Kysymys synnyttäneille, onko tämä normaalia??
Pyytäisin nyt asiallisia kommentteja synnyttäneiltä naisilta koskien emättimen joustavuutta ja sitä, kuinka tiukka se tavallisesti on n. vuosi synnytyksen jälkeen. Itse pystyn kiihottuneena laittamaan sisääni helposti neljä sormea rinnakkain ja olen alkanut miettimään, onko tämä ihan normaalia? Mielestäni tunnen hyvin myös mieheni ohuehkon peniksen, mutta emätin venyy siis helposti paljon isommaksikin kiihottuneena.
Kiitos jo etukäteen ettei kirjoita tähän vastaukseksi mitään älytöntä!
Kommentit (36)
Minun mielestä - ja tämän olen oppinut vasta synnytysten myötä - yksi mystisimpiä, aistillisimpia ja samalla kiihottavimpia puolia emättimessä on nimenomaan sen kyky venyä. Ainakaan minun tai mieheni mielestä mikään ei ole kiihottavampaa kuin huomata, kuinka kiihottuneen naisen emätin luontaisesti joustaa pikkuhiljaa esim. fistatessa ja palautuu sitten taas normaalitilaan nopeasti.
Luulen, että monilla nykynaisilla erityisesti nuoremmassa polvessa on se harhakuvitelma, että seksuaalisen nautinnon kannalta tiukkuus on se tärkein ominaisuus emättimellä. Se ei todellakaan ole.
Miksi te puhutte yhtä aikaa kuivista ja kiihottuneista emättimistä? Eihän niitä mitenkään voi verrata. Kuivana ei kuulukaan mahtua mitään ja kiihottuneena toki mahtuu vaikka mitä, jos nainen itse niin haluaa.
Saahan sinne tungettua, sillä emätin on joustava sekä samalla puristuva elin (lihakset siellä on..). En ole kokeillut tunkea 4 sormea mutta hyvin menee mieheni varustus kuitenkin vähän puristusta tuntien ja sehän on isompi kuin neljä sormeani supussa :D Ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:41"]Mulla on ollut 30 seksikumppania ja olen vakaasti sitä mieltä, että emätin kyllä mukautuu eri kokoisiin peniksiin: supistuu pienen kanssa ja voi ottaa sisäänsä hämmentävän paksuja asioita. Sen takia se onkin niin maaginen elin ;)
[/quote]
Tämä on totta, emätin on aina tarpeen mukaan tiukka ja tarpeen mukaan joustavampi!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:02"]Miksi te puhutte yhtä aikaa kuivista ja kiihottuneista emättimistä? Eihän niitä mitenkään voi verrata. Kuivana ei kuulukaan mahtua mitään ja kiihottuneena toki mahtuu vaikka mitä, jos nainen itse niin haluaa.
[/quote]
No kun ei mahdu!
Meneehän sinne nyrkkikin, miksei sitten 4 sormea? Penis voi olle leveydeltään kaksi sormea, mutta onhan se nyt huomattavasti paksumpi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:02"]Miksi te puhutte yhtä aikaa kuivista ja kiihottuneista emättimistä? Eihän niitä mitenkään voi verrata. Kuivana ei kuulukaan mahtua mitään ja kiihottuneena toki mahtuu vaikka mitä, jos nainen itse niin haluaa.
[/quote]
No kun ei mahdu!
[/quote]
Kyllä mahtuu, ihan kaikille. Et ole vain uskaltanut kokeilla koska pitää olla tarpeeksi rentoutunut ja kostea että näin voi käydä mutta tosi se on; emätin joustaa ihan uskomattoman paljon ja se on ihan normaalia eikä kerro tiukkuudesta mitään joten ole huoleti vaan :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:58"]
En minäkään pystyisi, mutta kyllä saan 4 sormea sisääni jos olen kostea. Siksi ihmettelenkin jos emättimeen menee juuri ja juuri kiihottuneena 2 sormea niin tuskin sinne se kuiva tamppooni menee ei-kiihottuneena?
[/quote]
Ei mulla ainakaan ton enempää mahdu kun kaksi sormea ja tamponeita käytän, mitäpä siitä. Muistakaas nyt leidit, että kaikkien värkit on erikokoisia ja turha vetää pultteja kenenkään tavaran tilavuudesta.
Mutta kyllä se sunkin värkkis on suunniteltu niin että sieltä mahtuu tarvittaessa vauva ulos. Kyse on rentoutumisesta ja siitä mistä tykkää, mutta kyllä sinne mahtuu enemmän kuin 2 sormea.
Menee aiheen vierestä ja on ehkä vähän ällöttävääkin mutta itse olen huomannut, että pystyn helpommin ottamaan isokokoisen peniksen peppuun kuin ykkösen puolelle. Eli jotenkin en osaa niin hyvin rentouttaa pimpin lihaksia. Väittäisinkin, että mullekaan ei kyllä ykkösen puolelle kahta sormea enempää mahdu :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:02"]Miksi te puhutte yhtä aikaa kuivista ja kiihottuneista emättimistä? Eihän niitä mitenkään voi verrata. Kuivana ei kuulukaan mahtua mitään ja kiihottuneena toki mahtuu vaikka mitä, jos nainen itse niin haluaa.
[/quote]
Näin.
Ja jos tunget neljä sormea vierekkäin kiihottuneena, niin muotoutuu "littanaksi" ja puristaa varmaankin toisesta suunnasta :D eli venytät sen siihen muotoon. Kyllä pitäisi onnistua jos normaalikokoinen miehen elinkin mahtuu.
Ei mahdu kuin max kaksi sormea, vaikka kuinka olisin kiihottunut. Tai mahtuisi kai jos tinkisi väkisin, mutta tuntuu epämukavalta. Mulla oli paljon tikkejä synnytyksen jälkeen, koska repesin imukupin jäljiltä. Olin ennen tiukka ja nykyään tiukempi. Tätä ei tietenkään saisi täällä kertoa, koska kaikki synnyttäneethän voisivat nielaista revenneellä pimpillään vaikka kuun.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:38"]
Ei mahdu kuin max kaksi sormea, vaikka kuinka olisin kiihottunut. Tai mahtuisi kai jos tinkisi väkisin, mutta tuntuu epämukavalta. Mulla oli paljon tikkejä synnytyksen jälkeen, koska repesin imukupin jäljiltä. Olin ennen tiukka ja nykyään tiukempi. Tätä ei tietenkään saisi täällä kertoa, koska kaikki synnyttäneethän voisivat nielaista revenneellä pimpillään vaikka kuun.
[/quote]
Sama juttu. Tarkkaan ottaen sinne emättimeen varmaan mahtuisikin, mutta mulla häpyhuulet ja väliliha on sen muotoiset että siitä suulta aukko on varsin pieni. Kuukupin sisään laittokin on melko vaivalloista hommaa. Synnytyksessä tosiaan repesin välilihasta reippaasti jotta vauva mahtui ulos. Repeämä ommeltiin ja nyt siinä tilalla on joustamatonta arpikudosta vielä, joten vielä haastavampaa on peniksen tai kuukupin sisään mahduttaminen kuin ennen. Ei kyllä voi mistään fistingistä haaveilla ilman uusia repeämiä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]Neljä sormea menee sisään ihan synnyttämättömillekin naisille. Kyllä mä aina ihmettelen näitä "ei mun sisään oikeesti mahdu kuin yks sormi, 2 tekee kipeetä vaik oisin kuinka märkä"-tyyppejä. No miten se muna sit mahtuu?
[/quote]
En nyt sanois ihan noin kärjistetysti itse mut ennen synnytystä sai kyl töitä tehdä et kostu sen verran et sai sen munan mahtuu sisää ja sillonkaan ei ykkösellä vaan tarvi pari kokeilevaa työntöä. Nykyään kaks synnyttäneenä on edelleen aika tiukka mut selkeesti mukavampi pimppa ettei tarvii ihan niin paljon töitä et saa jotain mahtuu ilman repeevää tunnetta. Itse siis ihmettelen teitä "neljä sormea helposti" tai vastaavasti et joku tunkis sinne aukkoonsa jotain pulloo tmv mitä oon joskus kuullut jossain miesten jutuissa jonkun tekevän. Mul ei vaan veny mut en tiiä onko hyvä vai paha ja näillä korteilla mennään mitkä oon saanu enkä muuta voi.
[/quote]
Niin miten ne kaksi lasta on mahtunut syntymään.? Varmaan leveimmältä kohdalta ollut jotain pillin levyisiä?
Kyllähän se synnytys kudoksia muokkaa. Turha muuta väittää.
Mutta sehän on kiva jos toisella on kynän kokoinen niin vakka on kantensa löytänyt.
Ja jos ei ole kostunut niin ei tietenkään edes topsipuikko sisään mene.
Jos itse saisin valita niin todellakin ottasin mieluummin joustavan ja löysän kuin tämmösen repeämisen synnyttämän arpikudoksen keinotekoisesti tiukentaman. Miehelle voi olla tiukka ja hyvä mutta itselle erittäin hankala.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]
Neljä sormea menee sisään ihan synnyttämättömillekin naisille. Kyllä mä aina ihmettelen näitä "ei mun sisään oikeesti mahdu kuin yks sormi, 2 tekee kipeetä vaik oisin kuinka märkä"-tyyppejä. No miten se muna sit mahtuu?
[/quote]
Mietin samaa! En saa 4 sormea sisälleni jos niitä nyt koittaisin laittaa, mutta kiihottuneena ja kostuneena onnistuu. Jos sinne menee kiihottuneena just ja just 2 sormea niin esimerkiksi tamppoonin laittoi lienee mahdotonta?
[/quote]
siis tamponihan on suurinpiirtein 1 sormen paksuinen. En mä ainakaan pystyis laittamaan kuivaa tampoonia sisään, jos se on 2 sormen paksuinen.
[/quote]
En minäkään pystyisi, mutta kyllä saan 4 sormea sisääni jos olen kostea. Siksi ihmettelenkin jos emättimeen menee juuri ja juuri kiihottuneena 2 sormea niin tuskin sinne se kuiva tamppooni menee ei-kiihottuneena?