menkat ja lugesteron?
Mulle määrättiin lugesteronia syötäväksi joka kierto. aloitetaan 3pvä oviksen jälkeen ja syödään plussa testiin asti eli tavallaan se 14pvä. Voiko lugesteron siirtää menkkoja eli tulla myöhässä?
Kommentit (6)
Moi!
Mulla on Luget kanssa pitäneet menkat pois ja on olleet myös pitämättä... Mä käytän Lugesteronia kyllä emätinkuulina.
Itsellä menkat 2pvä myöhässä ja itse olen käyttäny emätin kuulina myös lugeja. Raskaana en ole kun kävin testissä aamulla joten eikai se auta kuin odotella.
lääkkeistä olen jostain lukenut, että niitä syötäis myös raskauden alkaessa? Osaako joku viisaampi neuvoa..
Raskauden aikana lugeja käytetään alkuraskaudessa, muistaakseni noin viikolle 9. Pakkausselosteessa lukee asiasta.
lugestron-kuuria.
Takana 3 km:a ja testeissä molemmat oltu. Kaikki muuten kunnossa, mutta mun keltarauhashormooni liian alhainen. Pitää aloittaa ovulaatiopäivästä ja jatkaa siitä 10 viikkoa. Siis kolme kertaa päivässä emättimeen. En ole vielä hakenut niitä apteekista, joten en osaa selittää sen tarkemmin.
Ajattelin vaan kun olitte monet kirjoittaneet, että menkat jääny pois ja mulle lääkäri sanoi, et ei mitään sivuvaikutuksia tällä lääkkeellä, siis Lugestron 200mg.
Luget voi pitää menkat pois! Mulla on aina alkanu menkat vasta lugesteronin lopettamisesta muutama päivä!