Miksi Suomi ei anna enempää rahaa Kreikalle?
Suomi on päästetty aivan liian helpolla mitä tulee tukipakettien maaosuuksiin. 3. tukipakettiin Suomi voisi laittaa ihan hyvin vaikka 4 mrd. euroa, ne tarvii enemmän rahaa kuin me. Itsekästä ajatella että milloinkaan ei pidä auttaa muita ihmisiä, pieni satsaus euroalueen vakauttamiseksi ei ole iso juttu kenellekään.
Kommentit (10)
Mä voin törmätä mun rahani ja ottaa velkaa ja törsätä nekin. Tuutko sä sit mulle antamaan sun rahasi? Vaikka olisit itsekin talouskriisissä?
Siksi kun Soini ei vielä ole valtionvarainministeri. Sitten alkaa jo tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:20"]
Mä voin törmätä mun rahani ja ottaa velkaa ja törsätä nekin. Tuutko sä sit mulle antamaan sun rahasi? Vaikka olisit itsekin talouskriisissä?
[/quote]
Opi ajattelemaan asioita vähän laajemmin, ollaan euroalueen marttyyreita kun annetaan pois omasta vähästä niille joilla on vielä vähemmän. Meitä tullaan muistelemaan hyvällä vuosisatojenkin päästä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:20"]
[/quote]
Opi ajattelemaan asioita vähän laajemmin, ollaan euroalueen marttyyreita kun annetaan pois omasta vähästä niille joilla on vielä vähemmän. Meitä tullaan muistelemaan hyvällä vuosisatojenkin päästä.
[/quote]
Sä voit antaa ihan vapaasti vaikka kaikki rahasi köyhille jos siitä tulee sulle parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:27"]
HUANO!!!!!!!!!!!
[/quote]
Mutsis on
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:20"]
[/quote]
[/quote]
Sä voit antaa ihan vapaasti vaikka kaikki rahasi köyhille jos siitä tulee sulle parempi mieli.
[/quote]
Mutta Suomen ei pitäisi enää levitellä rahojaan "hyväntekeväisyyteen"
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:20"] Mä voin törmätä mun rahani ja ottaa velkaa ja törsätä nekin. Tuutko sä sit mulle antamaan sun rahasi? Vaikka olisit itsekin talouskriisissä? [/quote] Opi ajattelemaan asioita vähän laajemmin, ollaan euroalueen marttyyreita kun annetaan pois omasta vähästä niille joilla on vielä vähemmän. Meitä tullaan muistelemaan hyvällä vuosisatojenkin päästä. [/quote] Sä voit antaa ihan vapaasti vaikka kaikki rahasi köyhille jos siitä tulee sulle parempi mieli.
[/quote]
Mä olen jo hyväsydäminen ihminen, sunlaisilta kivisydämiltä sitä rahaa pitäisi viedäkin jotta tulee vähän nöyryyttä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:20"] Mä voin törmätä mun rahani ja ottaa velkaa ja törsätä nekin. Tuutko sä sit mulle antamaan sun rahasi? Vaikka olisit itsekin talouskriisissä? [/quote] Opi ajattelemaan asioita vähän laajemmin, ollaan euroalueen marttyyreita kun annetaan pois omasta vähästä niille joilla on vielä vähemmän. Meitä tullaan muistelemaan hyvällä vuosisatojenkin päästä. [/quote] Sä voit antaa ihan vapaasti vaikka kaikki rahasi köyhille jos siitä tulee sulle parempi mieli. [/quote] Mutta Suomen ei pitäisi enää levitellä rahojaan "hyväntekeväisyyteen"
[/quote]
Jos Suomi ei enää osallistuisi tukipaketteihin niin olisi turha odottaa apua jos meille tapahtuisi jotain sellaista minkä takia pitäisi hakea humanitääristä tai rahallista apua.
Joo. Ja Saksan aseveljinä voisimme maksaa Kreikalle saman verran myös vastikkeetonta sotakorvausta.