Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän! Re: ex ja yhteinen koira

Vierailija
10.01.2022 |

Ottaa nyt eron jälkeen ehkä vielä entistä enemmän aivoon exän suhtautuminen koiran koulutukseen. Otettiin koira yhdessä. Itse stressasin varmasti liiaksikin pennun koulutuksesta, mutta mies taas oli ihan eri leirissä. Kun koira osoitti haastavuuden merkkejä, ei uskonut minun neuvojani, vaan piti tehdä oman pään mukaan. Ongelmathan siitä vaan lisääntyivät.

Koulutin itse ja kävin koulutuksissa koiran kanssa. Pari kertaa sain exän mukaankin, mutta arjessa koulutuksen jälkeen ei jatkanut opittuja asioita. Syy oli aina, että "ei halua kantaa nameja mukana aina lenkillä".

Fast forward 5 vuotta, ollaan erottu ja koira jäi miehelle, yhteisellä päätöksellä (syyt arjen aikatauluissa ja asuinmuodossa). Nyt haluaisi minun ottavan sitä enemmän hoitoon ja valittaa, että sitä on hankala lenkittää. Totta kai on haastava koira, kun et uskonut, miten se olisi pitänyt kouluttaa.

Vituttaa. Koira on kuitenkin kaikkeen syytön ja ihanan suloinen ongelmista huolimatta. Mietin, voisinko itse pitää sitä yksin, mutta vaatisi työni takia minulta todella paljon. Ja ensin kolme kuukautta pitäisi 24/7 käyttää sen uudelleenkouluttamiseen.

Salaa toivon, että koira jostain syystä kuolisi jo melko nuorena. Seuraavat 10 vuotta on pitkä aika olla ärsyyntynyt siitä, että mies sössii minullekin rakkaan koiran.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Viimeisen kappaleen takia kai. No, se olikin väsyneen mielen kärjistys.

Vierailija
2/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira piikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira piikille.

Tämä tai vain yhteen kotiin.

Vierailija
4/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Viimeisen kappaleen takia kai. No, se olikin väsyneen mielen kärjistys.

Ei vaan siitä että koiraa retutetaan kodista kotiin.

Vierailija
5/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä ja minä. Minä olen se parempi ihminen, joka tekee kaiken aina tismalleen oikein.

Vierailija
6/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos olisit se viisaampi ihminen ja luopuisit koirasta? Nyt teidän parisuhde tavallaan jatkuu.

Vierailija
7/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt varma, että korostit omaa paremmuuttasi riittävän monta kertaa?

Vierailija
8/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä miestä on yksin syyttää, kun ihan yhdessä sössitte koko homman. Koiran koulutus ja se, että koko perhe osallistuu siihen johdonmukaisesti on yksi monista asioista mikä keskustellaan ja suunnitellaan ennen koiran ottoa. Kuten myös se, miten koira hoidetaan eron sattuessa.

Vierailija
9/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä nurkkakuntien kauhukoirat, joita saa pelätä koiralenkillä.

Vierailija
10/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää koiralle uusi koti

Vierailija
11/11 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuula kalloon ni loppuu tuo turha ulina. Se on vaan rakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan