Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

smoothievinkkejä?? :)

Vierailija
04.05.2015 |

Olisko kellään hyviä ohjeita?

Monia kokeiltu mut kaipais uusia ulottuvuuksia tähän smoothiemaailmaan.. Allergioita ei ole!

Erityisesti jos olis hyviä ohjeita joissa käytetään selleriä, sais vähän raskausturvotusta ehkä helpotettua ;)

Myös muita terveellisiä välipalavinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo lehtikaali menee kun hurauttaa blenderissä? Se on niin kovan ja kuivan oloista että miten ihmeessä siitä saisi juotavaa/nieltävän tuntuista?

Vierailija
22/25 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä voisin ottaa sellaisen smoothie lemmenjuoman. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:04"]Oon miettiny tota appelsiinin laittoa smoothieen; silppuuntuuko se viipale sinne kunnolla ettei jää niitä "kuoriosia" sinne? En siis tarkota koko appelsiinin kuorta vaan sitä yhden viipaleen läpinäkyvää ohutta osaa.. :D

Ap
[/quote]

Itsellä ainakin sekottautuu mukaan. Käytän sauvasekoitinta.

Vierailija
24/25 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kourallista pinaattia mustikoita ja 1 kourallinen vadelmia ja 2 appelsiinia kokonaisena  ja vettä oman maun mukaan riippuu miten paksua haluat smoothiesta itse laitan vielä pienen palan inkivääriä niin tällä lähtee hyvin päivä käyntiin :)

Tässä vielä toinen hyvä: 1 limen mehu 1porkkana n.100g mansikoita jäisinä 1 appelsiini ja hieman vettä. 

(Ps. Mulla on tehokas blenderi pilkkoo kaiken myös porkkanat)

Vierailija
25/25 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:11"]

Miten tuo lehtikaali menee kun hurauttaa blenderissä? Se on niin kovan ja kuivan oloista että miten ihmeessä siitä saisi juotavaa/nieltävän tuntuista?

[/quote]

Se kova keskiruoto jätetään pois, laitetaan vain se lehtiosa, eli revitään irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän