Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rahalla ei saa rakkautta. Toki jos sitä ei ole hakemassakaan niin ei sitten haittaa.

Vierailija
2/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, maksullisia naisia on ollut aina ja tulee olemaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vain illuusio. Ja monesti se rakentuu harhakuvaan jossa toisen status, työ ja sosiaalinen verkosto on se mihin nainen rakastuu. Kas kummaa kun mies menettää esim. työnsä niin naisen rakkaus se kummallisesti katoaa.

Vierailija
4/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta on kyllä hyötyä, mutta ei edes miljoonaomaisuus pelkästään auta, jos on epämiehekäs, vähän juntti, ruma nössö, jolla ei ole yhtään statusta.

Vierailija
5/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa linkkiä mutta voin vakuuttaa että minuun toi ei päde. Kun olin sinkkuna noin vuosi sitten kaksi rahakasta liikemiestä mua piiritti. Toista en suostunut koskaan edes tapaamaan vaikka väitti ajaneensa tänne asti toisesta kaupungista. Se toinen oli niin täynnä itseään ja jaksoi puhua vain rahasta ja liiketoiminnastaan että kyllästyin. Kyseinen mies tarjoutui maksamaan velkanikin pois ja tarjosi ulkomaanmatkoja ym. Molemmille annoin siis pakit ja valkkasin köyhän miehen kumppanikseni kenen kanssa juuri menin naimisiin. Velkani maksoin itse pois ja ulkomaanmatkalle lähdetään kun rahat siihen on säästetty. Ei se raha tuo onnea, turvallisuutta kylläkin mutta mulla on nyt kaikki mitä haluan ja omilla rahoillani tulen toimeen sekä elätän miestäni, se riittää. Ei tulisi mieleenkään elää toisten rahoilla.

Vierailija
6/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:50"]Rahalla saa naisia, kun on rahaa niin naisia alkaa kiinnostaa. Tässä on totuus ja pätee 100% tähän maahan:

[/quote]Naiset on kyllä gold diggereitä Suomessa... Ainakin jos on vähänkin nätimpi. Tunteet ym. eivät merkitse enää niin paljon. "Ei kukaan usko rakkauteen enää" oli jonkun muijan biisissäkin.

Vierailija
7/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:55"]

Rakkaus on vain illuusio. Ja monesti se rakentuu harhakuvaan jossa toisen status, työ ja sosiaalinen verkosto on se mihin nainen rakastuu. Kas kummaa kun mies menettää esim. työnsä niin naisen rakkaus se kummallisesti katoaa.

[/quote]

Ja miehen tyhmyys on siis naisen vika? Jos ei löydä kumppania itselleen muuta kuin rahalla, niin sopii katsoa peiliin.

Vierailija
8/8 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia tosiaan saa rahalla. Mutta saa niitä miehiäkin. Jopa ilmaiseksi.