Kaikki pitäisi nyt laittaa kiinni pitkäksi aikaa
Ihmiset haluavat kovat rajoitukset. Ei kiinnosta vastustajien ininä.
Kommentit (9)
Mikä sinua estää sulkeutumasta? Pysy kotonasi ja tilaa tarvikkeet netistä.
Mä olisin valmis 2 viikon globaaliin lockdowniin. Kaikki seis, vain välttämättömimmät toiminnot yllä ja niissä extraturvatoimet.
Ei tekis tiukkaakaan. Hamstrais kotiin sapuskat ja jäis sohvalle odottelemaan.
Ei vaan taida sopia ainakaan ahneille talousihmisille, rokotevastaisille ja huumeriippuvaisille 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin valmis 2 viikon globaaliin lockdowniin. Kaikki seis, vain välttämättömimmät toiminnot yllä ja niissä extraturvatoimet.
Ei tekis tiukkaakaan. Hamstrais kotiin sapuskat ja jäis sohvalle odottelemaan.Ei vaan taida sopia ainakaan ahneille talousihmisille, rokotevastaisille ja huumeriippuvaisille 🤔
Jos tää olis sillä taputeltu, niin toki, mutta ei se 2vkoa riittäisi kuitenkaan.
Olisi pitänyt laittaa 2 vuotta sitten koko maailmassa, ei oltaisi tässä tilanteessa.
Päivastoin, nyt pitää siirtyä normaaliin. Omikron vastaa oireiltaan lievää flunssaa, eikä suurimmalla osalla tarunnan saaneista ole edes mitään oireita.
Juu, kyllä kannattaa aiheuttaa lapsille ja nuorille vakavia traumoja ja pilata lasten harrastustoiminta ja sosiaaliset kontaktit, saa muutama 85 -vuotias taas pari vuotta lisää elinaikaa.
Mulle sopis lockdown jos ei tarvis mennä töihin.
Eivätkä halua. Pelokkaat voivat eristää itsensä kellariin vaikka loppuelämäkseen jos haluavat, antakaa muiden ELÄÄ.