Miksi rumuuttaan surevia haukutaan pinnalliseksi?
Miksi kauniit/normaalinäköiset lässyttävät afrikan lapsista ja "oikeista ongelmista" jos erehtyy ääneen suremaan sitä, että on ruma nainen?
Siis oikeasti ruma nainen. Halveksituin olio ihmiskunnassa. On helppo näpäyttää, että kaikki on kyse "asenteesta" kun ei tiedä miltä tuntuu, kun tuntematon laukoo totuuksia ulkonäöstäsi. Kun miehet vaikuttavat jopa ärtyneiltä kun joutuvat puhumaan kanssasi, saati sitten ettei minua ole ikinä kysytty ulos, kahville tai vittu yhtään minnekkään. On helppo toitottaa asenteesta, kun ei tiedä miltä tuntuu löytää kun ulkonäköä on pilkattu raa'asti ikävuodet 7-18v, sen jälkeen vain olet näkymätön tai nautit baarissa satunnaisten miesten kommenteista.
On helppo halveksua toisen pinnallisuutta, kun ei tiedä miltä tuntuu se, ettei uskalla puollustaa itseään/olla hankala syystä koska tietää asian päätyvän ulkonäön haukkumiseen. Kaikille se nuoruus ei olekaan hauskuutta ja bailausta. Joillekkin se saattaa olla raastavaa yksinäisyyttä ja itkua baari-illan jälkeen jos sinne erehtyy.
Tähän tulee vastaukseksi: hei mä tiedän monia miehiä joilla on ruma tyttöystävä/vaimo.
Joo pelkästään se, että saisin sen poikaystävän ei muuttaisi mitään. Aika surullista ois sille pojallekkin, kun kaverit voivottelisi selän takana, millaisen hirviön nalkkiin on jätkä päätynyt. Enkä mä halua edes mitään vitun poikaystävää. Haluaisin vaan saman ihmisarvon kuin kauniilla naisilla.
Kivittäkää. Ois vaan kiva, että tää oikee tuska mitä moni käy läpi ei olis vitsi. Koska tää ei oo mulle vitsi. Ei totisesti.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:14"]No koska ulkonäön murehtiminen on just pinnallista? Ja pieni pinnallisuus ajoittain on helvetisti parempi kun tekopyhyys. [/quote] Miten se tarkkaan ottaen on pinnallista? Jos olet vastenmielinen, on sun aseet aika vähissä. Naisille ulkonäkö=itsetunto. Hyvin usein. Toki monet väittävät verisesti vastaan ja sanovat menestyneensä puhtaasti säkenöivän persoonansa ja älykkyytensä ansiosta. Miten oman minuuden pohtiminen on pinnallista? Ulkonäkö kun nyt kuitenkin kertoo sen, mitö olet. Poislukien perheenjäsenet ja äärimmäisen läheiset ystävät. Muille ihmisille ulkonäkösi on sitä mitä olet.Tahdoit tai et.
[/quote]
Js olisin tummaihoinen ja valittaisin kokemastani rasismista, ei sitä kukaan sanoisi pinnalliseksi. Miksi tämä on?o
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:05"]Naisten on vaikea asettua osaasi. Kelpaahan sitä vähän naristakin huomiosta kun sitä saa yllinkyllin: "olisit tyytyväinen kun miehet ei ahdistele" jne. Olen aina sanonut, että hyvin harva nainen kestäisi viikkoakaan miehenä kun huomio romahtaisi. Ja sama tietysti ettei ne kestäisi rumana naisenakaan.
[/quote]
Öö, kyllä miehet ahdistelee mua. Mutta ei sillä tavalla kuin muita. Hyvä baari-ilta on sellainen, kun kukaan ei ole loukannut mua. En jaksa edes muistella, kuinka usein mun naama on kirvoittanut kommentteja loppuillan laskuhumalassa. Viimeisin tais olla "oot ihan helvetin ruma, sun kaveri varmaan tykkää olla sun kaa kun näyttää vielkin paremmalt, hehehe".
Btw, luultavasti säkin oot ruma mies koska nään miehiä iskettävän usein. Ja hyyyyyyvin monet ystäväni ovat nimenomaan ollut niitä pokaajia eikä toisinpäin. Itseasiassa suurin osa.
[/quote]
Vai niin :D
[/quote]
Ootko tosissas? Mietippä mielessäsi oman kaveripiirisi pariskunnat, mun tapauksessa 80% aloitteentekijöistä on ollut naisia.
[/quote]
Kas kun ei 120%. Se nyt vaan on fakta, että jos sä viet torille alastoman naisen/miehen ja laitat kaulaan lapun "ilmaista pillua/munaa" niin kyllä se mies aika kylmissään saa värjötellä naiseen verrattuna. Jonkun onnettoman umpihumalaisen naisen "iskuyritys" kerran puoleen on aika pientä verrattuna siihen huomion määrään mistä tavallinen nainen nauttii. Et voi mitenkään kiistää tätä. Mies voi olla mikä tahansa hunksi eikä sen perseellä käy murto-osaakaan siitä käsimäärästä baari-illan aikana kuin ihan tavallisen nuoren naisen.
Rumer Willis ois ehkä lähimpänä. Mut lisätkää valtava pottunokka, akne, ohuet huulet, pitkä nenän ja huulien välinen kaistale, olematon hymy, pullaposket, pienet silmät, ohut tukka, kalmankalpea iho, lyhyet sääret, pitkä selkä, laatikkomainen keskivartalo, leveät hartiat, kapea lantio ja littanapeppu, pienet, roikkucat rinnat ja hörökorvat.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:17"]Keneltä näytäy? [/quote] Hahaa, en tiedä. Ei hollywoodis oo oikeen mun näkösii muijia. Saatanalta itseltään.
[/quote]
lmasta pillu/munaa? Oletko täydellisen sekaisin?
Tottakai naiset saa huomiota ja iskuyrityksiä! Mä en puhu nyt baaripanoista vaan parisuhteista. Voit itkeskellä mitä haluat mutta noin se menee. Hyvännäköisellä miehellä riittää varmasti tyttöjä. Oikeesti, sö oot joko ruma kuten mä tai jollain tavalla awkward jos susta ei oo ikinä kukaan tyttö kiinnostunut. Vika ei ole sukupuolessasi. Meidän yliopistolla nimenomaan naaraar on taistellu ne miehet itselleen.
Eikä :D palsta-femakko tuli kaapista! Olet siis ruma ja siksi katkeroitunut. Tyylisi on niin tunnistettava.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:34"]
Eikä :D palsta-femakko tuli kaapista! Olet siis ruma ja siksi katkeroitunut. Tyylisi on niin tunnistettava.
[/quote]
Häh? Eiks se oo itsestään selvää, että olen katkera? Eiks se näy mun aloituksesta? Mä en tajuu tMikä tyyli?ä
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:32"]lmasta pillu/munaa? Oletko täydellisen sekaisin?
Tottakai naiset saa huomiota ja iskuyrityksiä! Mä en puhu nyt baaripanoista vaan parisuhteista. Voit itkeskellä mitä haluat mutta noin se menee. Hyvännäköisellä miehellä riittää varmasti tyttöjä. Oikeesti, sö oot joko ruma kuten mä tai jollain tavalla awkward jos susta ei oo ikinä kukaan tyttö kiinnostunut. Vika ei ole sukupuolessasi. Meidän yliopistolla nimenomaan naaraar on taistellu ne miehet itselleen.
[/quote]
Puhumme siis täysin eri asioista. Puhuin absoluuttisen huomion määrästä ja tavallisen hiukan kauniimman naisen huomiomäärän saadakseen miehen pitää olla jo joku julkkis. Tämä on fakta. Ja vastaavasti julkkistasolla miehen saama huomio on promillen luokkaa vastaavan naisen saamasta huomiosta. Tämän näkee ihan ip-lehtiä vilkaisemalla.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:32"]lmasta pillu/munaa? Oletko täydellisen sekaisin? Tottakai naiset saa huomiota ja iskuyrityksiä! Mä en puhu nyt baaripanoista vaan parisuhteista. Voit itkeskellä mitä haluat mutta noin se menee. Hyvännäköisellä miehellä riittää varmasti tyttöjä. Oikeesti, sö oot joko ruma kuten mä tai jollain tavalla awkward jos susta ei oo ikinä kukaan tyttö kiinnostunut. Vika ei ole sukupuolessasi. Meidän yliopistolla nimenomaan naaraar on taistellu ne miehet itselleen. [/quote] Puhumme siis täysin eri asioista. Puhuin absoluuttisen huomion määrästä ja tavallisen hiukan kauniimman naisen huomiomäärän saadakseen miehen pitää olla jo joku julkkis. Tämä on fakta. Ja vastaavasti julkkistasolla miehen saama huomio on promillen luokkaa vastaavan naisen saamasta huomiosta. Tämän näkee ihan ip-lehtiä vilkaisemalla.
[/quote]
Mitä on absoluuttinen huomio? Ja mikä hitto on palsta-femakko?Mä en nyt ymmärrä sun pointtia.
No ei kai ruman naisen kannata roikkua baarissa etsimässä seuraa. Käy just niin kuin se yksi mies totesi, että kaverisi näyttää vielä paremmalta. Hanki elämä. Listassasi oli olematon hymy. Mitä jos jostain hankkisit vähän sitä.
Hei, ajattelin vain sanoa, että Rumer Willis on hot! Jos näytät yhtään vähänkään Rumerilta, et voi olla kovinkaan ruma. Sitäpaitsi en usko yhtään, että olet edes rumaa nähnytkään. Olet ulkopuolisten silmissä paljon kauniimpi kuin omassa päässäsi, trust me. Jos näkisin sinua kaupungilla, pitäisin sinua varmasti kauniina.
N25
Oletko hyvä ihminen? Jos olet, niin ehkä saat ansaitsemaasi huomiota sitten, kun ihmiskunta saa henkien näyn lahjan, ja näemme ihmisen energiat painavampana kuin nahan ja lihan. Mielestäni nyt voisit kehittää sitä itsessäsi, että hyväksyt tilanteen ja yrität päästä kokonaan toisten huomion tarpeesta. Ne, jotka sivuuttavat tai halveeraavat sinua ulkonäön tähden: he tosiaan vielä saavat palkkansa, sinä et siinä mitään menetä, he ovat tyhjiä itse.
En kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos joku siitä haluaisi minua pilkata viestini tähden.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:44"]No ei kai ruman naisen kannata roikkua baarissa etsimässä seuraa. Käy just niin kuin se yksi mies totesi, että kaverisi näyttää vielä paremmalta. Hanki elämä. Listassasi oli olematon hymy. Mitä jos jostain hankkisit vähän sitä.
[/quote]
MÄ. EN. ETSI. BAAREISTA. SEURAA.
Tää mua suututtaa niin helvetisti! Niissä on nyt pakollista käydä välillä koska en voi jättää ystävieni syntymäpäiviä tai jättäytyä kokonaan opiskeluporukasta ulkopuolelle, koska olen liian ruma!
No en voi, hampaat ei näy kun hymyilen.
Mikä sun pointti oli? Ja miten voin hankkia sen elämän? Oi kun hymyillyttää tää rumana olo, hihih ja jee!
Eli mä en saa mennä ollenkaan baariin? Ja en hermostu jos sanot että ehkä ei kannattais, koska siihen oon kallistumassa itsekkin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:50"]Hei, ajattelin vain sanoa, että Rumer Willis on hot! Jos näytät yhtään vähänkään Rumerilta, et voi olla kovinkaan ruma. Sitäpaitsi en usko yhtään, että olet edes rumaa nähnytkään. Olet ulkopuolisten silmissä paljon kauniimpi kuin omassa päässäsi, trust me. Jos näkisin sinua kaupungilla, pitäisin sinua varmasti kauniina.
N25
[/quote]
Oh god, en olis :DMutta sä kuullostat sellaselta ihmiseltä joka näkee kaikki kauniina. Ja se kertoo eniten itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:57"]Oletko hyvä ihminen? Jos olet, niin ehkä saat ansaitsemaasi huomiota sitten, kun ihmiskunta saa henkien näyn lahjan, ja näemme ihmisen energiat painavampana kuin nahan ja lihan. Mielestäni nyt voisit kehittää sitä itsessäsi, että hyväksyt tilanteen ja yrität päästä kokonaan toisten huomion tarpeesta. Ne, jotka sivuuttavat tai halveeraavat sinua ulkonäön tähden: he tosiaan vielä saavat palkkansa, sinä et siinä mitään menetä, he ovat tyhjiä itse.
En kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos joku siitä haluaisi minua pilkata viestini tähden.
[/quote]
Joo terve :D
En oo oikeastaan kovin hyvä ihminen. Olen kyllä todella empaattinen ja pyrin aina olemaan loukkaamatta muita koska tiedän miltä tuntuu olla se kynnysmatto. Mutta en ole hyvä ihminen. Oon se jonka sydäntä vihloo kun näkee jonkun olevan ahdistunut mutta joka ei uskalla tehdä elettäkään asian eteen.Mietin kyllä joskus, että mun pitäis kehittää joku äiti-teresa-meininki, koska en ole normaamin näköinen, lahjakas, älykäs tai kaunis mutta sitten tajusin olevani liian laiska tekemään 20 tuntia vapaaehtoistyötä viikossa. Joten aika turha pakkaus.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:57"]Oletko hyvä ihminen? Jos olet, niin ehkä saat ansaitsemaasi huomiota sitten, kun ihmiskunta saa henkien näyn lahjan, ja näemme ihmisen energiat painavampana kuin nahan ja lihan. Mielestäni nyt voisit kehittää sitä itsessäsi, että hyväksyt tilanteen ja yrität päästä kokonaan toisten huomion tarpeesta. Ne, jotka sivuuttavat tai halveeraavat sinua ulkonäön tähden: he tosiaan vielä saavat palkkansa, sinä et siinä mitään menetä, he ovat tyhjiä itse. En kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos joku siitä haluaisi minua pilkata viestini tähden. [/quote] Joo terve :D En oo oikeastaan kovin hyvä ihminen. Olen kyllä todella empaattinen ja pyrin aina olemaan loukkaamatta muita koska tiedän miltä tuntuu olla se kynnysmatto. Mutta en ole hyvä ihminen. Oon se jonka sydäntä vihloo kun näkee jonkun olevan ahdistunut mutta joka ei uskalla tehdä elettäkään asian eteen.Mietin kyllä joskus, että mun pitäis kehittää joku äiti-teresa-meininki, koska en ole normaamin näköinen, lahjakas, älykäs tai kaunis mutta sitten tajusin olevani liian laiska tekemään 20 tuntia vapaaehtoistyötä viikossa. Joten aika turha pakkaus.
[/quote]
mä en just edes uskalla/kehtaa rumuuteni takia ees yrittää auttaa ketään. jotenki on alkanut tuntumaan että paras kai kaikille kun eivät ''joudu'' kanssani tekemisiin, kun eivät kestä ulkonäköäni. joo, olishan sitä paljon annettavaa mullakin, mutta minkäs sille voi kun kukaan ei halua vastaanottaa mitään kuoreni tähden :P no, pysyn omissa oloissani ja olen jäänyt tälläseksi tarkkailijaksi elämässä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:57"]Oletko hyvä ihminen? Jos olet, niin ehkä saat ansaitsemaasi huomiota sitten, kun ihmiskunta saa henkien näyn lahjan, ja näemme ihmisen energiat painavampana kuin nahan ja lihan. Mielestäni nyt voisit kehittää sitä itsessäsi, että hyväksyt tilanteen ja yrität päästä kokonaan toisten huomion tarpeesta. Ne, jotka sivuuttavat tai halveeraavat sinua ulkonäön tähden: he tosiaan vielä saavat palkkansa, sinä et siinä mitään menetä, he ovat tyhjiä itse. En kuulu mihinkään uskontokuntaan, jos joku siitä haluaisi minua pilkata viestini tähden. [/quote] Joo terve :D En oo oikeastaan kovin hyvä ihminen. Olen kyllä todella empaattinen ja pyrin aina olemaan loukkaamatta muita koska tiedän miltä tuntuu olla se kynnysmatto. Mutta en ole hyvä ihminen. Oon se jonka sydäntä vihloo kun näkee jonkun olevan ahdistunut mutta joka ei uskalla tehdä elettäkään asian eteen.Mietin kyllä joskus, että mun pitäis kehittää joku äiti-teresa-meininki, koska en ole normaamin näköinen, lahjakas, älykäs tai kaunis mutta sitten tajusin olevani liian laiska tekemään 20 tuntia vapaaehtoistyötä viikossa. Joten aika turha pakkaus.
[/quote]
mä en just edes uskalla/kehtaa rumuuteni takia ees yrittää auttaa ketään. jotenki on alkanut tuntumaan että paras kai kaikille kun eivät ''joudu'' kanssani tekemisiin, kun eivät kestä ulkonäköäni. joo, olishan sitä paljon annettavaa mullakin, mutta minkäs sille voi kun kukaan ei halua vastaanottaa mitään kuoreni tähden :P no, pysyn omissa oloissani ja olen jäänyt tälläseksi tarkkailijaksi elämässä.
[/quote]
Hei mulla on ihan sama!! Viimeks vime viikolla konkkasi mies keppien kanssa vaivalloisesti kaupassa, ja mulla kävi sääliks. Olisin halunnut auttaa mutta en yksinkertaisesti uskaltanut, koska riski tulla nöyryytetyksi oli niin suuri. Jos olisi ollut vanha olisin varmasti auttanut.
Ihanaa kun kirjotit ton! Joku kokee samoin kuin mä, jei!
Mikä pointtini oli? Ainakin se, että jos ihminen unohtaa itsensä tarkkailemisen ja nauraa ja hymyilee (ajattelematta joka hetki hampaitaan ja ulkonäköään), hän herättää myönteistä kiinnostusta, oli ulkonäkö sitten mitä tahansa. Hanki elämä - se tarkoittaa just sitä, että lopeta itsesi tarkkailu ja tee sitä mitä teet. Ensinnäkin sinulla on kavereita, mitä kaikilla ei edes ole.
Sano mitä sanot, mutta en siltikään usko, että olet ruma! Koska en ole sellaista eläessäni nähnyt, kuulostaa kliseiseltä, mutta kaikissa ihmisissä on jotain viehättävää, myös sinussa.
N25
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:15"]Sano mitä sanot, mutta en siltikään usko, että olet ruma! Koska en ole sellaista eläessäni nähnyt, kuulostaa kliseiseltä, mutta kaikissa ihmisissä on jotain viehättävää, myös sinussa.
N25
[/quote]
Sussakin on jotain viehättävää, ja se on sun kyky arvioida muita.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:17"]Keneltä näytäy?
[/quote]
Hahaa, en tiedä. Ei hollywoodis oo oikeen mun näkösii muijia. Saatanalta itseltään.