Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkailmoitusten kirjoitusvirheet

Vierailija
10.01.2022 |

Kirjoitusvirheet työpaikkailmoituksissa. Oletteko bonganneet vai olenko ainoa tarkkasilmäinen?
Vaikuttaako teidän mielikuvaan haettavasta tehtävästä ja työnantajasta?
Sain ilmoituksen työnhakuvahtiini avoimesta paikasta, jossa otsikkona oli: Finish speaking service coordinator.
Eilen bongasin paikan jossa etsittiin suunittelijaa.
Jos paikkailmoituksessa on kirjoitusvirheitä niin saako niitä olla myös hakemuksessa ko. paikkaan?
Mielipiteitänne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä jatkuvasti. Osuvin näkemäni oli erään länsirannikon kunnan ilmoitus, jonka otsikkona oli "Opetajan sijaisuudet". :)

Vierailija
2/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finish speaking. Valmiiksi puhuva. On hyvä hakea sellaista, ettei tarvitse erikseen opettaa puhumaan. Tai lopuksi puhuva: kohtelias, antaa muiden puhua ensin. Päätä puhuminen: ei ne pelkällä puhumisella ne työt tule hoidettua, joten lopeta jo se jatkuva kälättäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetttakaa nyt lapsoset.

En ymmärrä, kuinka aloittaja edes tohtii arvostella muita, jos hän itse on niin hölmö, ettei osaa vastata omaan kysymykseensä.

Vierailija
4/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä jatkuvasti. Osuvin näkemäni oli erään länsirannikon kunnan ilmoitus, jonka otsikkona oli "Opetajan sijaisuudet". :)

On tainnut kylän ainoa opettaja karata ja jättänyt jälkeensä  kirjoitustaidottomat :D

Vierailija
5/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut kylän ainoa opettaja karata ja jättänyt jälkeensä  kirjoitustaidottomat :D

Hyvänä puolena sentään on se, että sieltä eivät työt ihan heti lopu.

Vierailija
6/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo laittaa aina ihan hirveitä työpaikkailmoituksia (meillä on lähes koko ajan haku päällä), kirjoitusvirheitä ja ihan päättömiä lauseita, jotka ilmeisesti hänestä ovat ihan selkeitä :D. Voisin toki tarjoutua tekemään ne myös itse, kun olen kuitenkin vähän parempi oikeinkirjoituksessa, mutta en viitsi turhan päiten ottaa lisähommaa, kun ei ole pyydetty.

Vierailija
7/7 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten oli hesarissa ilmoitus, jossa oli avoinna yleisen siittäjän virka🤣🤣

Naurusta ei meinannut loppua tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän