Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen tekee itseään tykö miehen kavereille?

Vierailija
06.05.2015 |

Onko tarkoitus tehdä mies mustasukkaiseksi vai kiinnostaako toiset miehet oikeasti? Jos joku selventäisi vihdoin. Ja ei tarvitse tulla kirjoittamaan ''en mä ainakaan'' Haluan vastauksia niiltä jotka niin tekee! Kiitos.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "tekee tykö":llä?

Vierailija
2/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailee, hymyilee, iskee silmää, koskettelee... kaikkea sellaista mistä saa kuvan että nainen on romanttisesti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tietenkin kehuu miehiä jälkeenpäin omalle miehelle.

Vierailija
4/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska nautin siitä. Mies tekee samaa ystävilleni. flirttailu on mukavaa ;)

Vierailija
5/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii näiden miesten huomiosta?

Vierailija
6/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo silloin kiinnostunut susta. Tasan tämä on silloin syynä. Vaihdappa naista.

Vierailija
7/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miehen kaveri on sellainen, joka flirttaa minulle avoimesti. Saattaa sanoa, että "näytätpä hyvältä" ja kehuu kaikkea mitä teen, esimerkiksi valmistamani ruoka oli täydellistä ja sitä hehkutti kauan. Tietysti kiittelen ja olenkin aika imarreltu ja kun tää mies on vielä todella komea. Huomaan, että miestäni ärsyttää suunnattomasti

Vierailija
8/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin nimenomaan huomiosta ja silmäpelistä ja sen saa s tten oma mies huomata makuukammarissa. Piristystä arkeen ja juhlaan flirttailu. Hiukan kehumalla ystävämiehiä pidän oman miehen hiukan varpaillaan ja kilpailuvietin yllä. Ei muuten varmaan treenaisi vatsaihrojaan aina kesäksi veke tai yrittäisi miellyttää muuten. 5

Vierailija
9/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ilmiö, onpa tullut pesääkin joku kerta saatua kun sopiva sauma sattui ;) .

Vierailija
10/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehdä tykö". Kuulostaapa hauskalta :D

Vierailija
11/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:34"]

No ei oo silloin kiinnostunut susta. Tasan tämä on silloin syynä. Vaihdappa naista.

[/quote]

Mutta kun muidenkin naisystävät tuntuu tekevän sitä! Usein kohteena on yks tietty kaveri. Olisko se syy sitten siinä jätkässä, vetäisenkö sitä turpaan?

Vierailija
12/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:29"]

Siksi koska nautin siitä. Mies tekee samaa ystävilleni. flirttailu on mukavaa ;)

[/quote]

Jos on varattu niin se on väärin

Vierailija
13/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:37"]

Minä nautin nimenomaan huomiosta ja silmäpelistä ja sen saa s tten oma mies huomata makuukammarissa. Piristystä arkeen ja juhlaan flirttailu. Hiukan kehumalla ystävämiehiä pidän oman miehen hiukan varpaillaan ja kilpailuvietin yllä. Ei muuten varmaan treenaisi vatsaihrojaan aina kesäksi veke tai yrittäisi miellyttää muuten. 5

[/quote]

Olet vastenmielinen

Vierailija
14/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Mutta kun muidenkin naisystävät tuntuu tekevän sitä! Usein kohteena on yks tietty kaveri. Olisko se syy sitten siinä jätkässä, vetäisenkö sitä turpaan?
[/quote]

Varmaan tää kaveri lirkuttelee naisille ja tietää mistä nainen tykkää. Kyllä myös umpirakastunut varattu nainen menee sekaisin, kun kehutaan ja flirttaillaan ja jos on vielä kovin komea mies.

Vierailija
15/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Olet vastenmielinen

[/quote]

Hahaa, päinvastoin ;)

Vierailija
16/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:34"] No ei oo silloin kiinnostunut susta. Tasan tämä on silloin syynä. Vaihdappa naista. [/quote] Mutta kun muidenkin naisystävät tuntuu tekevän sitä! Usein kohteena on yks tietty kaveri. Olisko se syy sitten siinä jätkässä, vetäisenkö sitä turpaan? [/quote] Varmaan tää kaveri lirkuttelee naisille ja tietää mistä nainen tykkää. Kyllä myös umpirakastunut varattu nainen menee sekaisin, kun kehutaan ja flirttaillaan ja jos on vielä kovin komea mies.

[/quote]

OK se saa turpaan!

Vierailija
17/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:34"]

[/quote]

No entiiä millainen teidän kaveriporukkanne on, mutta jos mä tollasessa eläisin ja joutuisin tollasta katsomaan, nii kyllä lähtis kaikki vaihtoon sekä puoliso että kaveripiiri. Turha on kenenkään itkeä täällä ja vilkuilla muita, jos rinnalla ei oo sellasta ihmistä, jonka kanssa elätte vain toisillenne. Ja ne jotka "pitävät puolison viettiä yllä" flirttaamalla muille, nii kyllä se päivä koittaa teillekin, ku puoliso saa tarpeekseen. Ei terve parisuhde oli mitään peliä tai jatkuvaa kilpailua. Terveessa parisuhteessa ollaan TIIMI, jossa ei ole muita.

Vierailija
18/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää kun kaveri käy meillä vaikka autoo kattomassa mun kanssa niin kun kaveri on lähtenyt alkaa naisen hehkutus miten taitava kaveri ja tietää paljon autoista, vaikka oikeasti ei tiedä niin paljon kuin minä! Mä jään siinä naiselle näkymättömäksi, miksi? Tulee väkisin mieleen että tarkoitus on latistaa mua.

Vierailija
19/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:25"]

Mitä tarkoitat "tekee tykö":llä?

[/quote]

Kun av-mammoilta on jo aloitusviestissä torpattu perinteinen "en mä ainakaan!!!1" -vastausmahdollisuus, niin sitten tullaan teeskentelemään, että ei ymmärretä selvää suomea. :D

Vierailija
20/37 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:52"]Se on ärsyttävää kun kaveri käy meillä vaikka autoo kattomassa mun kanssa niin kun kaveri on lähtenyt alkaa naisen hehkutus miten taitava kaveri ja tietää paljon autoista, vaikka oikeasti ei tiedä niin paljon kuin minä! Mä jään siinä naiselle näkymättömäksi, miksi? Tulee väkisin mieleen että tarkoitus on latistaa mua.
[/quote]

Niin ehkä naisesi vaan haluaa tehdä sulle hyvän mielen, kun näyttää, että pitää kavereistasi? Ei hän ehkä tajua loukkaavansa sinua. Kuitenkin jos tämä kaveri on selkainen, että pörrää naisesi lähellä ja saa naisen hihittämään, niin kyllä silloin on varmasti jokin ongelma.