Pärjääkö aikuinen ihminen syömällä kerran päivässä?
Kommentit (19)
Jos viikon putkeen dokannu, niin ei pysty syömään pariin päivään mitään, ei pysy sisällä kun Rapalan iso lippa.
Itse olen viimeiset pari vuotta syönyt vain yhden ateria päivässä, joka on illallinen. Illallinen on totta kai iso annos ja syön aika monipuolisesti esim. tänään söin illalliseksi itsetehtyjä kiinalaisnyyttejä, kaalisalaattia, kasviskeittoa kupillisen ja jälkkäriksi mansikoita ja kermaa. Aamuksi juon teetä a päivällä enimmäkseen vettä, jos alkaa oikeasti nälättää, että se alkaa häiritsee niin otan välipalaksi ruisleipää, hedelmää...
Hyvin olen jaksanut ja paino ei ole laskenut. En siis syö kerran päivässä laihdutuksen takia vain koska tykkään syödä mielummin vain illalla.
Katsoin äsken kalorilaskurista, että kuinka paljon syön päivässä, että paino pysyy ja tuloksena oli n. 1800 kcal
Mä en pystyisi, tulee huono olo ja päänsärky kos en syö tasaisesti pitkin päivää.
Jos syö tarpeeksi paljon, niin pärjää. Itse olen montakin kertaa ylensyönyt buffetissa niin että sen jälkeen olen ollut yli vuorokauden kokonaan syömättä.
Pärjää, mutta se on epäterveellistä ja epämiellyttävää.
Olen vuosia syönyt yhden aterian päivässä ja en ikinä halua syödä millään muulla tavalla.
Pärjää, mutta varmaan harvinaista tai ainakin juovat kahvia tai teetä paljon. Juotavaa nyt on pakko ottaa. Monet ketoilijat syövät yleensä kaksi kertaa päivässä.
Syön kerran ja vain pari päivän välein. hyvin oon pärjännyt.
Pärjää.
Syön joskus päivässä vain yhden voileivän ja hyvin olen pärjännyt.
Helposti.
Illallinen, päivästä riippuen n. 18-22.
Välillä menee kahvia ja vettä, joskus alkoholia. Normaali ateriarytmi minulle.
Ihan hyvin. Googlaa omad eli one meal a day. Paasto on terveellistä.
Mulla oli tällainen miespuolinen työtoveri. Hän söi töissä opetuskeittiön ravintolatasoisen aterian eikä enää muuta koko päivänä. Ateriat olivat tyyppia keitto tai muu alkupala, leipä+levite, salaattipöytä, lämmin ruoka useasta eri vaihtoehdosta ja jälkiruoka. Oli hoikka ja komea terveen oloinen mies.
Aamulla kuppi kahvia ennen töihin lähtöä, illalla teetä. Ei muuta koko päivänä.
Varmaan nuorena jokusen päivän pärjää. Tulee yleensä ravintoainepuutoksia. Jotkut ovat meinanneet kuolla tai terveysongelmia, kun on kokeillut tuota minimitapaa syödä joko liian vähän tai päivässä 1 ateria kerralla (aineenvaihdunta). Elimistö ja sen tasapaino ei oikein tykkää monella siitä. Liian pienet tuet voivat johtaa terveysongelmiin ja liian vähäiseen ravinnon saantiin.
Jos muuten saa juoda kahvia niin pärjäisi. Mulla ei ole nälkä aamulla. Tukeva myöhäinen lounas tai päivällinen riittäisi koko päiväksi.
Toki mieluummin syön pitkin päivää.
Pärjään hyvin, mutta siinä tapauksessa on syötävä reilu annos, jossa on runsaasti rasvaa ja kasviksia sekä lisänä jotain lihaa. En yleensä muutenkaan syö kuin korkeintaan kaksi kertaa päivässä, sillä tavalla paino kestää kurissa. Jatkuvasti pieniä annoksia puputtamalla on vaan jatkuva nälkä ja paino nousee, myös hiilarit aiheuttavat minulle jatkuvan ruuanhimon.
Kolme kuukautta pitäisi pärjätä syömällä "vähän isompi annos" kerran päivässä ja aamupalaksi yksi hedelmä, mutta muuten koko päivän ajan tulisi juotua joko vettä tai teetä. Pärjääkö tällä?
Pärjää jos ei ole suuriruokainen