joko kaikille tullut tieto tuetusta lomasta?
Milloin tulee? Mistä järjestöstä hait lomaa? Harmittaa jos ei tänäkään vuonna päästä :(
Kommentit (22)
Toukokuussa ilmo hyvinvointilomien heinäkuun lomista.
Jep. Päästiin mikkeliin Kesäkuussa. Se tieto tuli jo ajat sitten....
Tuleeko kirjettä jos ei pääse lomalle?
Mitäs paskaa tämä on? Pitääkö alkaa sossupummiksi että pääsis kerrankin lomalle?
Eiku Karibian lämpöön vaan, kyllä muut maksaa!
Mä just peruin meidän perheloman Huhmariin et sen varmaan vielä saa joku toinen perhe :)
Viime viikolla tuli kirje Fuengirolaan pääsystä, jes!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:30"]Mä just peruin meidän perheloman Huhmariin et sen varmaan vielä saa joku toinen perhe :)
[/quote]
Mitä vitun alapeukuttamista tässäkin oli?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:30"]
Mä just peruin meidän perheloman Huhmariin et sen varmaan vielä saa joku toinen perhe :)
[/quote]
Ihana olet!
milloin olitte menossa huhmariin? mä olin hakenu kesäkuun keskimmäisille viikoille, kaks vaihtoehtoa. Ei vaan oo tullu kutsua :(
ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:30"]
[/quote]
Ihana olet!
milloin olitte menossa huhmariin? mä olin hakenu kesäkuun keskimmäisille viikoille, kaks vaihtoehtoa. Ei vaan oo tullu kutsua :(
ap
[/quote]
Meillä ois ollut heinäkuun alussa.
Ap millä perusteilla hait lomaa? Me saimme viime kesänä vaikka tulomme on 70000e vuosi. Hain sairauden perusteella. Ja lähipiirissä oli tapahtunut ikäviä asioita... Niistäkin kirjoitin hakemukseen. Saimme loman vaikka olin ihan varma että meillä on liian isot tulot.
Talvilomalle hain, ei tullu mitään tietoo missään vaiheessa mistään eli ei päästy. Kurja kun eivät mitään ilmottaneet, toiveikkaana odottelin pitkään :( Eipä tuu toiste ees haettuu kun tuommosta kohtelua.
Meillä kaksi pitkäaikaissairasta lasta, olen molempien omaishoitaja. Me ei olla rikkaita mutta pienetkin tulot tippui kun jouduin jäämään lastani omaishoitamaan. Ollaan oltu kolme vuotta sitten juurikin Huhmarissa.
ap
Joo eilen tuli kirje, että päästään koko suvun kanssa thaikkuihin:)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:15"]
Milloin tulee? Mistä järjestöstä hait lomaa? Harmittaa jos ei tänäkään vuonna päästä :(
[/quote]
Ei oo kaikille tullut, sillä me normaalit ihmiset maksamme lomamme itse.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Eli kaikki ammattiliittoihin kuuluvatkin ovat mielestäsi epänormaaleja? Samoin olet sitä mieltä, että pitkäaikaissairaille lapsille ei voida myöntää mitään extraa tai he perheineen ovat epänormaaleja? Myös reumaa sairastavat ovat kaikki poikkeuksetta epänormaaleja?
Etköhän se sinä tässä ole kaikkea muuta kuin normaali...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Eli kaikki ammattiliittoihin kuuluvatkin ovat mielestäsi epänormaaleja? Samoin olet sitä mieltä, että pitkäaikaissairaille lapsille ei voida myöntää mitään extraa tai he perheineen ovat epänormaaleja? Myös reumaa sairastavat ovat kaikki poikkeuksetta epänormaaleja?
Etköhän se sinä tässä ole kaikkea muuta kuin normaali...
[/quote]
Se on ihan oikeasti epänormaalia että kuluja yritetään laittaa muiden piikkiin. Jos ei rahaa ole, niin sitten ollaan ilman -valtaosa maapallon asukkaista muuten elää niin. Tiesitkö tätä?
Kaikki nuo tuet pois ja veroja alas saman verran!
Me oltiin jo hiihtolomalla.