Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys synnyttäneille, onko tämä normaalia??

Vierailija
04.05.2015 |

Pyytäisin nyt asiallisia kommentteja synnyttäneiltä naisilta koskien emättimen joustavuutta ja sitä, kuinka tiukka se tavallisesti on n. vuosi synnytyksen jälkeen. Itse pystyn kiihottuneena laittamaan sisääni helposti neljä sormea rinnakkain ja olen alkanut miettimään, onko tämä ihan normaalia? Mielestäni tunnen hyvin myös mieheni ohuehkon peniksen, mutta emätin venyy siis helposti paljon isommaksikin kiihottuneena.

Kiitos jo etukäteen ettei kirjoita tähän vastaukseksi mitään älytöntä!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:38"]

Ei kyllä voi mistään fistingistä haaveilla ilman uusia repeämiä.
[/quote]

Anteeksi jos en ymmärrä mutta miksi siitä pitäs haaveilla? Ette kai väitä että tuommonen perversio on jo normaalia nykysin?

Vierailija
2/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullakin on väljempi sormille (ja varmaan siis väljempi muutenkin) nyt synnytyksen jälkeen. Ei mene ehkä neljää, mutta kaksi, kun ennen meni vain yksi. Oletko jumpannut lantionpohjanlihaksia?

Kyllähän se synnytys emätintä muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun emätin mielestäni ole kahdesta synnytyksestä mihinkään muuttunut, ainahan se on hyvin joustava ollut. Se mikä on muuttunut on, että ennen synnytyksiä emättimen aukko oli pieni ja kireä, kun niiden jälkeen "höröttävä". Se entinen tiukkuuden tunne ei tullut niinkänä emättimen tiukkuudesta vaan siitä kun se aukko emättimen suulla oli kireä "rengas". 

Vierailija
4/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mun mielestä tunnu ihan normaalilta, 4 sormea rinnakkain on ihan hirveen leveä!
T; 5 synnyttänyt eikä kyl menis HELPOSTI

Vierailija
5/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kiihottuneena/märkänä varmasti ne neljä sormea voi helposti mennäkin.. Onko tämä siis synnytyksen jälkeen ilmennyt vai etkö ole aiemmin kokeillutkaan? Paha sanoa nyt väljyydestä sen paremmin..

Vierailija
6/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen se oli ennen synnytystä?

Huomaan että itse kostun paljon enemmän kuin ennen synnytystä. Ennen koko emättimen aukko oli joustava, nykyisin epparin kohdalla on parin millin kokoinen arpikudos kohta joka ei jousta.

Vierailija
7/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Saahan sinne tungettua vaikka melonin, jos on pakko? Miten te saitte ne lapsenne ulos, jos ei kahta sormea mahdu?

En tunge mitään sinne, ellei ole pakko, mutta joustaahan se vaikka kuinka paljon.

Vierailija
8/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve pimpsa joustaa tarpeen mukaan.

Vierailija
9/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin joustaa hyvinkin paljon ja varmasti 4 sormea menee kiihottuneena helposti. Normaalitilassa sitten taas ei tietenkään. Emätin on hyvin joustava elin.

Vierailija
10/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen synnyttänyt kaksi kohtuu isokokoista lasta eikä taatusti mahdu kahta sormea enempää! Mutta olenkin treenannut aktiivisesti lantionpohjaa jo ekasta raskaudesta alkaen. 

En nyt halua kuulostaa loukkaavalta, mutta jos neljä sormea rinnakkain mahtuu niin miten voit tuntea mitään normaalimunalla varustetun miehen kanssa...?

Vierailija
11/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:32"]

No mä olen synnyttänyt kaksi kohtuu isokokoista lasta eikä taatusti mahdu kahta sormea enempää! Mutta olenkin treenannut aktiivisesti lantionpohjaa jo ekasta raskaudesta alkaen. 

En nyt halua kuulostaa loukkaavalta, mutta jos neljä sormea rinnakkain mahtuu niin miten voit tuntea mitään normaalimunalla varustetun miehen kanssa...?

[/quote]

Jaa, mutta sun miehellä on kyllä kovin pieni, mutta hyvin sovitte siis yhteen :)

Vierailija
12/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten itse kuvailisin tätä, mutta itsellä jotenkin synnytysten jälkeen emätin on joustavampi ja herkempi (eli siis tuntuu paremmalta) venyttämiselle kuin aiemmin, vaikka en varsinaista löystymistä ole huomannut. Tunnen oman mieheni kalun myös hyvin ja pystyn sitä puristamaankin, mutta välillä tuntuu hyvältä saada itsensä kunnolla "täyteen" esim. isolla dildolla. 

