smoothievinkkejä?? :)
Olisko kellään hyviä ohjeita?
Monia kokeiltu mut kaipais uusia ulottuvuuksia tähän smoothiemaailmaan.. Allergioita ei ole!
Erityisesti jos olis hyviä ohjeita joissa käytetään selleriä, sais vähän raskausturvotusta ehkä helpotettua ;)
Myös muita terveellisiä välipalavinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (25)
niin minä voisin ottaa sellaisen smoothie lemmenjuoman. :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:04"]Oon miettiny tota appelsiinin laittoa smoothieen; silppuuntuuko se viipale sinne kunnolla ettei jää niitä "kuoriosia" sinne? En siis tarkota koko appelsiinin kuorta vaan sitä yhden viipaleen läpinäkyvää ohutta osaa.. :D
Ap
[/quote]
Itsellä ainakin sekottautuu mukaan. Käytän sauvasekoitinta.
2 kourallista pinaattia mustikoita ja 1 kourallinen vadelmia ja 2 appelsiinia kokonaisena ja vettä oman maun mukaan riippuu miten paksua haluat smoothiesta itse laitan vielä pienen palan inkivääriä niin tällä lähtee hyvin päivä käyntiin :)
Tässä vielä toinen hyvä: 1 limen mehu 1porkkana n.100g mansikoita jäisinä 1 appelsiini ja hieman vettä.
(Ps. Mulla on tehokas blenderi pilkkoo kaiken myös porkkanat)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:11"]
Miten tuo lehtikaali menee kun hurauttaa blenderissä? Se on niin kovan ja kuivan oloista että miten ihmeessä siitä saisi juotavaa/nieltävän tuntuista?
[/quote]
Se kova keskiruoto jätetään pois, laitetaan vain se lehtiosa, eli revitään irti.
Miten tuo lehtikaali menee kun hurauttaa blenderissä? Se on niin kovan ja kuivan oloista että miten ihmeessä siitä saisi juotavaa/nieltävän tuntuista?