Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsista kaksi koronassa ja toinen aikuisista. Loput lähtivät tänään kouluun ja töihin. Arvatkaapa sairastuvatko hekin ja sitten tauti on monella muullakin?

Vierailija
11.01.2022 |

Yhdellä meistä oli ihan kuumettakin puoli päivää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mistäpä sitä tietää sairastaako koronaa vai muuta flunssaa kun ei enää testata ja kotitestejä ei saa mistään kun kaupan kotitestihyllyt huutaa tyhjyyttään 🙄

Vierailija
2/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistuneiden tulisi jäädä omaehtoiseen karanteeniin, se on THL nykyinen ohjeistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on flunssan oireita, tulee jäädä karanteeniin, lukee myös ohjeissa. Viranomaiset eivät enää ehdi soitella perään, pitää itse osata jäädä. Oli mikä vaan tauti niin ei saa lähteä kotoa.

Vierailija
4/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Kipeät kotiin, muut maailmalle. Niin se on ennenkin mennyt. Höpsö.

Vierailija
5/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa voi jäädä töistä palkatta pois altistumisen takia? Kaikilla meillä ei ole mahdollisuutta etätöihin...

Vierailija
6/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Altistuneiden tulisi jäädä omaehtoiseen karanteeniin, se on THL nykyinen ohjeistus.

En ottaisi palkatonta vapaata missään tilanteessa, varsinkaan jostain thl:n suosituksesta. Ei minulla ole sellaiseen varaa, halua tai velvollisuutta.

Vierailija
7/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi palkatonta vapaata missään tilanteessa, varsinkaan jostain thl:n suosituksesta. Ei minulla ole sellaiseen varaa, halua tai velvollisuutta.

Idea kai nyt on, että voisi ottaa palkallista saikkua parin-kolmen päivän ajan, kunnes pahin menee ohi. Tai en minä tiedä, näin käsitin eilisistä uutisista...

Vierailija
8/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea kai nyt on, että voisi ottaa palkallista saikkua parin-kolmen päivän ajan, kunnes pahin menee ohi. Tai en minä tiedä, näin käsitin eilisistä uutisista...

Ei sairauslomaa voi ottaa, jos on terve.

Vierailija
9/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Tässä taitaa nyt mennä sekaisin oireinen henkilö ja altistunut henkilö. Altistunut mutta oireeton henkilö ei voi jäädä kotiin palkatta.

Vierailija
10/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Tässä taitaa nyt mennä sekaisin oireinen henkilö ja altistunut henkilö. Altistunut mutta oireeton henkilö ei voi jäädä kotiin palkatta.

Tai toki voi mutta itselleni se ei ainakaan ole mahdollista.