Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos elintarvike sulaa ja jäätyy uudestaan, mitä tapahtuu?

Vierailija
04.05.2015 |

Mun pakastin on ilmeisesti rikki koska sielä oli ainakin jääpalapussit sulaneet ja vedet valunut ulos ja jäätyneet ulos. Tämä tapahtui sinä aikana kun kukaan ei avannut pakkasen ovea noin viikkoon eli en voi tietää onko ne olleen sulia 20min vai 3vuorokautta :/ Onkohan miten ehdoton kielto ettei saa syödä? Ja koskeeko se kaikkea?

Mulla oli sielä marjoja, omenasosetta, raparperia, leipää, kalaa, pakastepizzaa. Kalat nyt heitin jo pois mutta mites loput? Marjat yms on pakastettu viime kesänä/syksyllä. Voi leipää kai syödä? Vai meneekö se jotenkin pilalle? Mites pizzat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähän ja kokeile meneekö vatsa sekaisin

Vierailija
2/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä näet, mikä on pilalla ja mikä ei, tai pikemminkin haistat ja maistat. Rakenne muuttuu, mutta tuskin ne muuten ovat pilaantuneet. Menee ainakin kypsennettyinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakastat uudelleen ruokiin lisääntyy bakteereita yms. Kyllä itse söisin koska saattavat olla ihan normaalisti sulaneet, silloin ovat ihan hyviä. Haistamalla ja maistamalla kyllä huomaa ovatko olleet 3 päivää lämpimässä.

Vierailija
4/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:27"]

Jos pakastat uudelleen ruokiin lisääntyy bakteereita yms. Kyllä itse söisin koska saattavat olla ihan normaalisti sulaneet, silloin ovat ihan hyviä. Haistamalla ja maistamalla kyllä huomaa ovatko olleet 3 päivää lämpimässä.

[/quote]

Siis ne on jäätynyt jo uudestaan. Ovat siis ihan hyvin jäässä mutta oletan niiden sulaneen koska jääpalat olivat sulaneet ja vesi oli jäätynyt uudestaan muiden ruokien päälle ja pohjalle.

-ap