Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetyssaarnaaja -asento

Vierailija
04.05.2015 |

Onko tuossa asennossa naisella tyyny takapuolen alla? Osuuko miehen häpyluu klitorikseen ja mies "kiinni "naisessa vai miten siinä asennossa nainen voisi saada orgasmin? Tykkään paljon tuosta asennosta, mutta en saa orgasmia siinä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole, mutta en tarvitsekaan aina stimulaatiota klitorikseen. Koskaan en ole ollut lähetyssaarnaajassa jossa mikään osuisi klittaan.

Vierailija
2/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:39"]

Onko tuossa asennossa naisella tyyny takapuolen alla? Osuuko miehen häpyluu klitorikseen ja mies "kiinni "naisessa vai miten siinä asennossa nainen voisi saada orgasmin? Tykkään paljon tuosta asennosta, mutta en saa orgasmia siinä.

[/quote]Voihan siinä olla tyyny tai ei. Kaikki eivät saa koskaan orgasmia pelkästä yhdynnästä. Olemme kaikki vähän erilaisia. Keinoja on monia, tiedät varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vibraa kaveriksi? Tai sormettaa samalla?

-Niksu

Vierailija
4/10 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja siten, että naisella on jalat suorassa ja aika yhdessä. Mies aika ylhäällä päällä. Tällöin kulma on ainakin mulle oikea ja pakaralihaksia ja reisiä jännittämällä, kun orgasmi lähestyy, niin se on sillä sipuli :) Näin voin saada useita peräkkäin, ts. minuutin parin välein :)

Vierailija
5/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa miehenä että mä tykkään lähäristä ihan valtavasti. Kai mä sit oon vähän primitiivinen tai jotain, mut siinä jotenkin tuntee olevansa niin voimakas :D 

Se naisen vartalon tunne, lämpö, pehmeys siinä alla, nähdä ne reidet auki ja polvet koukussa. Sulaudutaan yhteen kun maataan ihan lähekkäin. Suudellaan ja joskus näykitään, huohotellaan samaan tahtiin. Näen naisen kasvot, hiukset ympärillä ja pystyn täysin säätelemään työntöjäni, voimaa, pituutta.

Pääsee syvälle just silloin kun haluaa. Mä haluan työnnellä itselle orgasmin, se tuntuu paljon voimakkaammalta siten, ja kun nainen osallistuu tuntuu ihanalta. Naisen kädet vaeltelee mun vartalolla, sääret kietoutuu mun ympäri. Joskus tykkään pidellä naisen käsiä tämän pään yläpuolella, yleensä alussa ja sit ihan lopussa. En tajua itsekään miksi.

Olen huomannut, että nautinto on kummallakin sitä suurempi mitä lähempänä lähärissä ollaan toisiamme. Pidetään vartalot vastakkain koko ajan. En tiedä sit koskeeko mun keho klittaan tai johonkin muuhun kohtaan että naisesta tuntuu erityisen hyvältä...

Itse nojailen päällä yleensä kyynärpäihin ja sit joskus ihan suorilta käsiltä pitelen naista ranteista. Olen havainnut että monesti naiseni on saanut orkun nopeaa kun olen yhtäkkiä painunut syvään ja nytkyttänyt nopeita, lyhyitä työntöjä. En sit tiedä, yksilöllistä kai. On upein tunne minkä tiedän.. ja kyllä siinä itsekin sit laukeaa. Ja saa jäädä hetkeksi makoilemaan päällekkäin ja hellittelemään.

Meillä harrastellaan kyllä muitakin asentoja, mut aika monesti mennään nykyään lähäriä, kun kummatkin tykätään siitä niin paljon, saa niin paljon läheisyyttä ja nautintoa. Vaimo sanoi kerran että tykkää tuntea mun painon päällään. Kai se on sit totta vaikka en kyl mikään kärpässarjalainen olekaan.

En osaa muuta sanoa muutakuin että olkaa ihmiset lähekkäin, ja muutenkin kosketuksessa. Ite tykkään nykyisin letittää vaimon tukkaa, sekin lähentää.

Vierailija
6/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops olikin vanha ketju...

