Kusipäisimmät lastenkirjojen/ohjelmien hahmot?
Kommentit (181)
Assburger kirjoitti:
Muuten, onko se Kassinen oikea heppu vai päähenkilön mielikuvituskaveri?
Olen mieltänyt mielikuvituskaveriksl. Siksi onkin sellainen.
Manjula Nahasapeemapetilon Simpsoneista
Tiku ja Taku
Milla Magia
Robin Huud, ei ole oikein ryöstää keneltäkään
Pikku Hukka kun liittoutuu joidenkin sikojen kanssa isäänsä vastaan 🥺
Lumikin äitipuoli,Tuhkimon äitipuoli ja sisaret sekä Pieni talo preerialla-sarjan Nelli
Vierailija kirjoitti:
Phileas Fogin Fix
Fixhän vain tekee velvollisuutensa uskoessaan Foggin olevan pankkiryöstäjä.
Disney-leffoissa kusipäitä löytyy paljon. Ensimmäisenä tuli mieleen Gaston Kaunotar ja Hirviö-elokuvasta. Ylimielinen ja täynnä itseään.
En enään tykkää hessusta, ketä siitä tykkää ees
Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy
Pikku Myy on ihsn hirvittävä hahmo, en tykännyt edes lapsena.
Olen aina miettinyt tarkoittiko Tove Jansson, että Pikku Myystä tulisi tälläinen ihailtu ja ihannoitu hahmo.
Hieman aiheen sivusta, kartan ja välttelen aikuisia naisia, jotka kuvailevat itseään Pikku Myynä, pukeutuvat samaan tyyliin, laittavat hiuksensa räväkällä värillä jollekin sojottavalle saparolle ja kova-äänisesti kertovat olevansa sitä, tätä ja tuota ja ah niin estottomia luonnonlapsia.
Suorastaan pelottavia tapauksia ja aika monen työpaikan kauhuja.
Kroisos Pennonen
Petkunterä
Akun opettaja Kräki Kallu
Iines oikea narsistinen huomiohuora
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin aloituksen, tuli heti ekana mieleen Katto-Kassinen ja sen jälkeen Pekka Töpöhännän Monni.
Luin kymmenisen vuotta sitten lapsille Katto-Kassista ja vaikka hänen lausahdukset olivatkin välillä periaatteessa kaikkia naurattavia, niin kyllä niitä itse luki hieman silmät pyöreinä. :D
Monni on ärsyttävä ja melkein pelottavan arvaamaton Pillin ja Pullan kanssa aikoinaan.
Kassinen on kyllä narsistinen kusipää.
Monni + Pilli&Pulla = klassinen kiusaaja ja myötäilijät
Olen aina ajatellut että minkälainen mies oli Gösta Knutsson joka koki elämäntehtäväkseen kirjoittaa loputtomiin tarinaa kiltistä ja äärimmäisen kiusatusta kissasta jolla oli liian pieni HÄNTÄ. Perheetön mies, tiettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumatti kun se heittää hiekkaa silmiin.
Pikkuveljen kanssa väänneltiin sanoja:
...illoin kulkee, syytää silmiin santaailloin kulkee, heittää uuniin hiekkaa...
Eipäs ku heittää munat hiekkaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy
Pikku Myy on ihsn hirvittävä hahmo, en tykännyt edes lapsena.
Olen aina miettinyt tarkoittiko Tove Jansson, että Pikku Myystä tulisi tälläinen ihailtu ja ihannoitu hahmo.
Hieman aiheen sivusta, kartan ja välttelen aikuisia naisia, jotka kuvailevat itseään Pikku Myynä, pukeutuvat samaan tyyliin, laittavat hiuksensa räväkällä värillä jollekin sojottavalle saparolle ja kova-äänisesti kertovat olevansa sitä, tätä ja tuota ja ah niin estottomia luonnonlapsia.
Suorastaan pelottavia tapauksia ja aika monen työpaikan kauhuja.
Tuskinpa Tove tarkoitti mitään luomistaan hahmoista erityisesti fanitettaviksi.
Kuvaili vain erilaisia elämässään vaikuttaneita henkilöitä.
Joskus yhden henkilön(vaikkapa Toven itsensä) ominaisuuksia on useammassa hahmossa.
Prinsessa Ruususen paha haltijatar.
Lumikin äitipuoli. Tuhkimon äitipuoli ja sisarpuolet. Hannu ja Kerttu-sadun noita.
Tittelintuure.