Eli vastauksena kysymykseen, kyllä itsellä ainakin 4 sormea menee helposti kiihottuneena.

Vierailija
13/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 30 seksikumppania ja olen vakaasti sitä mieltä, että emätin kyllä mukautuu eri kokoisiin peniksiin: supistuu pienen kanssa ja voi ottaa sisäänsä hämmentävän paksuja asioita. Sen takia se onkin niin maaginen elin ;)

Vierailija
14/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sormea menee sisään ihan synnyttämättömillekin naisille. Kyllä mä aina ihmettelen näitä "ei mun sisään oikeesti mahdu kuin yks sormi, 2 tekee kipeetä vaik oisin kuinka märkä"-tyyppejä. No miten se muna sit mahtuu?

Vierailija
15/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]

Neljä sormea menee sisään ihan synnyttämättömillekin naisille. Kyllä mä aina ihmettelen näitä "ei mun sisään oikeesti mahdu kuin yks sormi, 2 tekee kipeetä vaik oisin kuinka märkä"-tyyppejä. No miten se muna sit mahtuu?

[/quote]

Ehkä mulla on sitten pienimunanen mies, mutta ei sen penis kyllä ole neljän sormen levynen. Tässä kun vertaan niin ehkä just kaksi.

Vierailija
16/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimenomaan kyse on siitä, että 4 sormea rinnakkain, niin ei mahdu helposti. Kyllä varmaan tunkemalla, mutta en usko että tuntuu kovin kivalta. Jos taas laittaa 4 sormea suppuun, niin kaiketi sitten mahtuisi johonkin tuohon toiseen niveleen asti. 

Vierailija
17/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mietin samaa! En saa 4 sormea sisälleni jos niitä nyt koittaisin laittaa, mutta kiihottuneena ja kostuneena onnistuu. Jos sinne menee kiihottuneena just ja just 2 sormea niin esimerkiksi tamppoonin laittoi lienee mahdotonta?

Vierailija
18/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:50"]

[/quote]

Mietin samaa! En saa 4 sormea sisälleni jos niitä nyt koittaisin laittaa, mutta kiihottuneena ja kostuneena onnistuu. Jos sinne menee kiihottuneena just ja just 2 sormea niin esimerkiksi tamppoonin laittoi lienee mahdotonta?

[/quote]

siis tamponihan on suurinpiirtein 1 sormen paksuinen. En mä ainakaan pystyis laittamaan kuivaa tampoonia sisään, jos se on 2 sormen paksuinen.

Vierailija
19/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:47"]No ei kyllä mun mielestä tunnu ihan normaalilta, 4 sormea rinnakkain on ihan hirveen leveä!
T; 5 synnyttänyt eikä kyl menis HELPOSTI
[/quote]
Onko sun miehellä joku mikropenis vai miten nuo lapset on alulle pantu?
Kyllä mun pilluun mahtuu mieheni ihan kunnon kokoinen kyrpä että kai sinne nyt muutama sormikin mahtuu!

Vierailija
20/36 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"]Neljä sormea menee sisään ihan synnyttämättömillekin naisille. Kyllä mä aina ihmettelen näitä "ei mun sisään oikeesti mahdu kuin yks sormi, 2 tekee kipeetä vaik oisin kuinka märkä"-tyyppejä. No miten se muna sit mahtuu?
[/quote]

En nyt sanois ihan noin kärjistetysti itse mut ennen synnytystä sai kyl töitä tehdä et kostu sen verran et sai sen munan mahtuu sisää ja sillonkaan ei ykkösellä vaan tarvi pari kokeilevaa työntöä. Nykyään kaks synnyttäneenä on edelleen aika tiukka mut selkeesti mukavampi pimppa ettei tarvii ihan niin paljon töitä et saa jotain mahtuu ilman repeevää tunnetta. Itse siis ihmettelen teitä "neljä sormea helposti" tai vastaavasti et joku tunkis sinne aukkoonsa jotain pulloo tmv mitä oon joskus kuullut jossain miesten jutuissa jonkun tekevän. Mul ei vaan veny mut en tiiä onko hyvä vai paha ja näillä korteilla mennään mitkä oon saanu enkä muuta voi.