Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla oikeus vaatia miehiä suorittamaan asepalvelus?

Vierailija
06.05.2015 |

Mitä varten naiset kuvittelevat että puolustusvoimat instituutiona on olemassa?

Aika moni nainen kannattaa puolustusvoimia "koska kyllä ne venäläiset joskus tulee uliuliuli ;___;"

Aika moni nainen kannattaa myös monikulttuuria, ja monet sellaiset naiset myös jotka kannattavat puolustusvoimien ylläpitoa ja miesten asevelvollisuutta.

Minkä takia naiset kuvittelevat että suomalaiset miehet sinne rintamalle menevät? MONIKULTTUURINKO? Miksi me taistelisimme MITÄÄN kulttuuria vastaan, tai MINKÄÄN kulttuurin puolesta jos meille kelpaa tänne ihan kaikki kulttuurit? Miksi me taistelisimme keidenkään ihmisten puolesta jos meille kelpaa tänne kaikki ihmiset, ja miksi taistelisimme ketään ihmisiä vastaan jos meille kelpaa tänne kaikki ihmiset?

Hyvin iso osa miehistä jotka tunnen, vastustaa monikulttuuria. Tälläisillä miehillä on hyvä motiivi mennä armeijaan.

Useimmilla naisilla taas ei ole mitään järkevää motiivia puhua sen puolesta että miehien on suoritettava asevelvollisuus, paitsi vittuilu miehille. Jos nainen kannattaa monikulttuuria ja suomalaisen kulttuurin alasajoa, ei hänellä ole oikeutta vaatia miehiä suorittamaan asevelvollisuutta. Tälläinen nainen itse omalla toiminnallaan tuhoaa suomalaista geneettistä ja kulttuurillista perintöä enemmän kuin mikään Venäjän uhka.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:30"]

No sodissa uolee nykyään enemmän siviilejä, joten voihan sen miehen lähettää turvaan rintamalle.

[/quote]

Luuletko että sotivia ja siviilejä on 1:1? Tyhmä akka :D

Vierailija
42/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meillä naisilla ei ole oikeutta vaatia miestä suorittamaan asepalvelusta, mutta meillä on oikeus valita miehemme. En ikinä huolisi ap.n kaltaista pienimunaista runkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:11"]

Hyvin iso osa miehistä jotka tunnen, vastustaa monikulttuuria. Tälläisillä miehillä on hyvä motiivi mennä armeijaan.

[/quote]

Tuo kertoo kyllä enemmän kaveripiiristäsi kuin mistään muusta.

Jaiks.

M33

Vierailija
44/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Tuo kertoo kyllä enemmän kaveripiiristäsi kuin mistään muusta.

Jaiks.

M33

[/quote]

No kannatatko sinä monikulttuuria? Entä kannatatko puolustusvoimien ylläpitoa? Etkö näe tässä mitään dilemmaa? Miksi puolustaa jotain jos kaikki on tasapäistetty? Miksi puolustaa jotain jos ei ole mitään puolustettavaa? Jos suomalaiset eivät ole suomalaisille tärkeämpi kansanryhmä, vaan täsmälleen yhtä tärkeä kuin somalit, venäläiset, ruotsalaiset tai kurdit niin miksi edes pitää yllä mitään puolustusvoimia?

Vierailija
45/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen asepalvelus pitäisi poistaa, sodassa venäjää vastaan tulisi vaan helvetin iso läjä kuolleita suomalaisia.

Vierailija
46/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:48"]

Pakollinen asepalvelus pitäisi poistaa, sodassa venäjää vastaan tulisi vaan helvetin iso läjä kuolleita suomalaisia.

[/quote]

Totta, ja ei meillä mitään itsenäisyyttä ole jota puolustaa. Koska kansammekin on nykyään monikulttuurisuutta ja edustusta on koko maailmasta, niin mitä järkeä on sotia? Jos me olemme kaikki 7 miljardia "yhtä isoa perhettä" niin mitä järkeä taistella minkään puolesta?

Vierailija
47/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen puolustus ja armeija on yleinen vitsi maailmalla ja Venäjällä, josta hyökkäys todennäköisesti tulee jos tullakseen. Kuka siis menee tapattamaan itsensä näin surkean maan puolesta? en minä ainakaan, terveisin ap.

Vierailija
48/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tätä vaadi, vaan miehet.

Vierailija
49/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:02"]

Naiset eivät tätä vaadi, vaan miehet.

[/quote]

Kyllä naisen asenne voi olla se että miehet inttiin.

Vierailija
50/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:38"]

Mielestäni meillä naisilla ei ole oikeutta vaatia miestä suorittamaan asepalvelusta, mutta meillä on oikeus valita miehemme. En ikinä huolisi ap.n kaltaista pienimunaista runkkaria.

[/quote]

Messuhalli.

Vierailija
51/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan yksi lysti onko mies käynyt asepalveluksen vai ei, mutta jos se olisi tuollainen ap:n kaltainen kitisijä niin sais lähtee kävelemään.

Ja ei en ole mitään seuraavista :

ylipainoinen

ruma

tyhmä

huora

mamupatja

Siinä olikin sitten ap:n kaikki kortit. Nyt vaan alapeukuttamaan rajusti kun totuus sattuu.

Vierailija
52/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:08"]

No mikä helvetti se nyt niin vitun vaikeaksi tekee joku armeija suorittaa?? Ihme ininää MIEHILTÄ. Kyllä mulle kävis armeijapakko myös naisille, ei ole mun syy ettei näin ole. Minusta mies joka vinkuu jostain armeijasta on vitun rasittava laiska. Oikea mamin pullamössöpoju! Kuulostavat samalta kuin yläasteikäiset jotku vinkuu "miksi koulussa pitää vittu olla". Kasvakaa saatana!

[/quote]

Sinulta taisi mennä AP:n pointti ohi. Mitä mieltä olet monikulttuurista?

Vierailija
53/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käy todelliset vässykät, jotka ei uskalla kieltäytyä ja mennä vankilaan. Jossei selviä vankilassa, ei myöskään sodassa. Tälläisten tuhkamunien on turha elätellä toiveita Suomen armeijan tehosta esim. Venäjää vastaan.

Vierailija
54/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:08"]

No mikä helvetti se nyt niin vitun vaikeaksi tekee joku armeija suorittaa?? Ihme ininää MIEHILTÄ. Kyllä mulle kävis armeijapakko myös naisille, ei ole mun syy ettei näin ole. Minusta mies joka vinkuu jostain armeijasta on vitun rasittava laiska. Oikea mamin pullamössöpoju! Kuulostavat samalta kuin yläasteikäiset jotku vinkuu "miksi koulussa pitää vittu olla". Kasvakaa saatana!

[/quote]

Sinulta taisi mennä AP:n pointti ohi. Mitä mieltä olet monikulttuurista?
[/quote]

Se on ok jos noudatetaan Suomen lakeja. Eli esim kun joissain kulttuureissa ympärileikkaus on pop, ei suomessa tätä saa tehdä ja jos käy tekemässä ulkomailla niin takaisin ei olisi tulemista.

Vierailija
55/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:09"]

Mulle on aivan yksi lysti onko mies käynyt asepalveluksen vai ei, mutta jos se olisi tuollainen ap:n kaltainen kitisijä niin sais lähtee kävelemään.

Ja ei en ole mitään seuraavista :

ylipainoinen

ruma

tyhmä

huora

mamupatja

Siinä olikin sitten ap:n kaikki kortit. Nyt vaan alapeukuttamaan rajusti kun totuus sattuu.

[/quote]

Jos vastutat monikulttuuria ja et ole mamupatja, niin hyväksyn mielipiteesi.

t. korpraali

Vierailija
56/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:08"] No mikä helvetti se nyt niin vitun vaikeaksi tekee joku armeija suorittaa?? Ihme ininää MIEHILTÄ. Kyllä mulle kävis armeijapakko myös naisille, ei ole mun syy ettei näin ole. Minusta mies joka vinkuu jostain armeijasta on vitun rasittava laiska. Oikea mamin pullamössöpoju! Kuulostavat samalta kuin yläasteikäiset jotku vinkuu "miksi koulussa pitää vittu olla". Kasvakaa saatana! [/quote] Sinulta taisi mennä AP:n pointti ohi. Mitä mieltä olet monikulttuurista? [/quote] Se on ok jos noudatetaan Suomen lakeja. Eli esim kun joissain kulttuureissa ympärileikkaus on pop, ei suomessa tätä saa tehdä ja jos käy tekemässä ulkomailla niin takaisin ei olisi tulemista.

[/quote]

Et tainnut nyt tajuta AP:n pointtia. Mitä järkeä on puolustaa suomalaista kulttuuri- tai geeniperimää jos kannattaa monikulttuuria? Eikö suomalaisen kulttuurin ja geenien vaaliminen pitäisi olla tärkeämpää kuin muiden kulttuurien harjoittaminen tai ylipäätään ulkomaalaisten rahtaaminen tänne?

Itse olen mies, enkä minä halua puolustaa mitään somaleja tai muslimeja täällä, en edes saksalaisia tai englantilaisia. Haluan puolustaa SUOMALAISIA ja niitä jotka ajattelevat kuten minä. Lue nyt AP:n postaus vielä kertaalleen, etkö oikeasti huomaa tässä mitään dilemmaa? Jos SUOMALAISUUS menee kaiken muun yli, niin silloin on luonnollista kannattaa puolustusinstituutiota. Jos taas hyväskyt mutisematta monikulttuurin niin mitä puolustettavaa on?

Vierailija
57/57 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:40"]

Heinrich Himmler: "Where a Finnish SS-man stood, enemy was always defeated."

Felix Steiner Hitlerille: "Mein Führer, where Finns stand, there stand our best soldiers!"

[/quote]

Nuokin kajahtaneet pellet lähtivät ottamaan turpiinsa ukrainalaisilta. Lisäksi useat noista maanpetturi-surkimuksista loikkasi vihollisen puolelle lapinsodassa. Ovat toivottomia luusereita ja umpisurkeita sotilaita, kuten kaikki natsit. Kuvaavaa on että esimerkiksi kuuluisa maanpetturi ja vajakki Lauri Törni lähti jenkkeihin ja osallistui vietnaminsotaan sillä seurauksella, että jenkit hävisivät sodan. Natseista ei yksinkertaisesti ole sotimaan.

[/quote] (wannabe?) Aatu II puhuu... peräkamaristaan käsin anonyyminä kirjoittamalla ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän