Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä aurinkolasit kannattaa ostaa?

Vierailija
05.05.2015 |

Tähän mennessä olen käyttänyt lähinnä halpislaseja. Nyt olisi vihdoin varaa panostaa kunnollisiin laseihin. Mitkä siis kannattaisi ostaa? Yläraja hinnalle on ~150€.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raybanit

Vierailija
2/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nähdä niillä jotain, Polaroid. On polaroidut linssit. Malleja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hintaan minäkin ottaisin varmaan reiskat. Polarisoituja linssejä saa myös niihin.  

Vierailija
4/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on reiskojen lisäarvo ?
Onko rumat reiskat parempi kuin naamaan sopivat polaroidit ? Miksi ? 

Vierailija
5/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tapana ostaa kakkuloita, jotka näyttävät hyvälle..muulla ei niin väliä..

Vierailija
6/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:38"]Mikä on reiskojen lisäarvo ?
Onko rumat reiskat parempi kuin naamaan sopivat polaroidit ? Miksi ? 
[/quote]

Reiskojen mallivalikoima on aika laaja. Polaroideista en osaa sanoa. Polarisoituja linssejä ei välttämättä tarvitse, jos ei veneile tai esim aja autolla paljon.

Vierailija
7/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen minäkin Ray-Baneja. Linssit ovat tosiaan niin paljon paremmat kuin halpislaseissa, etenkin mustat linssit tummentaa ja blokkaa säteet tosi hyvin, mutta silti niillä näkee tarkasti. Kannattaa netistä tilata, esim Wayfarer n. 100€. Kärsin migreenistä ja kyllä on helpottunut auringossa olo kesäisin kun on hyvät ja laadukkaat lasit.

Vierailija
8/8 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:38"]Mikä on reiskojen lisäarvo ?
Onko rumat reiskat parempi kuin naamaan sopivat polaroidit ? Miksi ?  [/quote] Reiskojen mallivalikoima on aika laaja. Polaroideista en osaa sanoa. Polarisoituja linssejä ei välttämättä tarvitse, jos ei veneile tai esim aja autolla paljon.

[/quote]

Mua ärsyttää reiskoissa ym vastavissa että tuohon kovaan hintaan ei saa edes polarointia. Ja toi lasikauppiaiedn virsi  että eihän sitä tarvitse jos ei kesällä koskaan ole veden äärellä tai aja autoa...

Itse tarvitsen niitä laseja = polarointia ja "ominaisuuksia"  juurikin  veden äärellä sekä autoa ajaessa.

Telkkaa kotona katsoessa en kovin usein käytä aurinkolaseja. Selfietkin teemalla "minä ja reiskani" otan mieluiten muulloin kuin älyttömän kirkkaassa auringonpaisteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan