Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla ketään vanhoja ihmisiä? Tänne kirjoitti kerran yksi vanha nainen

Vierailija
11.01.2022 |

Se oli mielenkiintoinen ketju. En nyt vain yhtään muista sen otsikkoa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaskin on se legendaarinen hopeakettu

Vierailija
22/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö 80v. muori vielä täällä?

Häntähän minä taidan tässä tarkoittaa. Oli jo silmien kanssa vähän ongelmaa ja oli vaikea kirjoittaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietääkseni ikärajaa täällä. Olen 70 ja koen olevani ihan samalla viivalla useimmissa asioissa muiden keskustelijoiden kanssa. Samalla lailla seuraan aikaa ja maailmanmenoa kuin muutkin täällä. Työelämässäkin olen vielä osa-aikaisena, kun alallani on pulaa tekijöistä. Uskon, että useimmista kirjoittamistani kommenteistani ei erota minkä ikäinen olen.

Vierailija
24/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62, ja aloitin vauvapalstailun, kun nyt jo aikuiset lapseni olivat pieniä.

Surukseni olen saanut huomata, että sen sijaan että keskusteltaisiin käytännön asioista vauvoihin ja lapsiin liittyen, vertaisapua antaen, on palsta saanut vajota viemäriosastoon kaiken maailman woke-hörhöilyn mukana.

Vauva-lehdeltä toivon ryhdistymistä: puhutaan täällä vauvoista ja lapsista!

Ymmärrän, että olet jo noin iäkäs, joten neuvon sinua lempeästi. Tuossa ylhäällä on sellainen valikko, jonka avulla voit siirtyä pois aihe vapaa teemasta erilaisiin vauva- ja lapsiaiheisiin teemoihin. Niin siellä voit sitten keskustella haluamistasi aiheista. Ei sinua kukaan pakota olemaan täällä aihe vapaan puolella.

Vierailija
25/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että täällä muita onkaan kuin meitä boomereita. Itse olen 45 v.

Eiköhän nuoret ihmiset ole ihan jossain muualla.

Vierailija
26/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen ja lähden ulkomaille töihin ! Tarjottiin kiva työpaikka etelä Euroopasta. Ihanaa.

Että meitä on moneen junaan.

Vierailija
27/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme liittyneet vauvalle joskus silloin kun omat, 5nyt jo täysi-ikäistyneet lapsemme olivat pieniä.

T. Boomer

Vierailija
28/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 75.

Ihan ok. Kerro elämänviisauksia!

Viisauksia ei ole ja tyhmyyksiä ei viitsi kertoa.

Vierailija
29/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen 83vanha.

Vierailija
30/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläköhän tässä ketjussa nyt (oikeasti) onkaan  se ikäkriisi ja vanhenemisen pelko ( tai suoranainen kammo) ?

Oiskohan esim ap:llä ?

Vierailija
31/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelläköhän tässä ketjussa nyt (oikeasti) onkaan  se ikäkriisi ja vanhenemisen pelko ( tai suoranainen kammo) ?

Nyt kerrot kyllä ihan vain itsestäsi. Minä arvostan ikää ja sen tuomaa viisautta. ap

Vierailija
32/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n mielestä tietysti kaikki yli 25v on wanhuksia.

Vierailija
33/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olen 83vanha.

Oletko oikeasti?

Vierailija
34/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.n mielestä tietysti kaikki yli 25v on wanhuksia.

Ajattelin, että jos sattuisi joku kahdeksankymppinen. ap

Vierailija
35/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkukalkkuna :D

Vierailija
36/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietääkseni ikärajaa täällä. Olen 70 ja koen olevani ihan samalla viivalla useimmissa asioissa muiden keskustelijoiden kanssa. Samalla lailla seuraan aikaa ja maailmanmenoa kuin muutkin täällä. Työelämässäkin olen vielä osa-aikaisena, kun alallani on pulaa tekijöistä. Uskon, että useimmista kirjoittamistani kommenteistani ei erota minkä ikäinen olen.

Mä olen 62v ja myös hämään aika hyvin. Kerran sitten "kärähdin", kun joululahjaketjussa kysyttiin joululahjavinkkejä, ja kerroin että voisin jonkun mielimusacd:n antaa. Jopas joku pomppasi siltä istumalta ja kertoi kuinka olen vanhanaikainen ja että ei enää mitään cd-levyjä...sellaista. Pari pv sitten luin kuitenkin lehdestä, että cd-levyt kasvattavat taas suosiotaan.

Ikävää, että jotkut elää tuollaista kertakäyttökulttuuria. Joillain on tuhansien cd-levyjen kokoelmat, ja seinäpinnat täynnä. Kippaavatkohan ne sitten ne kaikki kaatopaikalle vaiko mitä. Voi nuoruus voi hulluus.

Vierailija
37/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, "Onko täällä ketään vanhaa? Kerran täällä oli joku vanha nainen" jne. Ihan kuin samalla siirtelis tikulla paskakasaa.

Vierailija
38/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 62v ja myös hämään aika hyvin. Kerran sitten "kärähdin", kun joululahjaketjussa kysyttiin joululahjavinkkejä, ja kerroin että voisin jonkun mielimusacd:n antaa. Jopas joku pomppasi siltä istumalta ja kertoi kuinka olen vanhanaikainen ja että ei enää mitään cd-levyjä...sellaista. Pari pv sitten luin kuitenkin lehdestä, että cd-levyt kasvattavat taas suosiotaan.

Ikävää, että jotkut elää tuollaista kertakäyttökulttuuria. Joillain on tuhansien cd-levyjen kokoelmat, ja seinäpinnat täynnä. Kippaavatkohan ne sitten ne kaikki kaatopaikalle vaiko mitä. Voi nuoruus voi hulluus.

CD-levyistä en nyt niin tiedä, mutta vinyylilevyt ovat arvostettuja, nykyään tehdään erikoispainoksia, jotka myydään heti loppuun. Kasetit ovat myös tulleet takaisin.

Vierailija
39/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, "Onko täällä ketään vanhaa? Kerran täällä oli joku vanha nainen" jne. Ihan kuin samalla siirtelis tikulla paskakasaa.

En ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa.

Vierailija
40/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon vasta 76, joten 15 vuoden päästä ryhdyn kirjoitelemaan Teille elämänviisauksia. Nytkin olen tuherrellut tänne aika paljon tällaisiä nuoruuden intomielisiä aatoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän