Minkä leffan jaksat katsoa uudelleen ja uudelleen?
Kommentit (78)
Koskemattomat on tullut katsottua monta kertaa, viimeksi taisi tulla viime viikolla telkkarista ja jumituin katsomaan, löytyy myös netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neiti Marplet ja Poirotit.
Noissa elokuvissa ihailen aina epookkia eli sitä, kuinka miljöö on saatu näyttämään tuolta ajalta ja ihailen niitä vanhoja tyylikkäitä asuja ja esineitä.
Suosittelen 2020 Emma elokuvaa.
Eat pray love - omaa tietä etsimässä.
Woody Allenin Hannah ja sisaret tuli käytyä katsomassa teatterissa 13 kertaa. Muita lukuisia kertoja nähtyjä leffoja ovat alkuperäinen Tähtien sota -trilogia, Taru sormusten herrasta -trilogia ja spagettiwestern-trilogia (Hyvät, pahat ja rumat & Vain muutaman dollarin tähden & Kourallinen dollareita). Dirty Harry ja Magnum .44. Betty Blue, Hotelli Firenzessä, Ranskalainen illallinen ja Elokuun valaat. Henkien kätkemä ja Tulikärpästen hauta. Annie Hall ja Manhattan. Alien ja Aliens. Delicatessen ja Priscilla - aavikon kuningatar. Ilmestyskirja. Nyt ja Kauriinmetsästäjä. Rakkautta ennen aamua ja Rakkautta ennen auringonlaskua. Chinatown. Blade Runner. Taistelukala, Noiduttu sydän, Blue Velvet, Barfly - Baarikärpänen, Mulholland Dr., Suuri sininen ja Ruusun nimi.
Olen kieltämättä melkoinen filmihullu.
Kunniattomat Paskiaiset katson vähintään 4 kertaa vuodessa. Ei kyllästytä koskaan. :D
Kamala sanoa, mutta tässä ketjussa ei ole kuin pari elokuvaa, jotka itse olen nähnyt. Monet kuitenkin jonkinlaisia klassikoita. Hävettää sivistymättömyyteni.
Kevät koittaa Hitlerille. Se alkuperäinen 1968 versio.
Midnight in Paris ja kaikki muutkin Allenin leffat, Uneton Seattlessa, Cast away, Kieslowskin Trilogia sekä 10 käskyä. Kotimaisista Valkoiset ruusut, Niskavuori - sarja, Onnellinen mies, Valkoinen peura.
Fifth Element
Birdgage
Guardians of the Galaxy 1 ja 2
Posketonta bongausta
Englantilainen potilas.
- Aivan loistavat pääosan esittäjät Ralph Fiennes ja Kristin Scott Thomas.
- Todella kaunis rakkaustarina.
Kohtaus jossa Fiennes kantaa vakavasti loukkaantuneen Scott Thomasin aavikolla suojaan itkettää minua joka kerta... ,:)
-m51
Amélie (Le fabuleux destin d’Amélie Poulain)
Göbbels kirjoitti:
Kummeli kultakuume
Tuossa leffassa jo eka kerralla häiritsivät VALKOISET HAMPAAT! no, Kummelit ovat Kummeleita, mutta noi hampaat! Ei uskottavaa. Samoin Koirankynnenleikkajat. Voisko niitä hampaita 'maskeerata' uskottavimmiksi?
Syö juo mies nainen
Henkien kätkemä
Naapurini Totoro
Kukkulan tyttö, sataman poika
Tuulen viemää, Kummisetä 1-3, Lord of the ringsit, Hobbitit, Star Warsit, Brokeback Mountain ja Love Story.
Musta ori ja Musta ori paluu. Ne vuosilta 1979 ja 1983
Kahlekuningas vuodelta 1982 (Griffin O'Neal ja Raul Julia)
Otto on sarvikuono vuodelta 1982 (seinään piirretty sarvikuono alkaa vaatia ruokaa)
Last Action Hero 1993 (sama kuin edellä vaan toisin päin - katsoja singahtaa elokuvan tapahtumiin)
Mafiakokelas 1990 (Marlon Brando ja Matthew Broderick ) Marlon Brandon parhaita roolitöitä kun parodioi Kummisetää samoin Matthew Broderickin hieno työ kaverina joka hieman aavistaa mistä on kyse, mutta jatkaa silti kun muuta ei voi.