Law of Attraction 2022
Minkäslaisia manifestointeja teillä on tilauksessa vuodelle 2022.
Kommentit (6)
Vuosi lähenee loppusuoraansa joten kertoilkaahan kokemuksii mitä manifestointeja on manifestoitunut vuoden mittaan.
En harrasta sellaista. Loppupeleissä mielen ja tarpeen mukaanhan noita tehdään, eli jonkinlaisesta puutteesta. Koen että mulla on juuri nyt kaikki niin kuin pitää, joten en edes jaksaisi miettiä mitä voisin manifestoida. Muutaman kerran oon kyllä kokeillu, että homma toimii, mutta siihen se jäi
Vierailija kirjoitti:
Koen että mulla on juuri nyt kaikki niin kuin pitää,
Olet oivaltanut jotain suurenmoista -- tässä lauseessa on koko manifestaamisen ydin.
Kaikki Manifestointia harrastavat meditoikaa tätä lausetta aamuin illoin ja aina kun tuntuu siltä että jotain puuttuu.
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen että mulla on juuri nyt kaikki niin kuin pitää,
Olet oivaltanut jotain suurenmoista -- tässä lauseessa on koko manifestaamisen ydin.
Kaikki Manifestointia harrastavat meditoikaa tätä lausetta aamuin illoin ja aina kun tuntuu siltä että jotain puuttuu.
Totta. Silloin kun manifestointia kokeilin, niin kiitin pyytämästäni universumin tarjoamasta asiasta, joka jo minulla on, vaikkei vielä fyysisesti luonani ollutkaan.
Onko kilttiys manifestoinu tänävuonna?
Up.
Perus meininkii ja perus tsettii jälleen. Massii, statusta, SoMe statusta, naisii, ilmast viinaa.
Onko kukaan saanut kanavoitua sää-tilojen tai peräti ìlmástón muutosta Law of Attraction meininkien avulla.