Parhaat löydöt ilmaiseksi
Oletteko koskaan löytäneet mitään ilmaiseksi esim. Torista tai fb:n roskalavaryhmistä? Mitkä ovat parhaita löytöjänne?
Kommentit (6)
Olen saanut roskalavaryhmästä sauvasekoittimen ja shampoon + hoitoaineen. Itse olen lahjoittanut runsaasti tavaraa, koska tyhjennän hamstraajan asuntoa, varmaan niissäkin on ollut jollekin hyviä löytöjä (mattoja, pitsiliinoja, astioita, kankaita, viherkasveja ym.)
Voihan sitä saada "alle ilmaiseksikin"?? Hain torista ilmaisen pöydän mutta ehtona oli että vien lipaston myös.
Möin sen lipaston 20 eurolla, eli pöydälle tuli hintaa MIINUS 20 euroa, siis alle ilmaiseksi.
Löysin lompakon jonkun takin taskusta, muutama huntti oli käshbää
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä saada "alle ilmaiseksikin"?? Hain torista ilmaisen pöydän mutta ehtona oli että vien lipaston myös.
Möin sen lipaston 20 eurolla, eli pöydälle tuli hintaa MIINUS 20 euroa, siis alle ilmaiseksi.
Tää on jo hyvin! Kaikkea ne ihmiset keksii muuttopaniikissa
Enemmän on niitä tapauksia että minuutti sitten on joku laittanut esim. pussillisen lankoja annettavaksi ja kun laittaa viestiä, vastataan että olet jonossa kolmas. Sitten ne on siellä viikon varattuna ennen ku poistuu, vaikka itse olisin voinut hakea heti.
Toivoisin että Torissa voisi antaa arvosteluja tori-käyttäjille. Huomaan, että on tietyt tyypit, jotka minultaki aina varaa tuotteita, muttei koskaan hae. Tietäis olla varaamatta sellasille turhaan. Olen oppinut tietämään myös muutamia ihannehakijoita, jotka hakevat heti. Molemmat hyötyisivät, jos kauppias voisi valita parhaimman hakijan ohareiden ja viikon varaamisten sijaan.
Meni vähän ohi aiheen mutta on nostattanut tunteita pintaan lähiaikoina.
Itse löysin viime viikolla kaksi ihanaa rottinkituolia parvekkeelle😍 Tulispa jo kesä!