Työpaikkailmoitusten kirjoitusvirheet
Kirjoitusvirheet työpaikkailmoituksissa. Oletteko bonganneet vai olenko ainoa tarkkasilmäinen?
Vaikuttaako teidän mielikuvaan haettavasta tehtävästä ja työnantajasta?
Sain ilmoituksen työnhakuvahtiini avoimesta paikasta, jossa otsikkona oli: Finish speaking service coordinator.
Eilen bongasin paikan jossa etsittiin suunittelijaa.
Jos paikkailmoituksessa on kirjoitusvirheitä niin saako niitä olla myös hakemuksessa ko. paikkaan?
Mielipiteitänne?
Kommentit (7)
Finish speaking. Valmiiksi puhuva. On hyvä hakea sellaista, ettei tarvitse erikseen opettaa puhumaan. Tai lopuksi puhuva: kohtelias, antaa muiden puhua ensin. Päätä puhuminen: ei ne pelkällä puhumisella ne työt tule hoidettua, joten lopeta jo se jatkuva kälättäminen.
Lopetttakaa nyt lapsoset.
En ymmärrä, kuinka aloittaja edes tohtii arvostella muita, jos hän itse on niin hölmö, ettei osaa vastata omaan kysymykseensä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä jatkuvasti. Osuvin näkemäni oli erään länsirannikon kunnan ilmoitus, jonka otsikkona oli "Opetajan sijaisuudet". :)
On tainnut kylän ainoa opettaja karata ja jättänyt jälkeensä kirjoitustaidottomat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä jatkuvasti. Osuvin näkemäni oli erään länsirannikon kunnan ilmoitus, jonka otsikkona oli "Opetajan sijaisuudet". :)
On tainnut kylän ainoa opettaja karata ja jättänyt jälkeensä kirjoitustaidottomat :D
Hyvänä puolena sentään on se, että sieltä eivät työt ihan heti lopu.
Mun pomo laittaa aina ihan hirveitä työpaikkailmoituksia (meillä on lähes koko ajan haku päällä), kirjoitusvirheitä ja ihan päättömiä lauseita, jotka ilmeisesti hänestä ovat ihan selkeitä :D. Voisin toki tarjoutua tekemään ne myös itse, kun olen kuitenkin vähän parempi oikeinkirjoituksessa, mutta en viitsi turhan päiten ottaa lisähommaa, kun ei ole pyydetty.
Kauan sitten oli hesarissa ilmoitus, jossa oli avoinna yleisen siittäjän virka🤣🤣
Naurusta ei meinannut loppua tulla.