Vierailija
7/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy tunnustaa miehenä että mä tykkään lähäristä ihan valtavasti. Kai mä sit oon vähän primitiivinen tai jotain, mut siinä jotenkin tuntee olevansa niin voimakas :D 

Se naisen vartalon tunne, lämpö, pehmeys siinä alla, nähdä ne reidet auki ja polvet koukussa. Sulaudutaan yhteen kun maataan ihan lähekkäin. Suudellaan ja joskus näykitään, huohotellaan samaan tahtiin. Näen naisen kasvot, hiukset ympärillä ja pystyn täysin säätelemään työntöjäni, voimaa, pituutta.

Pääsee syvälle just silloin kun haluaa. Mä haluan työnnellä itselle orgasmin, se tuntuu paljon voimakkaammalta siten, ja kun nainen osallistuu tuntuu ihanalta. Naisen kädet vaeltelee mun vartalolla, sääret kietoutuu mun ympäri. Joskus tykkään pidellä naisen käsiä tämän pään yläpuolella, yleensä alussa ja sit ihan lopussa. En tajua itsekään miksi.

Olen huomannut, että nautinto on kummallakin sitä suurempi mitä lähempänä lähärissä ollaan toisiamme. Pidetään vartalot vastakkain koko ajan. En tiedä sit koskeeko mun keho klittaan tai johonkin muuhun kohtaan että naisesta tuntuu erityisen hyvältä...

Itse nojailen päällä yleensä kyynärpäihin ja sit joskus ihan suorilta käsiltä pitelen naista ranteista. Olen havainnut että monesti naiseni on saanut orkun nopeaa kun olen yhtäkkiä painunut syvään ja nytkyttänyt nopeita, lyhyitä työntöjä. En sit tiedä, yksilöllistä kai. On upein tunne minkä tiedän.. ja kyllä siinä itsekin sit laukeaa. Ja saa jäädä hetkeksi makoilemaan päällekkäin ja hellittelemään.

Meillä harrastellaan kyllä muitakin asentoja, mut aika monesti mennään nykyään lähäriä, kun kummatkin tykätään siitä niin paljon, saa niin paljon läheisyyttä ja nautintoa. Vaimo sanoi kerran että tykkää tuntea mun painon päällään. Kai se on sit totta vaikka en kyl mikään kärpässarjalainen olekaan.

En osaa muuta sanoa muutakuin että olkaa ihmiset lähekkäin, ja muutenkin kosketuksessa. Ite tykkään nykyisin letittää vaimon tukkaa, sekin lähentää.

Taisin just ihastua suhun vähän.

Vierailija
8/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en silleen saa nauttia kovinkaan kauaa tuosta asennosta koska naiseni saa n 30-90sek jälkeen orgasmin. Terskani osuu kohdunsuuhun joten meidän tapauksessa se on äkkiä ohi. Usein 4-5 orgasmia siinä puuhataan ja sitten lopetus esim takaapäin..

Vierailija
9/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa on mahtavaa panna, jos naisella on oikein iso perse. Ihanasti omat jalat hinkkaa ihoa, kun naisen jalat ovat levällään. Se kiihottaa lisää.

t.pervo-kake

Vierailija
10/10 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on paras asento ehdottomasti. On niiiiiin ihanaa nousta vaimon päälle, kun on ensin nuollut hänelle yhden orkun ( useampia hän ei voi sillä saada) ja sitten hän sanoo haluavansa minut sisään.Jalat auki, ihana tuttu pimppi näkyy avoimena ja kiihottuneena vaimo odottaa kun otan hänet..Laitan värisevän penisrenkaan lisäämään kiihotusta meille...Käsien varassa katselen kun hän kiihottuu yhä lisää ja lisää kun nain häntä. Hän katsoo silmiin kiihottuneena...Jalkansa ovat ympärilläni ja sitten hän tulee, nousee minua vasten ja laukeaa...voihkii...huh. Itse laukean vasta jonkin ajan päästä ihan syvälle....Kohta taas varmaan mennään makuuhuoneeseen, on selllainen olo...alkaa jo kovettua...vaimokin haluaa taas kuulemma.Olemme jo yli 50 v aviopari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi