Onko palstalla ketään vanhoja ihmisiä? Tänne kirjoitti kerran yksi vanha nainen
Se oli mielenkiintoinen ketju. En nyt vain yhtään muista sen otsikkoa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Käykö 80v. muori vielä täällä?
Häntähän minä taidan tässä tarkoittaa. Oli jo silmien kanssa vähän ongelmaa ja oli vaikea kirjoittaa. ap
Ei ole tietääkseni ikärajaa täällä. Olen 70 ja koen olevani ihan samalla viivalla useimmissa asioissa muiden keskustelijoiden kanssa. Samalla lailla seuraan aikaa ja maailmanmenoa kuin muutkin täällä. Työelämässäkin olen vielä osa-aikaisena, kun alallani on pulaa tekijöistä. Uskon, että useimmista kirjoittamistani kommenteistani ei erota minkä ikäinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62, ja aloitin vauvapalstailun, kun nyt jo aikuiset lapseni olivat pieniä.
Surukseni olen saanut huomata, että sen sijaan että keskusteltaisiin käytännön asioista vauvoihin ja lapsiin liittyen, vertaisapua antaen, on palsta saanut vajota viemäriosastoon kaiken maailman woke-hörhöilyn mukana.
Vauva-lehdeltä toivon ryhdistymistä: puhutaan täällä vauvoista ja lapsista!
Ymmärrän, että olet jo noin iäkäs, joten neuvon sinua lempeästi. Tuossa ylhäällä on sellainen valikko, jonka avulla voit siirtyä pois aihe vapaa teemasta erilaisiin vauva- ja lapsiaiheisiin teemoihin. Niin siellä voit sitten keskustella haluamistasi aiheista. Ei sinua kukaan pakota olemaan täällä aihe vapaan puolella.
En usko, että täällä muita onkaan kuin meitä boomereita. Itse olen 45 v.
Eiköhän nuoret ihmiset ole ihan jossain muualla.
Olen eläkeläinen ja lähden ulkomaille töihin ! Tarjottiin kiva työpaikka etelä Euroopasta. Ihanaa.
Että meitä on moneen junaan.
Olemme liittyneet vauvalle joskus silloin kun omat, 5nyt jo täysi-ikäistyneet lapsemme olivat pieniä.
T. Boomer
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 75.
Ihan ok. Kerro elämänviisauksia!
Viisauksia ei ole ja tyhmyyksiä ei viitsi kertoa.
Kelläköhän tässä ketjussa nyt (oikeasti) onkaan se ikäkriisi ja vanhenemisen pelko ( tai suoranainen kammo) ?
Oiskohan esim ap:llä ?
Vierailija kirjoitti:
Kelläköhän tässä ketjussa nyt (oikeasti) onkaan se ikäkriisi ja vanhenemisen pelko ( tai suoranainen kammo) ?
Nyt kerrot kyllä ihan vain itsestäsi. Minä arvostan ikää ja sen tuomaa viisautta. ap
AP.n mielestä tietysti kaikki yli 25v on wanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mie olen 83vanha.
Oletko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
AP.n mielestä tietysti kaikki yli 25v on wanhuksia.
Ajattelin, että jos sattuisi joku kahdeksankymppinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tietääkseni ikärajaa täällä. Olen 70 ja koen olevani ihan samalla viivalla useimmissa asioissa muiden keskustelijoiden kanssa. Samalla lailla seuraan aikaa ja maailmanmenoa kuin muutkin täällä. Työelämässäkin olen vielä osa-aikaisena, kun alallani on pulaa tekijöistä. Uskon, että useimmista kirjoittamistani kommenteistani ei erota minkä ikäinen olen.
Mä olen 62v ja myös hämään aika hyvin. Kerran sitten "kärähdin", kun joululahjaketjussa kysyttiin joululahjavinkkejä, ja kerroin että voisin jonkun mielimusacd:n antaa. Jopas joku pomppasi siltä istumalta ja kertoi kuinka olen vanhanaikainen ja että ei enää mitään cd-levyjä...sellaista. Pari pv sitten luin kuitenkin lehdestä, että cd-levyt kasvattavat taas suosiotaan.
Ikävää, että jotkut elää tuollaista kertakäyttökulttuuria. Joillain on tuhansien cd-levyjen kokoelmat, ja seinäpinnat täynnä. Kippaavatkohan ne sitten ne kaikki kaatopaikalle vaiko mitä. Voi nuoruus voi hulluus.
Vierailija kirjoitti:
Joo, "Onko täällä ketään vanhaa? Kerran täällä oli joku vanha nainen" jne. Ihan kuin samalla siirtelis tikulla paskakasaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 62v ja myös hämään aika hyvin. Kerran sitten "kärähdin", kun joululahjaketjussa kysyttiin joululahjavinkkejä, ja kerroin että voisin jonkun mielimusacd:n antaa. Jopas joku pomppasi siltä istumalta ja kertoi kuinka olen vanhanaikainen ja että ei enää mitään cd-levyjä...sellaista. Pari pv sitten luin kuitenkin lehdestä, että cd-levyt kasvattavat taas suosiotaan.
Ikävää, että jotkut elää tuollaista kertakäyttökulttuuria. Joillain on tuhansien cd-levyjen kokoelmat, ja seinäpinnat täynnä. Kippaavatkohan ne sitten ne kaikki kaatopaikalle vaiko mitä. Voi nuoruus voi hulluus.
CD-levyistä en nyt niin tiedä, mutta vinyylilevyt ovat arvostettuja, nykyään tehdään erikoispainoksia, jotka myydään heti loppuun. Kasetit ovat myös tulleet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, "Onko täällä ketään vanhaa? Kerran täällä oli joku vanha nainen" jne. Ihan kuin samalla siirtelis tikulla paskakasaa.
En ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa.
Mie oon vasta 76, joten 15 vuoden päästä ryhdyn kirjoitelemaan Teille elämänviisauksia. Nytkin olen tuherrellut tänne aika paljon tällaisiä nuoruuden intomielisiä aatoksia.
Ainaskin on se legendaarinen hopeakettu