Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit saada äitienpäivänä lahjaksi?

Vierailija
05.05.2015 |

Entä mitä haluaisit tehdä kyseisenä päivänä?
Rehellisesti vastatkaa :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en haluaisi mitään enkä edes viettää koko päivää mitenkään. Mutta koska kuitenkin saan lapsilta kortteja (mikä on ihanaa) niin voisin samalla haluta vaikka jonkun kahdenkeskisen hotelliviikonlopun miehen kanssa tai vaikka jotkut hienot alusvaatteet mitä en ikinä raskis ostaa itse. Niin tai kunnollisen lettupannun :)
Ja ei vietetä sen kummemmin, ehkä grillataan (ellei mies lähde muksujen kans anoppilassa käymään), ei mitään odotuksia.

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lahjoja mutta kukista pidän joten niitä toivon saavani :)

Sunnuntai voisi olla ensinnäkin vapaa (todellisuudessa olen töissä tuolloin..) nukkuisin pitkään ja sitten olisi iso ja monipuolinen aamupala.

Ihan vaan yhdessä olemista. Koti olis puhdas niin ettei pölyt jne. häiritsisi.

Päivällä / illalla käytäisi ajelulla vaikka mökillä ja grillattas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon (ja olen kertonut miehellekin) vain kukkia. Tavaraa on ennestään jo niin paljon, että osasta pitäisi hankkiutua eroon, joten en halua lisää. Lisäksi olisi kiva saada jotain pientä hemmottelua (siis vaikka miehen tekemää ruokaa, vaikka hän laittaa kyllä ruokaa muutenkin), herkkuja ja perheen yhteistä aikaa. Eli arvostaisin pientä huomiointia. Kovin suurieleinen juhlinta tuntuisi kiusalliselta. Olen kuitenkin äiti ihan omasta valinnastani.

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sähkösavustimen ja kotisiivouksen

Vierailija
5/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaran

Vierailija
6/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa ja hiljaisuutta. Haluaisin vaan olla ja puuhastella omia juttuja. Tämä ei tietenkään toteudu. Mun puolesta (ilman kysymättä, tästä vaan ilmoitettiin) on jo tehty suunnitelmia, joten sunnuntaipäivä tulee olemaan täynnä touhua ja hulinaa.

Vierailija
7/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei ole ongelma? Isomman asunnon, lähelle rakennetaan ihana talo johon tulee suuret terassit ilta-aurinkoon.

Oikeasti tarvitsen yöpuvun :)

Vierailija
8/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin kultaisen kaulakorun!! Tai jonkun riipuksen esim my i menso medaljonki.
En ole kyllä maininnut toivovani noita enkä oikeasti odota mieheltä mitään lahjaa. Mutta kun kysyttiin mitä REHELLISESTI toivon.. ;)
Tiedän että mies leipoo minulle kakun lasten kanssa ja saan kukkia :) Näin ollut joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi