ielipiteen minun ruokavaliosta, koska..
Saan kokoajan kuulla kuinka syön aivan liikaa tms.
Eli annan esimerkin päivän syömisistä:
Aamupala: täysjyväleipä, pari juustoviipaletta ja vettä, tai sitten kahvimukillinen maustamatonta jugurttia ja siemeniä.
Välipala: proteiinipatukka
Lounas: 1 maustamaton kananfile, 2 dl täysjyväriisiä, puoli lautasellista salaattia (kurkku,tomaatti tms.) ja vettä.
Välipala: omena
Päivällinen: pieni annos makaroonilaatikkoa ja puoli lautasellista salaattia, tai sitten wokkivihanneksia ja kanaa.
Iltapala: lautasellinen mannapuuroa ja bonne sosetta.
Lenkkeilen 4-7 kertaa viikossa ja käyn 5 kertaa viikossa kuntosalilla. Saan kokoaika kuulla että "ei ihme kun olet lihonnut" ja kaikkea ikävää. Onko tuo oikeasti niin paljon?
167/51
Kommentit (7)
Normaalia syömistä liikkuvalle ihmlselle
Miksi ylipäänsä kerrot ihmisille mitä olet päivän aikana syönnyt? Olet juuri sopivan kokoinen, lopeta se muiden kuuntelu.
Muuta en ihmettele kuin kahvin vähyyttä.
Syön samantapaista ruokaa mutta isompia annoksia. Treenimäärät aika samat kuin sulla. Syön myös herkkuja monta kertaa viikossa. Rasvaprossa tippunut vuoden alusta 23->18. Jos treenaa kovaa, noi ruokailut on vielä aika maltillisia.
Siis mitäh? Sähän oot todella hoikka treenaavaksi naiseksi. Mä syön melkein kaksi kertaa tuon määrän ja olen jopa viimeaikoina laihtunut, kukaan ei kyllä kommentoi mun syömisiäni.
Komppaan nelosta. Hanki joku muu kiinnostuksen kohde, josta keskustelet kavereiden, työtoverien, naapureiden ja ystävien kanssa.
Sitä vain mietin, että mitä jaloa on maustamattomassa kanafileess. Jos se on se pelkkä filee, ilman marinointia, täytettä, kastiketta, niin eihän se maistu juuri miltään, varsinkaan, jos on normi tehotuotettu broireiparan filee. Miksi ei edes vähän itse tehtyä pestoa päälle? Miten se on kypsytetty?
Mutta huihai. Jos et nauti ruuasta, vaan itse syöminen on sinulle keskeistä, niin elä niinkuin elät ja jätä muiden kommentit omaan arvoonsa.
Ja anteeksi tasapaksu teksi, kirjoitin puhelimella.
Ap