenkiintoinen käsite......

Vierailija
15/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni on komeampi kuin suurin osa huippujalkapalloilijoista"

No tota... menenkö nyt jonkun tilastotieteiljän provoon mutta vastaan silti. Jos oletetaan, että huippujalkapalloilijat edustavat edustavasti väestöä ja miehesi on komeampi kuin suurin osa heistä, niin miehesi saattaa olla vähän mediaanin yläpuolella. Eli siis vähän yli puolet huippujalkapalloilijoista on häntä rumempia ja vähän alle puolet komeampia. Eli siis sanot siis, että miehesi asettuu komeusasteikolla Rooneyniä ylemmäs mutta Iker Casillasta alemmas. Eli miehesi on tylsää keskikastia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän