Käyttekö normaalisti kaupassa?
Kommentit (27)
Käyn oikeastaan kaupassa normaalia enemmän, kun vain siellä näkee ihmisiä.
Ikävä kyllä sieltä tarttuu usein suklaata mukaan, vaikka voisi tarttua hedelmiäkin. Kummallista.
Mikä on normaalia kaupassa käymistä? Kerran viikossa puolitoista tuntia, joka päivä viisitoista minuuttia, joka kolmas päivä, kerran pari kuussa, kun pitää jotain tilauksesta unohtunutta hakea? Itse olen nyt jo niin tottunut kotiintoimitukseen, etten edes harkitse paluuta aikaan ennen koronaa, vaikka korona joskus olisikin täysin ohi. Jos jotain jää tulematta tai unohtuu tai tarvitsen yllättäen ihan just tasan tarkkaan nyt, kipaisen hakemassa pikaisesti erikseen kaupasta. Muuten en tosiaan koe tarpeelliseksi enää fyysisesti kaupassa käydä. Elämä on mukavampaa ja stressittömämpää näin ja aikaa säästyy kivampiin hommiin kuin kaupassa ryysimienn ja jonottaminen.
Normaalisti. Tosin käyn vain kerran viikossa muutenkin.
Lapset ovat kolmessa eri koulussa (eri ikäisiä) ilman käsienpesua kummempia turvatoimia, joten kaupassa käyminen ei siihen enää tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalisti käyn.
Eilen menin junalla Lidliin.
Tänään helikopterilla Prismaan.
Huomenna laivalla Sittariin.
Ai? Meillä tuo on uusi normaali.
Käyn ihan normaalisti. Koko ajan olen käynyt. Onko siihen jokin epänormaaliksin tapa?
Joo, mutta en ole himoshoppailija. Kyseessä on välttämätön paha. Nettiruokaostokset eivät ole vaihtoehto ennen kuin saatavilla on reaaliaikaista kuvaa hevituotteiden tuoreudesta.
Siirryin netin kautta tilaamisiin ja kotiinkuljetuksella toimituksiin jo kesällä 2018 polven tekonivelleikkauksen jälkeen.
Pari vuotta käyttänyt pelkkää kotiinkuljetusta tai postia, se on mun uusi normaali josta en halua enää luopua.
Tilaan ruuat kerran viikossa. On vähän kallista mutta toisaalta säästää heräteostoksissa ja on tavallaan sujuvaa ja toimivaa
Suurimman osan ruuista tilaan kotiin. Joskus pitää käydä kaupassa nopeasti ostamassa joku tuote. Maski kasvoilla. Tietenkin. Tuo kotiin tilaaminen on muuten kätevää ja aioin jatkaa sitä pandemian jälkeenkin.
Pakko vastata kysymykseesi kysymyksellä, eli kerroppa; miten käydään epänormaalisti kaupassa?
Tilaan ruokatarvikkeet kotiin kerran viikossa ja viikonlopuksi käyn hakemassa tuoretta kalaa lähikaupasta.
Normaaliepänormaali kirjoitti:
Pakko vastata kysymykseesi kysymyksellä, eli kerroppa; miten käydään epänormaalisti kaupassa?
Tilaamalla kotiin. ap
Pitäisikö alkaa tilata netistä. Kaikki muut paitsi tuoretuotteet. Missä sitten näkee tyttöjä? Ja eikö se maksa jonku kympin?
T. Pihi likkojen perässä juoksija 😝
Käyn normaalisti. Koko korona-ajan olen käynyt. Maski kasvoilla, mutta sekin vain paineen vuoksi. Kauppakäynti on mukava, sosiaalinen tapahtuma.
Tänään Prismaan ilman maskia ruuhka-aikaan. Olen ykkösriskiryhmää. Siinähän makselette tehohoidot kun halusitte rajoitukset pois.
1-2 kertaa joka päivä täällä ydinkeskustassa. Rokottamattomana.
Kiireetön kaupassa käynti on köyhälle tärkeä päivän täyte. Kiertelen hyllyjä ja tuumin ja funtsin.
En nyt täysin normaalisti, kun pitää olla se rätti naamalla, mutten välttele kaupassa käyntiä. Käyn, kun tarve.