Kerrostalolaiset! Kuuletteko seinän läpi viereisistä asunnoista kovaa yskintää?
Naapurilla tuntuu olevan kova yskä, ja mietiskelin, että onko meillä vaan tosi huonot äänieristeet vai onko ihan normaalia?
Eipä tuolla niin väliä, toivottavasti pian tervehtyy, aika pahan kuuloista
Kommentit (28)
Kuulen naapurin yskimisen. Edellisenä talvena sillä oli pitkäkestoinen yskä, joka tyypillisesti oli erityisen pahana nukkumaanmenon aikaan ja aamuyöllä. Kävi sääliksi.
Kerrostalon äänet tuovat jonkinlaista turvaa, joten ei tuo haittaa. Häiritseviä ääniä ei ole juuri kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:53"]En tiedä, mutta mun naapuri aivastelee ympäri vuoden tosi paljon.
[/quote]
Kääk, ootkohan mun naapuri, aivastelen päivittäin ympäri vuoden...
Meillä ei kyllä naapureista juuri ole tietoa, mitä nyt yksi pariskunta välillä ottaa aika äänekkäästi yhteen. Vaikuttaa tietysti sekin että asutaan ylimmässä kerroksessa, niin ei tule yläpuolelta ääniä. ..
[/quote]
Hah, aika hauskaa sinänsä, että myös minun aivasteöijanaapuri asuu ylimmässä kerroksessa. :D nojoo, tuskin olet sinä, mutta siis ei mua oikeasti se aivastelu haittaa, minkäs sille mahtaa, mutta kun mä en käsitä että miksi pitää karjua samalla (en tajunnutkaan mainita etten uskoisi normaalin aivastelun edes kuuluvan). O_o
[/quote]
:D no minä ainakin yritän välttää karjumista
Joo yskitään naapurin kanssa aika kilpaa aamuisin.
T. Toinen turkulainen
Kyllä olen kuullut monesti. Sitten kun lakkasi, huolestuin. Onko naapuri kuollut.. :o
Ainolankaari ykkösen jollekin asukkaalle terveisiä. Herranen aika yskäsi kuulostaa pahalta! Luulin eräs aamu, että nyt kyllä joku tukehtuu oksennukseensa tmv.. Nyt kuukausien ajan sitä huutoyskää joka aamu kuunnelleena hieman alkaa naapuriakin raastamaan tämä:( Toivottavasti ei mikään kuoleman tauti ole ja ellei - voisitko jookoskookos jotain sille tehdä.. Ihan noin itsekisin kannalta. Tai edes aamuisin vähän hillitä sen huutoefektin kanssa.
*itsesikin... Ei enää tähän aikaan kannata minun kirjoittaa mitään :D
Mulla kuuluu naapurista puhelimen värinä"hälytys".. Jeejee.
Kusin aina pöntön keskelle niin kuulu kaikille naapureille. Tässä 2011 valmistuneessa ei kuulu.