Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mua vaivaa...?

Vierailija
05.05.2015 |

pidemmän aikaa ollut outo olo. Sattuu selkään, ei perinteisesti mitenkään että olisi lihasjumia, vaan sinne "sisälle" yläselkään. Muutenkin ylävartalo kipeenä jatkuvasti ja jäykkä. Lisäksi olen ollut nuhainen ja välillä olo, että olisi kuumetta mutta ei sitten ole ollut ainakaan juuri mittaushetkellä. Sellainen horkka päällä välillä. Nielussa myös tuntemuksia. Tulehtumisen tunne vähän väliä syödessä tai juodessa, herkästi menee ruoka "väärään kurkkuun" ja tämä on selkeästi viime vuosina / vuoden aikaan pahentunut. Yskin sitten ruokaillessa... Ja saa ajatuksella ja huolella pureskella ja nieleskellä.
:(
Välillä kerääntyy limaa kurkkuun.
Lääkäriin en ole mennyt koska ei tää nyt silleen niin paljoa vaivaa. Mutta mielessä silti joka päivä.
Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt lääkäriin. Oikeasti. En osaa sanoa, mikä se voisi olla. Oireet eivät välttämättä edes liity toisiinsa.
Varaa aika lääkärille, saat mielenrauhan ja paremman olon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:09"]Mene nyt lääkäriin. Oikeasti. En osaa sanoa, mikä se voisi olla. Oireet eivät välttämättä edes liity toisiinsa.
Varaa aika lääkärille, saat mielenrauhan ja paremman olon.
[/quote]

Olen tosi kehno menemään kun ei oikein "kunnolla" vaivaa.

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:09"]Mene nyt lääkäriin. Oikeasti. En osaa sanoa, mikä se voisi olla. Oireet eivät välttämättä edes liity toisiinsa. Varaa aika lääkärille, saat mielenrauhan ja paremman olon. [/quote] Olen tosi kehno menemään kun ei oikein "kunnolla" vaivaa.

[/quote]

No älä sitten jaksa valittaa jollet asialle tee mitään. Kukaan täällä ei voi sanoa mikä sua vaivaa vai vaivaako mikään.

Vierailija
5/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:09"]Mene nyt lääkäriin. Oikeasti. En osaa sanoa, mikä se voisi olla. Oireet eivät välttämättä edes liity toisiinsa. Varaa aika lääkärille, saat mielenrauhan ja paremman olon. [/quote] Olen tosi kehno menemään kun ei oikein "kunnolla" vaivaa.

[/quote]

Minäkin rohkaisen: Varaa lääkäriaika jo tänään :) Jos kyseessä olisi jotakin, johon tarvitset viivyttelemättä apua, niin eikö kannata mennä - aivan varmuuden vuoksikin! Ethän halua turhaan riskeerata elämääsi olemalla "tyhmä suomalainen", joka ei mene lääkäriin. Ja vielä: kirjoita lapulle/paperille oireesi, niin saat asiasi kerrottua selkeästi lääkärille. Voimia, rohkeutta ja terveyttä :)

Vierailija
6/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:12"]

[/quote]

Minäkin rohkaisen: Varaa lääkäriaika jo tänään :) Jos kyseessä olisi jotakin, johon tarvitset viivyttelemättä apua, niin eikö kannata mennä - aivan varmuuden vuoksikin! Ethän halua turhaan riskeerata elämääsi olemalla "tyhmä suomalainen", joka ei mene lääkäriin. Ja vielä: kirjoita lapulle/paperille oireesi, niin saat asiasi kerrottua selkeästi lääkärille. Voimia, rohkeutta ja terveyttä :)

[/quote]
Kiitos, oireiden lapulle kirjoittaminen on hyvä neuvo.
Ap

Vierailija
7/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lekurissa

Vierailija
8/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:09"]Mene nyt lääkäriin. Oikeasti. En osaa sanoa, mikä se voisi olla. Oireet eivät välttämättä edes liity toisiinsa. Varaa aika lääkärille, saat mielenrauhan ja paremman olon. [/quote] Olen tosi kehno menemään kun ei oikein "kunnolla" vaivaa. [/quote] Minäkin rohkaisen: Varaa lääkäriaika jo tänään :) Jos kyseessä olisi jotakin, johon tarvitset viivyttelemättä apua, niin eikö kannata mennä - aivan varmuuden vuoksikin! Ethän halua turhaan riskeerata elämääsi olemalla "tyhmä suomalainen", joka ei mene lääkäriin. Ja vielä: kirjoita lapulle/paperille oireesi, niin saat asiasi kerrottua selkeästi lääkärille. Voimia, rohkeutta ja terveyttä :)

[/quote] Kiitos, oireiden lapulle kirjoittaminen on hyvä neuvo. Ap

[/quote]

Hyvä, tee niin :) Ja tämä vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän