Voih Voih, mies ei osaa puhua :/
Ahdistaa.. olen tavannut jokin aika sitten kivan miehen ja nyt en saa miehestä selkoa. Tuntuu olevan vaivaantunut, mutta ei saa sanotuksi kuin voi voi ja ehkis. Voi toista. Kaikkea hyvää hänellf.
Kommentit (9)
Oikein. Tosimies ei turhaan tuuleta äänihuuliaan. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Mistä naisten kanssa voisi puhua? Akat vaan pälyilee hissukseen ja lahnailee että miehen pitää viihdyttää ja olla äänessä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:44"]Mistä naisten kanssa voisi puhua? Akat vaan pälyilee hissukseen ja lahnailee että miehen pitää viihdyttää ja olla äänessä.
[/quote]
Yleensä naiset puhuvat runsaasti itsestään :D Kysyy vaan jotain niin lähtee moottoriturpa käyntiin eikä tartte itse sanoa sanaakaan seuraavaan tuntiin.
Toki olen asiasta häneltä koittanut kysyä, mutta ei hänelle helppoa ilm. päättää mitä ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:44"]Mistä naisten kanssa voisi puhua? Akat vaan pälyilee hissukseen ja lahnailee että miehen pitää viihdyttää ja olla äänessä.
[/quote]
Yleensä naiset puhuvat runsaasti itsestään :D Kysyy vaan jotain niin lähtee moottoriturpa käyntiin eikä tartte itse sanoa sanaakaan seuraavaan tuntiin.
[/quote]
Ei pidä paikkansa
Tuntuu olevan liian kiltti ja varmasti ujo on. Ei toista voi pakottaa puhumaankaan
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:50"]Tuntuu olevan liian kiltti ja varmasti ujo on. Ei toista voi pakottaa puhumaankaan
[/quote]
Siis tämä ja 6 oli ap
Taitaa olla minun mieheni, johon olet ihastunut. Kysy siltä, söiskö se pullaa ja mistä erityisesti pitää niin vois lähteä mukaasikin.
Hyvä, kun kerroit asian miehelle suoraan täällä av-palstalla.