Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Säätö" raskaana, haluaa pitää lapsen yksin

Vierailija
04.05.2015 |

Mulla on ollu yhden tytön kanssa säätöä pari kk. Ei kuitenkaan seurustella. Tyttö on nyt raskaana ja haluaa pitää lapsen, yksin. Musta ei tytön mukaan ole isäksi. En rehellisesti sanottuna tiedä mistä tytön mielipide johtuu, koska en oo mikään ongelma tapaus vaan ihan normi. Valmistun tässä kuussa ammattiin, työpaikka mulla on odottamassa ja oon asunu yksin 16-vuotiaasta asti. En juo usein, ehkä kerran kahessa kuukaudessa. En muutenkaan harrasta mitään turhaa örvellystä, mielummin urheilen tai teen jotain järkevää kavereiden kanssa.
Ollaan nuoria joo, mut mulle lapsi ei oo mikään ongelma ja oon valmis lapsen isäks vaikka tästä säädöstä ei mitään tuliskaan.
Mun porukat on tietosia tilanteesta ja on valmiita olemaan mukana lapsen elämässä.
Oon miettiny sitäkin vaihtoehtoa ettei lapsi olis mun, mut tytön mukaan lapsi on mun ja isyystestissähän asia lopullisesti varmistuu.
Oisko kellään mitään hyviä ideoita sen suhteen miten saisin hoidettua tän asian tytön kanssa? Oon käsittäny ettei isän oikeudet oo kovin hyvät joten pikkasen kuumottaa etten saa ollenkaan olla lapsen elämässä jos tää tyttö niin haluu.
Niin ja sori, en oo mikään runoilija joten tää teksti ei varmaan oo kauheen hyvä. Toivottavasti joku jaksaa lukee/neuvoo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö??

Vierailija
2/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit päästä tunnustamaan isyyden ja maksat elarit. Sitä kautta saat tapaamisoikeuden jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille? Pyydä että juttelette.

Vierailija
4/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Nostan sulle hattua, kun otat vastuuta elämässä ja haluat olla mukana lapsen elämässä. Olet tosi-mies. Kaikkea hyvää sinulle ja esikoisellesi!

Vierailija
5/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätö, just joo. Missä ehkäisy???

Vierailija
6/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nuo sun ajatukset sille :) Mies21

Vierailija
7/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava sun panos ku ei osannu pitää ehkäisystä huolta.

Vierailija
8/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, pidä kiinni lapsestasi! Vaadi isyystestiä ja niin isyytesi voidaan tunnustaa. Sen jälkeen sinun täytyy miettiä, haluatko yhteishuoltajuutta, tapaamisoikeutta äidin ollessa yksinhuoltaja vai kenties yksinhuoltajuutta itsellesi. Lastenvalvojalta apua. Konsultoi myös lakimiestä jos mahdollista.

Vierailija
9/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko täysi-ikäinen?

Vierailija
10/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:16"]Hyvä, pidä kiinni lapsestasi! Vaadi isyystestiä ja niin isyytesi voidaan tunnustaa. Sen jälkeen sinun täytyy miettiä, haluatko yhteishuoltajuutta, tapaamisoikeutta äidin ollessa yksinhuoltaja vai kenties yksinhuoltajuutta itsellesi. Lastenvalvojalta apua. Konsultoi myös lakimiestä jos mahdollista.
[/quote]

Muuten hyvä, mutta isä ei voi vaatia isyydentunnustamista eikä odottavan naisen tarvitse jakaa kenellekään tietoa kuka on isä. Se on surullista mutta toivottavasti nainen ei mene tohon pisteeseen.

Ehkä keskustelu tulevien isovanhempien kanssa auttaa? Tyttö on varmaan lukossa.

Vierailija
11/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari tarkennusta: Ehkäsy oli käytössä joten siitä on tarpeetonta "piikitellä". Niin ja täysi-ikäsiä ollaan molemmat.

Vierailija
12/12 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti ensimmäiseksi ennen muita päätöksiä tai sopimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi