Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin ja olen vahingossa nukkunut 1,5 vrk putkeen

Vierailija
11.01.2022 |

Koskaan aiemmin ei tällaista ole tapahtunut, mikä ihme voi vaivata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ottanut just 3. rokotteen? Mulla ei siitä tullut oireita, mutta kaksi ystävääni on valittaneet ihan hirveää väsymystä sen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on lähipäivinä väsyttänyt niin että voisin nukkua samanlailla. Yleensä olen aamuvirkku ja normaalisti aika aktiivinen, nyt en jaksa.

Vierailija
4/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertynyt univelkaa? Voihan johtua ihan vaan kaamoksestakin tai olla kertaluontoinen tapaus.

Vierailija
5/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ottanut just 3. rokotteen? Mulla ei siitä tullut oireita, mutta kaksi ystävääni on valittaneet ihan hirveää väsymystä sen jälkeen.

Perjantaina otin, mutta mitään muuta oiretta siitä ei kyllä ole ilmennyt.

Ap

Vierailija
6/6 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina otin, mutta mitään muuta oiretta siitä ei kyllä ole ilmennyt.

Ap

Okei, kiitos tiedosta! Ystäväni oli molemmat käyneet piikeillä viime viikolla niin kuin minäkin, ja he kans kertoi, ettei muuta oiretta ole ollut kuin tajuton väsymys. Ovat kyllä töissä olleet normaalisti, mutta kuulemma tosi hankalaa, kun voisi vaan nukkua pöydän ääressä, vaikka joka yö ovat nukkuneet extrapitkät unet. Toivotaan, että menisi pian ohi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi