Julkkisten elämän seuraaminen!
En tiedä onko oma elämäni jotenkin todella tylsää, mutta olen koukussa tiettyjen julkkisten (yleensä näyttelijöitä/laulajia) seuraamiseen. Tällä hetkelläkin itselleni viihdykettä tuo köyhään elämääni eräs amerikkalainen nuori miesnäyttelijä. Aina hyvän näyttelijän löytäessäni minun on pakko hakea tietoa ja katsoa kuvia tästä ihmisestä. Mitä komeampi, sitä enemmän googlailen. Ja tämä oikeasti on mulle tosi kivaa ajanvietettä, googlailla julkkiksia. Outoa. Teininä olin vielä pahempi stalkkaaja, mutta se loppui jossain vaiheessa ja tuli peräti monen vuoden tauko. Nyt tämä on alkanut uudestaan. :-D En ymmärrä miten voin olla niin kiinnostunut sellaisten ihmisten elämästä, keitä en ole KOSKAAN edes oikeasti nähnyt. Tää on jotenkin niin naurettavaa. Onko mulla yhtään kohtalotovereita? :-D Mun on muuten jotenkin tosi vaikea käsittää että julkkiksetkin on tavallisia ihmisiä.
Kommentit (2)
Et ole ainoa. Tällä palstalla kirjoittelee törkeyksiä ns."Jenni-hullu" joka stalkkaa Jenni vartiaista ja on viha-rakkaussuhde Jenniin. Et siis ole nolo mutta aika huonossa seurassa tuon hullun kanssa... :(
Oon näköjään sit ainoa! :-D Noloo.