Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei hyväksy kuntoiluani

Vierailija
05.05.2015 |

Pidempiaikainen miesystävä kyseessä ja hän ei sulata mitään harrastusta, ei edes liikunta. Jos kerron hänelle meneväni lenkille, hän olettaa että menen jonkun äijän luo. Jos en kerro hänelle vaan tulee ilmi että olen ollut, hän haukkuu huoraksi ja ovet paukkuen sanoo menevänsä kanssa panemaan. Kuntosali on hänelle ehdoton "Ei käy". Kuitenkin hän itse ihannoi naisia jotka ovat lihaksikkaita ja kiinteitä. Aika outo yhtälö? Minun pitäisi rapistua ja ennemmin vaikka ryypätä kun liikkua. Muita, siis onko muita jolla tälläinen isona ongelmana? En jaksa enään ja olen aivan loppu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Oletko harkinnu pistäväs pihalle tuollaisen?

Vierailija
2/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun ongelmasi siis tarkalleen ottaen on? Tuskin hän sinua kellariin lukitsee eli ihan hyvin voit lähteä salille. Mä en ymmärrä näitä tossunaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minusta ensisijaisesti ole ongelma suhtautuminen kuntoiluun vaan miehen sairas mustasukkaisuus ja suoranainen vainoharhaisuus, jos luulee sinun menevän jonkun äijän luo jos menet lenkille, ja oletus että hän voi sanella sinulle minne saat mennä ja minne et. Itse en pystyisi tuollaisen miehen kanssa olemaan. Olen aikuinen ihminen ja päätän itse menenkö salille tai minne vaan, eikä kukaan kyllä sano "ei käy" tällaisissa asioissa minulle. Ja jos luottamusta ei ole sen vertaa että luottaisi että lenkin aikana en käväise pettämässä niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
4/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun ole parempi ilman noin umpihullua miestä.

Vierailija
5/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko olet jo pitempään sietäny moista idioottia? Aikuisia ei kuulu kontrolloida. Jätä se.

Vierailija
6/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti  pettää sua koska kuvittelee sun pettävän heti kun silmä välttää. Kannattais heivata moinen mulqvisti.

Vierailija
7/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon tommonen!!

Vierailija
8/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieles.
Ap.

Vierailija
9/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.
Ihan hullu äijä.
T.mies

Vierailija
10/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivelette näitä miehiänne? :D Vai onko täällä joku teinien kirjoituskilpailu käynnissä että kuka keksii mielisairaimman ukkelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä