Miksi nainen tekee itseään tykö miehen kavereille?
Onko tarkoitus tehdä mies mustasukkaiseksi vai kiinnostaako toiset miehet oikeasti? Jos joku selventäisi vihdoin. Ja ei tarvitse tulla kirjoittamaan ''en mä ainakaan'' Haluan vastauksia niiltä jotka niin tekee! Kiitos.
Kommentit (37)
Mieheni näkee ihan jumalattomasti vaivaa yhdestä kaveristaan. Tosin ei valita hänelle, MUTTA minulle. Tämä kaveri on hyvännäköinen ja treenattu ja vielä kaiken lisäksi todella mukava ihminen. Hän on puhelias ja tykkää keskustella kanssani ja ei ole mitään flirttiä. Ei yritä mitään, on vaan perus kohtelias ja varmasti pitää minusta juttukaverina, kun pystyy puhumaan kaikenlaista. Mieheni ei siedä tätä ja muuttuu todella mustasukkaiseksi. "Miksi naurat hänen jutuille!?" Miksi? Jos ne ovat hauskoja? "Miksi sun tarttee niin paljon puhua sen kanssa!?" Koska haluan puhua hänelle? Ja ei ole ikinä nähnyt vaivaa ns. Rumemmista kavereistaan, jotka puhuvat kanssani. Minulla ei ole mitään romanttisia tunteita tuon miehen suuntaan eikä kyllä hänelläkään, kyllä sellaisen huomaisi. Mies luulee jäävänsä alakynteen ja tuntee itsensä jotenkin huonommaksi, vaikka näin ei todellakaan ole.
Kuulostatte ihan eräältä tuttavapariskunnalta... mistäpäin suomea ap kirjoittelee? Tuttavapariskunnalla nainen selkeästi pelaa erään heidän yhteisen ystävän kanssa silmäpeliä ja se kaveri oikein provosoi sitä. Olen ihmetellyt eikö mies huomaa vai miksi ei reagoi...
Naisille tuo tuntuu olevan sallittua, mutta jos mies erehtyy sanomaan naisen kaveria mukavaksi, nainen lukkiutuu makuuhuoneeseen itkemään viideksi tunniksi eikä puhu miehelle kahteen päivään.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:09"]Naisille tuo tuntuu olevan sallittua, mutta jos mies erehtyy sanomaan naisen kaveria mukavaksi, nainen lukkiutuu makuuhuoneeseen itkemään viideksi tunniksi eikä puhu miehelle kahteen päivään.
[/quote]
No, jos mieheni ihan vilpittömästi kehuu kuinka mukava joku kaverini on, niin olisin iloinen! Ja se olisi ihan normaali kehu eikä hehkutusta. Jos taas kehutaan esim. Ulkonäköä, niin se on jo paha. Tai jos mies avoimesti tuijottaisi kaverinaisen peppua ja tissejä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:37"]
Minä nautin nimenomaan huomiosta ja silmäpelistä ja sen saa s tten oma mies huomata makuukammarissa. Piristystä arkeen ja juhlaan flirttailu. Hiukan kehumalla ystävämiehiä pidän oman miehen hiukan varpaillaan ja kilpailuvietin yllä. Ei muuten varmaan treenaisi vatsaihrojaan aina kesäksi veke tai yrittäisi miellyttää muuten. 5
[/quote]
Joo, nyt mä ymmärrän miksi avioliitot niin usein nykyään päättyvät eroon : suhde on eräänlaista fucking peliä jatkuvasti, aina saa/pidetään varpaillaan ja kaikkea paskaa.
Mä en jaksaisi tollasta enkä haluaisi miehelleni sellaista tuottaa.
Mut hei joo, tollanen pelaaminen on syvältä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:07"]
Kuulostatte ihan eräältä tuttavapariskunnalta... mistäpäin suomea ap kirjoittelee? Tuttavapariskunnalla nainen selkeästi pelaa erään heidän yhteisen ystävän kanssa silmäpeliä ja se kaveri oikein provosoi sitä. Olen ihmetellyt eikö mies huomaa vai miksi ei reagoi...
[/quote]
E-P. Varmaan tälläisiä tilanteita on paljon muillakin, tuntuu ainakin siltä.
Naiset ovat alkaneet pleijereiksi myös 2000-luvulla, se vaikeuttaa suhteita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:07"]
[/quote]
E-P. Varmaan tälläisiä tilanteita on paljon muillakin, tuntuu ainakin siltä.
[/quote]
Joo, ei ole tuttavani Etelä-pohjanmaalta. Ikävää jos yleistäkin tämä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:37"]
Minä nautin nimenomaan huomiosta ja silmäpelistä ja sen saa s tten oma mies huomata makuukammarissa. Piristystä arkeen ja juhlaan flirttailu. Hiukan kehumalla ystävämiehiä pidän oman miehen hiukan varpaillaan ja kilpailuvietin yllä. Ei muuten varmaan treenaisi vatsaihrojaan aina kesäksi veke tai yrittäisi miellyttää muuten. 5
[/quote]
Joo, nyt mä ymmärrän miksi avioliitot niin usein nykyään päättyvät eroon : suhde on eräänlaista fucking peliä jatkuvasti, aina saa/pidetään varpaillaan ja kaikkea paskaa.
Mä en jaksaisi tollasta enkä haluaisi miehelleni sellaista tuottaa.
Mut hei joo, tollanen pelaaminen on syvältä.
[/quote]
Samaa mieltä. Inhottavaa pelleilyä. Itsetunto varmasti huipussaan... Jos minä menisin iskemään silmääni jollekin miehen kaverille ja härnäämään tätä niin, että kaverikin innostuu, niin olisin entinen muija. Samoin, jos mieheni tekisi näin minun ystäville, niin se olisi bye bye.
Johtuukohan vaikka siitä, että oma kumppani ei enää samalla tavalla huomioi, on aina väsynyt ja kiukkuinen.
Sitten kutsutaan kylään kaveri, joka hymyilee, on pirteä ja huumorintajuinen...tottakai nainen kiinnittää huomionsa siihen ja innostuu.
Eihän se miehen kaveri tule kiukkuisena mörkönä nurkkiin mököttämään, vaan rennosti kaveriaan tapaamaan.
Kotioloissaan tuo herkullinen miehen kaveri tuskin on sen kummempi, kuin oma mussukka.
Meillä suhde kyllä pysynyt jo yli 5 vuotta pirtsakkana pienen flirttailunkin avulla ja muilla tavoin tietenkin myös. pettäminen ei tulisi mieleenkään. Käymme myös sekasaunassa kavereiden kesken ja jokaiselle silmänruokaa siinä. 5
No eikö se ole tavallaan koko perheen etu, että jos mies kupsahtaa, on jo ehdokkaita valmiina kasvattamaan lapsia ja hoitamaan perhettä. Naisellakin on halutumpi olo. Kunhan pysyy kevyenä leikkinä, niin eihän se niin vaarallista ole. Ei nyt tarvitsisi antaa oman miehen nähdä tuota kuitenkaan.
Voisiko pitää yläosana vaik mustaa toppia ku flirttailee? Tehoaisko?
Miehet eivät tiedäkään, kuinka käärmeitä heidän kaverit ovat, kun nainen on kyseessä.
Kolmen entisen miehen kohdalla ovat nämä "luotettavat ja parhaat" kaverit olleet eron jälkeen 'lohduttamassa' minua.
Ensimmäinen oli kimpussa jo samana iltana, kun sai tiedon erosta. Miesten ystävyys oli siinä.
Toinen alkoi pommittaa viesteillä jo ennen eroa. Oli aina tarjoutumassa kuskiksi, kun olin jonnekin menossa ja ehdotteli aina matkoja ja baari reissuja eri kaupunkeihin. Kertoi myös todella negatiivisia asioita miehestäni, ne asiat sitten johtivat eroon, niinkuin tämä kaveri varmaan toivoi, mutta minua ei saanut ja kaverikin meni samalla.
Kolmannen kohdalla asiat menivätkin toisin, olimme jo eronneet muutamaa viikkoa aikaisemmin kaikessa hiljaisuudessa, ja päädyin (ex)miehen kaverin kanssa sänkyyn. Seuraavana aamuna sain tietää, että ei tämä kaveri edes tiennyt erosta, vaan luuli painaneensa kaverinsa muijaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]
Miehet eivät tiedäkään, kuinka käärmeitä heidän kaverit ovat, kun nainen on kyseessä. Kolmen entisen miehen kohdalla ovat nämä "luotettavat ja parhaat" kaverit olleet eron jälkeen 'lohduttamassa' minua. Ensimmäinen oli kimpussa jo samana iltana, kun sai tiedon erosta. Miesten ystävyys oli siinä. Toinen alkoi pommittaa viesteillä jo ennen eroa. Oli aina tarjoutumassa kuskiksi, kun olin jonnekin menossa ja ehdotteli aina matkoja ja baari reissuja eri kaupunkeihin. Kertoi myös todella negatiivisia asioita miehestäni, ne asiat sitten johtivat eroon, niinkuin tämä kaveri varmaan toivoi, mutta minua ei saanut ja kaverikin meni samalla. Kolmannen kohdalla asiat menivätkin toisin, olimme jo eronneet muutamaa viikkoa aikaisemmin kaikessa hiljaisuudessa, ja päädyin (ex)miehen kaverin kanssa sänkyyn. Seuraavana aamuna sain tietää, että ei tämä kaveri edes tiennyt erosta, vaan luuli painaneensa kaverinsa muijaa.
[/quote]
Yhdyn tähän mielipiteeseen täysin. Miehen "ystävät" lirkuttelevat törkeästi mieheni silmien edessä minulle ja haluavat olla niin hauskoja ja vitsikkäitä. Mittailevat myös vartaloa avoimesti. Miten mieheni on niin sokea?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]
Miehet eivät tiedäkään, kuinka käärmeitä heidän kaverit ovat, kun nainen on kyseessä. Kolmen entisen miehen kohdalla ovat nämä "luotettavat ja parhaat" kaverit olleet eron jälkeen 'lohduttamassa' minua. Ensimmäinen oli kimpussa jo samana iltana, kun sai tiedon erosta. Miesten ystävyys oli siinä. Toinen alkoi pommittaa viesteillä jo ennen eroa. Oli aina tarjoutumassa kuskiksi, kun olin jonnekin menossa ja ehdotteli aina matkoja ja baari reissuja eri kaupunkeihin. Kertoi myös todella negatiivisia asioita miehestäni, ne asiat sitten johtivat eroon, niinkuin tämä kaveri varmaan toivoi, mutta minua ei saanut ja kaverikin meni samalla. Kolmannen kohdalla asiat menivätkin toisin, olimme jo eronneet muutamaa viikkoa aikaisemmin kaikessa hiljaisuudessa, ja päädyin (ex)miehen kaverin kanssa sänkyyn. Seuraavana aamuna sain tietää, että ei tämä kaveri edes tiennyt erosta, vaan luuli painaneensa kaverinsa muijaa.
[/quote]
Yhdyn tähän mielipiteeseen täysin. Miehen "ystävät" lirkuttelevat törkeästi mieheni silmien edessä minulle ja haluavat olla niin hauskoja ja vitsikkäitä. Mittailevat myös vartaloa avoimesti. Miten mieheni on niin sokea?
[/quote]
Olen huomannut saman, mutta ne ovat juurikin näitä "ystäviä". Niitä joiden kanssa lähdetään ryyppäämään joskus eikä puhuta ikinä mitään syvällisiä. Sitten on taas nämä oikeat ystävät, jotka kohtelevat minua hyvin ja vain kaverinsa tyttöystävänä. Eräskin "ystävä" totesi minulle kerran, että hänellä on varmasti isompi muna, kuin miehelläni. Kuka helvetti sellaista edes puhuu!? Sikamiehet, jotka panee kaikkea liikkuvaa ja jos tilassa on yksi nainen, sillä ei ole merkitystä kuka hän on.
Jotkut naiset ovat huomiohuoria ja saavat kicksejä siitä huomiosta jota miehiltä saavat. Tavoitteena saattaa olla juuri tuo pelkkä huomio eikä sen enempää. Mahdollinen itsetunnon kohotus. Tuollaisiahan löytyy baareistakin. Saattavat olla vapaita tai varattuja. "Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Tosin tarkoituskaan ei ole mitään antaa vaan saada sitä huomiota. Eräänlaista henkistä masturbointia.