Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko taas ilmoitti tulevansa kylään

Vierailija
05.05.2015 |

Ah tätä miehen lapsuudenkodissa asumisen ihanuutta! Ei sitten taaskaan käynyt mielessä kysyä sopiiko meille vai ei, tai ollaanko edes kotona, tai sattuisiko meillä olemaan muita yövieraita. No, koputelkoon oven takana, meillä on muuta menoa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle.

Vierailija
2/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"]

Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle.

[/quote]

Ei viitsitty jättää taloa tyhjilleen, kun se tuli tilakaupan mukana miehelle. Ja onhan tämä mukava paikka asua, ei muuten valittamista. Ainoastaan se, että miehen sisko kuvittelee voivansa edelleen tulla tänne kuin kotiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Ei viitsitty jättää taloa tyhjilleen, kun se tuli tilakaupan mukana miehelle. Ja onhan tämä mukava paikka asua, ei muuten valittamista. Ainoastaan se, että miehen sisko kuvittelee voivansa edelleen tulla tänne kuin kotiin.

ap

[/quote]

Pitäiskö nostaa kissa pöydälle ja avata suu? Vääntää rautalangasta, että nyt se on teidän koti eikä enää hänen?

Vierailija
4/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:54"]

[/quote]

ap

[/quote]

Pitäiskö nostaa kissa pöydälle ja avata suu? Vääntää rautalangasta, että nyt se on teidän koti eikä enää hänen?

[/quote]

Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä.

ap

Vierailija
5/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No pidätkö itse kodistasi huolta, maksat huoltokulut yms.?

Vierailija
6/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:54"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä.

ap
[/quote]
Ilmoittaa ANOPILLE ETTÄ TULEE TEILLE? Eikä ilmoittanut teille mitään? Onko siskon vanha huone vapaana vai oletteko sisustaneet sen omaan käyttöön, Toivon, että olette.

Vierailija
7/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun isä ilmoittaa tulevansa kylään! Eikä tosiaan ole hällä osaa eikä arpaa tähän meidän taloon, samanlainen mulkku ollut aina. Oi niitä aikoja kun asui kerrostalossa ja vois vaan olla avaamatta ovea.

Vierailija
8/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:54"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap
[/quote]

Kai hän äidilleen voi tulla

Vierailija
9/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on vettä sakeampaa, älä ole itsekeskeinen.

Vierailija
10/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"] Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle. [/quote] Ei viitsitty jättää taloa tyhjilleen, kun se tuli tilakaupan mukana miehelle. Ja onhan tämä mukava paikka asua, ei muuten valittamista. Ainoastaan se, että miehen sisko kuvittelee voivansa edelleen tulla tänne kuin kotiin. ap [/quote]   Pitäiskö nostaa kissa pöydälle ja avata suu? Vääntää rautalangasta, että nyt se on teidän koti eikä enää hänen? [/quote] Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä. ap [/quote] Ilmoittaa ANOPILLE ETTÄ TULEE TEILLE? Eikä ilmoittanut teille mitään? Onko siskon vanha huone vapaana vai oletteko sisustaneet sen omaan käyttöön, Toivon, että olette.

[/quote]

Jep, ilmoittaa äidilleen milloin on tulossa käymään. Meille ei ilmoittanut mitään, joskus on sentään laittanut viestin että on tulossa. Siskon vanha huone on nykyään vierashuoneena. Ei mulla periaatteessa ole mitään sitä vastaan että sisko perheineen yöpyy meillä pari-kolme kertaa vuodessa, en vain halua että he tulevat noin vain, isäntäväelle ilmoittamatta, olettaen että ovat aina tervetulleita. No, nythän me sitten emme ole kotona eikä sisko voi tietää sitä koska ei ole vaivautunut kysymään voiko tulla.

ap

Vierailija
11/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä saatan kysyä saanko tulla käymään esim. tädin tai siskon luona - systerillä on kolme lasta eikä se mua ehdi kutsua, joten kysyn itse, sopiiko. Täti taas varmaan luulee että mä oon aina kiireinen XD joten olen itse yhteyksissä, jos tuntuu, että haluaisin häntä nähdä. Mut en toki "ilmoita" tulevani, vaan kysyn, sopiiko.

Vierailija
12/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle.

[/quote]

ap"

Ja miehesi sai tilan perintönä ja pilkkahintaan. Maalla aina pojat ovat parempi kuin perheen tytöt, paitsi taloon tullut miniä, joka sanee kaapin paikan, myös perheen tytölle, vaikka luopui "vapaaehtoisesti" vanhempiensa painostuksesta perintöosuutensa veljelleen. Ja anoppikin on jo heivattu pois silmistä ja pois mielestä.

Vierailija
13/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:54"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"] Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle. [/quote] Ei viitsitty jättää taloa tyhjilleen, kun se tuli tilakaupan mukana miehelle. Ja onhan tämä mukava paikka asua, ei muuten valittamista. Ainoastaan se, että miehen sisko kuvittelee voivansa edelleen tulla tänne kuin kotiin. ap [/quote]   Pitäiskö nostaa kissa pöydälle ja avata suu? Vääntää rautalangasta, että nyt se on teidän koti eikä enää hänen? [/quote] Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä. ap [/quote] Kai hän äidilleen voi tulla

[/quote]

Siitä vaan, kaikin mokomin. Anoppi asuu rivarikaksiossa tuossa viiden kilometrin päässä.

ap

Vierailija
14/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se anoppi asuu? Samassa osoitteessa vai jossain kauempana?

Vierailija
15/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:10"]"Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle.

[/quote]

ap"

Ja miehesi sai tilan perintönä ja pilkkahintaan. Maalla aina pojat ovat parempi kuin perheen tytöt, paitsi taloon tullut miniä, joka sanee kaapin paikan, myös perheen tytölle, vaikka luopui "vapaaehtoisesti" vanhempiensa painostuksesta perintöosuutensa veljelleen. Ja anoppikin on jo heivattu pois silmistä ja pois mielestä.
[/quote]

Tässä taitaa anoppi olla pihapiirissä. Tytär ilmoitti äidilleen, että tulee käymään....

Vierailija
16/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauhee ajatus että mun käly olis vallannut meidän lapsuudenkodin. Oisitte muuttanu muualle.

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä. ap"

Eikö se ole myös miehesi koti, vain pitäisikö miehen ja siskonsat tavata jossakin kahvillassa, ettei se miniää häiritse.

Meillä kaupungissa, mies pyytää ystäviään ja sukulaisiin tuon tuostakin, eikä tulisi edes mieleen kieltää sitä,  passaan vielä, tosin niin teen minäkin.

Vierailija
17/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:10"]

[/quote]

ap"

[/quote]

On se hauska kun täällä av:lla päätellään puolesta sanasta toiseten elämäntarinat ja tilanteet :D Kerrotko seuraavaksi vaikka ap: kengän koon ja silmien värin?

Vierailija
18/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Varmaan pitäisi, kun ei muuten tunnu käsittävän. Tai jos se avaisi vähän silmiä että seuraavan kerran kun hän on tulossa, onkin ovet lukossa eikä meitä näy missään. :) Hän oli siis äidilleen ilmoittanut milloin on tulossa ja että yöpyy meillä, sattumalta kuulin kun näin anoppia päivällä. ap"

Eikö se ole myös miehesi koti, vain pitäisikö miehen ja siskonsat tavata jossakin kahvillassa, ettei se miniää häiritse.

Meillä kaupungissa, mies pyytää ystäviään ja sukulaisiin tuon tuostakin, eikä tulisi edes mieleen kieltää sitä,  passaan vielä, tosin niin teen minäkin.

[/quote]

Etkö osaa lukea? Ap:han kertoi, että sisko oli ITSE ilmoittanut tulevansa, kukaan ei ollut häntä siis kutsunut. Eikä ollut vaivautunut ilmoittamaan edes veljelleen tai ap:lle vaan ihan muualla asuvalle äidilleen.

Vierailija
19/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei mun isä ilmoittaa tulevansa kylään! Eikä tosiaan ole hällä osaa eikä arpaa tähän meidän taloon, samanlainen mulkku ollut aina. Oi niitä aikoja kun asui kerrostalossa ja vois vaan olla avaamatta ovea."

Joo, munkin veli ilmoitti tulevansa maalta kylään, kun tulee kaupunkiin. Ja vielä muijansa kanssa. On jotkut kissanristiäiset  ja tulevat meille yöksi, eikä heillä tosiaan ole osaa eikä arpaa mun talooni, ihan kaiken on maksanut omalla työllä, toisin kuin veljeni lapsuudenkotini, kun oli joku sukupolvenvaihdois ja tila meni ilmaiseksi veljelleni ja miniälle ja me muut sisarukset nuoltiin vain näppejämme, mutta yösija kyllä kelpaa.

Vierailija
20/37 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onhan tämä myös mieheni koti, tietysti. Tämä on meidän molempien yhteinen koti, ei naisen joka on lähtenyt täältä omilleen jo yli 15 vuotta sitten. Tiedän että miestäkin häiritsee, mutta hän on edelleen sellainen kiltti pikkuveli joka ei osaa sanoa vastaan. Molempien sukulaiset ovat tervetulleita meille, niin päiväseltään kuin yökyläänkin, mutta silloin kun meilel itsellemme sopii. Tämän seuraavan siskon päättämän visiitin ajaksi meillä on jo muuta menoa, siskokin kyllä tietäisi sen jos olisi vaivautunut olemaan yhteydessä meihin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän