Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vesirokko alkaa?

Vierailija
05.05.2015 |

Tuleeko jotain flunssaoireita ensin, ja sitten rakkuloita vai kuinka? Meillä on mahdollinen vesirokkokontakti pari pv sitten ja nyt lapset ovat nuhassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli ensin yksi rakkula. Kummastelin, että mikä näppy tuokin on. Sitten tuli toinen vesikellon näköinen ja vasta sitten alkoi raksuttaa, että tämähän näyttää ihan vesirokkokellolta. Mitään oireita ei silloin vielä ollut. Myöhemmin niitä sitten tuli ja kunnolla.

Vierailija
2/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi alkaa lapsilla kuumeella ja sitten nousi vasta näppylät/rakkulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lapsella nousi ensin lämpö, seuraavana aamuna löytyi näppylöitä.

Vierailija
4/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa taitaa vesirokon itämisaika olla yleisimmin n. pari viikkoa, ei pari päivää.

Vierailija
5/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alkoi kuumeella

Vierailija
6/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:28"]

Minulla tuli ensin yksi rakkula. Kummastelin, että mikä näppy tuokin on. Sitten tuli toinen vesikellon näköinen ja vasta sitten alkoi raksuttaa, että tämähän näyttää ihan vesirokkokellolta. Mitään oireita ei silloin vielä ollut. Myöhemmin niitä sitten tuli ja kunnolla.

[/quote]

Liittyykö vesirokkoon aina/yleensä nuhaa? Mulla itsellä oli nuha, kun lapsena sen sairastin. 

Tuolla lapsella, jolla mahdollisesti nyt vesirokko on, oli tuommoinen yksi näppy, kun tapasimme.

Ap

Vierailija
7/7 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:30"]

Ja itse asiassa taitaa vesirokon itämisaika olla yleisimmin n. pari viikkoa, ei pari päivää.

[/quote]

No tätä just mietin, kun en vielä ehtinyt googlata, että ei se varmaan ihan näin äkkiä idä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä