Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton alkuraskaus

Vierailija
11.01.2022 |

Sain pari päivää sitten tietää olevani raskaana. Lapsi olisi kovasti toivottu ja pitkään yritetty, mutta nyt huolettaa täydellinen raskausoireiden puute. Tämän vuoksi olenkin jo viikon 6 loppupuolella koska en osannut millään tavoin odottaa olevani raskaana.
Mutta minulla ei siis ole mitään oireita jos ei kuukautisten poisjäämistä lasketa. Joitain keskusteluja olen lukenut oireettomista raskauksista, mutta vaikka niissäkin sanotaan ekana että oli oireeton, mainitaan sivulauseessa kuitenkin väsymystä, rintojen arkuutta jne. Ja oireitahan nekin on vaikkei niin ilmeisiä kuin oksentelu. Mutta kun minulla ei ole mitään. Ei yhtään mitään. Onko täällä ketään jolla ei olisi ollut mitään oireita alkuraskauden aikana vai voiko tämä nyt tarkoittaa että meni/menee kesken?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla täysin oireetonta. Yritä rentoutua, vaikka tiedän sen vaikeaksi. Pääsisitkö alkuraskauden ultraan pian?

Vierailija
2/3 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut minullakaan. Joskus toisella kuukaudella tuntui lievää pahoinvointia ja sekin aina iltaisin, en oksentanut kertaakaan. Loppui sekin nopeasti. Vasta raskauden loppuvaiheessa tuli väsymystä ja rintojen arkuutta.

Kaksi raskautta näin, helpolla päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee näin. Minulla esikoisen kanssa (poika) ei ollut oireita mutta toisen lapsen  (tyttö) odotuksen alkukolmanneksella oli kaikkea mahdollista.  rintojen arkuudesta, hajuherkkyyttä ja  pahoinvointia puoleen päivään asti.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän