Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan käynyt meediolla? Apua?

Vierailija
05.05.2015 |

Kukaan käynyt meediolla? Miltä vaikutti, oliko uskottavaa? Missä kävit ja miksi? Millaisia ne yleisötapahtumat on jos ei mene siis yksityiskäynnille? Saako noissa oikeasti jotain vastauksia? Mitä käynti maksaa?

Harkitsen viimeisenä oljenkortena epätoivoissani tuota. Läheiseni kuoli yllättäen ja jäi eräs aivan hirvittävän tärkeä asia epäselväksi. Meidän piti juuri ennen menehtymistä jutella asiasta, mutta näkeminen siirtyi sairastumiseni vuoksi ja ennen kuin ehdimme nähdä, läheiseni menehtyi täysin yllättäen. Kovan surun lisäksi tämä puhumaton asia on kuin kivitaakka selässä. En saa enää tietoa mistään ja asia kalvaa joka päivä. Tiedän, säälittävää. Mutta jotenkin ajattelen, että maksamalla jonkun kympin (?) ja yrittämällä tätä viimeistä keksimääni keinoa, saisin ehkä rauhan. Vastauksen joko saa tai ei saa, mutta sitten voisin ehkä päästä eteenpäin ja todeta ettei mitään ole tehtävissä asian ratkaisemisen suhteen.

En kaipaa nyt arvosteluja tai naureskelua kun tiedän itsekin miltä tämä kuulostaa. Olen perusluonteeltani hyvinkin järkevä ja en ollenkaan sellainen herkkä ja henkiasioista kiinnostunut, jos tiedätte mitä tarkoitan. Siksi en voi itsekään uskoa, että edes mietin tämmöistä vaihtoehtoa :).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:26"]Ette kai oikeasti kuvittele että saisitte yhteyden kuolleisiin läheisiinne? Ne ovat pahoja henkiä, demoneja, jotka esittävät uskottavasti olevansa muuta kuin ovat jotta uskoisitte ja luottaisitte heihin ja ettekä löytäisi totuutta! Saatanalla on keinonsa saada ihmiset eroon Jumalasta ja kadotukseen. Näissä piireissä jopa rukoillaan valkeuden enkeliä jonka monet luulevat olevan hyvä Jumalan enkeli mutta itseasiassa kyse on luciferista, valkeuden enkelistä. Raamatussa varoitetaan hyvin selkeästi ottamasta yhteyttä vainajahenkiin. [/quote] Mee hoitoon.

[/quote]

En usko että kirjoittajalla on mitään tarvetta mennä hoitoon. Erittäin tervettä ja asiallista kirjoitusta asiasta.

Se on jännää että ihmiset eivät usko Jumalan olemassaoloon mutta meedioiden ym. luokse kyllä oikein jonotetaan. Jos Jumalaa ei ole niin silloin ei ole saatanaakaan ja ihminen kuolee ja katoaa niin mistä nämä meediot saavat vastauksensa? Jollei ole "korkeampaa voimaa" ja kuolemanjälkeistä elämää niin mistä vastaukset??

Mikäli ihmiseen saa "yhteyden" kuoleman jälkeen niin eikös se ole selvä todiste henkimaailman olemassaolosta. Jos henkimaailma on olemassa niin eikö silloin Jumalakin? Miten tämä ihminen voi vastata jollei kukaan ole häntä herättämässä kuolleista? Jos taas hänellä on tietoisuus niin mistä tietoisuus tuli? Jos taas on olemassa ns vainajahenkiä niin eikö silloin tosiaan Jumalakin?

Vainajahenget jotka ovat saatanan puolella tietävät ihmisestä aivan kaiken! Siis aivan kaiken, joten ne kyllä osaavat vastata mihin tahansa kysymykseen ja juuri "oikealla" tavalla. Eli sellaisella tavalla joka jysähtää sinne ihmisen tunteiden hetteikköön ja kunnolla. Näin on yksi ihminen taas eksytetty uskomaan vääriin asioihin.

Kuolleisiin ei saa oikeasti yhteyttä vaan "yhteydestä" vastaavas saatanan demonivoimat. Siksi raamatussa on hyvin vakavasti kielletty ottamasta vainajiin yhteyttä. Läheisen kuollessa jää joskus asioita sanomatta ja se on vaarallinen paikka koska ihminen on silloin tunteiden vallassa ja tekee helposti älyttömyyksiä.

Varokaa meedioita ym. ja antakaa ajan kulua. Aika parantaa haavat ja kun vaikkapa vuoden kuluttua asioita miettii uudelleen niin näyttävät jo aivan erilaiselle kuin nyt tunteen myllerryksessä.

Mies 77 

Vierailija
22/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne maikkarin astro-linjalle. Sieltä saat vastauksen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kävitkö meediolla?

Minä kävin jahkailtuani pari vuotta ja tämä tuiki tavallinen nainen kertoi minulle hämmästyttäviä asioita! Menin sinne sillä ajatuksella, että kaikki mitä minusta voi etsiä netin kautta tms. ei mene läpi. Riisuin sormukset ("Tulet kohtaamaan upean miehen ja menemään naimisiin" tms.) varalta ja pukeuduin neutraalisti, ettei ammattiani tai sosiaalista statustani voi ulkoapäin arvioida. En myöskään aikonut uskoa sellaisia ympäripyöreitä horoskooppijuttuja.

No, tämä nainen alkoi kertoa minulle todella tarkasti asioita, joita ei todellakaan voi ulkopuolinen toiselle sanoa. Asiat ja ilmaisut olivat sellaisia, että ne tiesi vain ajatuksistani tai päiväkirjastani ja kokemuksistani. Hän sai yhteyden isoäitiini ja keskenmenneeseen lapseeni (!). Hän osasi kertoa yksityiskohtaisesti, mitä laulua lauloin keskenmenon aikana. Hän kuvasi tarkasti suhdettamme isoäitini kanssa tai siis välitti isoäitini kertomaa minulle. Olin aivan mykistynyt ja kananlihalla. Istunto oli ihana, olin niin hyvällä mielellä kun kävin siellä. Kyse ei todellakaan ollut huijarista tai joistain pimeän puolen hengistä.

Kertokaa muutkin, mitä kokemuksia teillä on meedioista.

Vierailija
24/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yksityisesti käynyt mutta olin yleisötilaisuudessa. Hlö osasi kertoa eksakteja asioita edesmenneistä sekä paikan päällä olleen ihmisen elämästä.
En saanut viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi