mitä tunteita koit kun Gandalf Harmaa kuoli?
Minulla päällimmäisenä oli epäusko ja perusturvan järkkyminen.
Kommentit (8)
Ei kuollut. Palasi takaisin valkoisena ja seikkailun seikkailtuaan lähto undieying lanseille tms.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:10"]Ei kuollut. Palasi takaisin valkoisena ja seikkailun seikkailtuaan lähto undieying lanseille tms.
[/quote]
Meinaankin juuri sitä kun se kuoli ennen Gandalf Valkoiseksi muuttumista.
Koska enhän siinä vaiheessa tiennyt että hän palaa!
Se oli hirveä hetki se!
Ap
Niin oli. Onneksi palasi, ei olisi siitäkään jutusta tullut mitään ilman Gandalfia :)
Ihanat elokuvat, olen katsellut erinomaiset lisämateraalitkin.
Kyllä se aika järkytys oli, tyrmistynyt epäusko ja harmistunut vitutus päällimmäisenä.
-m30
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:26"]Kyllä se aika järkytys oli, tyrmistynyt epäusko ja harmistunut vitutus päällimmäisenä.
-m30
[/quote]
Kyllä minua myöskin pelotti, koska olin assosioinut hänet vahvasti isähahmoksi, ja mietin, kuka nyt suojelee urheita hobitteja!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:26"]Kyllä se aika järkytys oli, tyrmistynyt epäusko ja harmistunut vitutus päällimmäisenä. -m30 [/quote] Kyllä minua myöskin pelotti, koska olin assosioinut hänet vahvasti isähahmoksi, ja mietin, kuka nyt suojelee urheita hobitteja!
[/quote]
Totta. Se oli niin uskomaton käänne siinä vaiheessa tarinaa, Gandalfin ajatteli olevan turvassa kaikelta tuollaiselta sekä siksi että on velho, että siksi koska on niin merkittävä hahmo tarinassa. Siinä kohdassa todella tuli tunne, että se retkikunta saattaa olla oikeasti kusessa. Gandalfista oli Hobitin ja Sormuksen Ritareiden myötä ehtinyt tulla aika läheinen, juuri sellainen isähähmo, peruskallio.
Puhukaa hyvät ihmiset! Tästä on vaiettu liian kauan!