12 vuotiaan Äö
Jos 12-vuotias saa äö testistä 110 onko se hyvä?
Kommentit (24)
Ilmeisesti parempi kuin sinulla :D
Mikä testi, mensanko? Jos, niin ihan hyvä tulos 12 v:lle. Muut nettitestit ovat huuhaata, ja mensankaan nettitesti ei kyllä anna täysin oikeaa tulosta.
Äkykkyysösämääräkö? Ei se nyt mikään ihmeellinen ole..
Mikä äö? Ipanalla varmaan sama kuin vanhemmillaankin, geeniperimä velvoittaa. Jos taas kysyt äo:n perään, niin ihmettelen lapsesi neroutta. Taitaa olla jokin luonnonoikku.
Se on vähän yli keskiarvon, mutta ei vielä mitenkään ihmeellinen.
Minä en saa noista testeistä koskaan kummoisia tuloksia, ainakaan niin hyviä kuin useimmat tuntuvat saavan. Silti olen matikassa hyvä, minulla on loogista päättelykykyä ja hoksaan asioita. Mutta surkea olen yhdessä asiassa: Visuaalisessa hahmottamisessa.
Ihan hyvähän tuo tulos on.
Omat poikani innostuivat älykkyystesteistä 11- ja 14-vuotiaina. Nuorempi sai juurikin tuon 110 ja vanhempi taas muutamasta eri nettitestistä 125-134. Molemmat ovat fiksuja kavereita. Aikuisina varmaan selviytyvät noista aikuisille tehdyistä testeistä vieläkin paremmin.
Oma tulokseni samasta testistä oli 128 ja olen aina tiennyt olevani älykäs. Opin esim. lukemaan 2-vuotiaana ja lukemaan nuotteja itseopiskelemalla 5-vuotiaana. Olen ehkä vähän vanhan peruskoulun tasapäistämä ja en ihan parhaassa terässä, mutta kuitenkin.
Ja siis se oli aikuisille tarkoitettu testi
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:40"]Ja siis se oli aikuisille tarkoitettu testi
Ap
[/quote]
ootko sää ap nyt se 12v :D
Itse sain Mensan testistä 119 pistettä. Täytyy muistaa, että tulos on vain suuntaa antava. Kronologinen ikäni on suunnilleen 12 vuotta. Jos otettaisiin huomioon, että aivot kehittyvät läpi elämän, mutta ns. teini-ikä loppuu 25-vuotiaana, niin parikymppisenä äo:ni kuuluisi olla n. 140.3. Kuitenkin aivojen kehitys hidastuu ennen tuota ikää, joten on hyvin mahdollista, etten kerkeä noin korkeaa pistemäärää saavuttaa. 110 pistettä ikäiseltäni on myös erittäin hyvä suoritus. Onnea siitä.
ite oon 12v ja sain mensan Äo testistä 138.
ihan yleisesti, nuo Pirkka-lehden ,netin, testit on tarkotuksella laitettu että niistä saa ihan simpanssikin normaalit tulokset. Ja normaalia myös että jokainen äiti luulee oman lapsensa olevan kauniimpi ja viisaampi kuin ikätoverinsa.
Itse sain 19 vuotiaana mensan nettitestistä 145.
Edes isäni joka on insinööri ei saanut yhtä hyvää tulosta.
Kuvittelelin kyllä että testi jotenkin huomioi iän ja painottaa sen mukaan.
Paljonkos itse sait? Jäikö paljonkin alle 100?