ammattivalittaja on ehkä paras palstan provo..
Kommentit (56)
Mä en ole provo vaan ihan elävä ihminen.t.ammattivalittaja
No kyllä, ärsytyskäyrä nousee tappiin joka kerta, kun uusi aloitus ilmestyy. Onnistunut, krooninen provoilija. Tosin nyt kyllä alkaa jo olemaan niin, että suurinta osaa ammattivalittajan ketjuista en tahdo edes avata negatiivisten tunnetilojen välttämiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:53"]
Mä en ole provo vaan ihan elävä ihminen.t.ammattivalittaja
[/quote]
<3
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:07"]
No kyllä, ärsytyskäyrä nousee tappiin joka kerta, kun uusi aloitus ilmestyy. Onnistunut, krooninen provoilija. Tosin nyt kyllä alkaa jo olemaan niin, että suurinta osaa ammattivalittajan ketjuista en tahdo edes avata negatiivisten tunnetilojen välttämiseksi.
[/quote]
Mä en provoa. Kyllä mun ketjuni käsittelee 90% mun ihan oikeaa elämääni. Ja nyt joku tahallaan on tänä aamupäivänä nostellut mun ketjujani ylös.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:10"]
[/quote]
Mä en provoa. Kyllä mun ketjuni käsittelee 90% mun ihan oikeaa elämääni. Ja nyt joku tahallaan on tänä aamupäivänä nostellut mun ketjujani ylös.t.ammattivalittaja
[/quote]
Just piti asiasta kysymäni eli sinulla ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemmistä?
Ärsyttää se todellakin osaa! Se tekaistu syöpä oli kyllä tökeröä.
En ole pitkiin aikoihin ees avannu sen ketjuja. Paska tyyppi. Mut hyvä et tajuu kirjoittaa toistaiseks vielä nimimerkillään niin tajuun pysyy pois sen ketjuista. Muuten vois viel joskus provosoitua.
Mitää "parasta" on mielenterveysongelmissa? Siitähän ammattivalittaja kärsii, oli juttunsa totta tai ei.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]
Just piti asiasta kysymäni eli sinulla ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemmistä?
[/quote]
Ei tosiaan ole.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:16"]
Mitää "parasta" on mielenterveysongelmissa? Siitähän ammattivalittaja kärsii, oli juttunsa totta tai ei.
[/quote]
Jännä että mut on todettu ihan terveeksi tuolta puolelta, ainoastaan on oppimisvaikeudet.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"]
...vai onko? Äänestystä kehii!
[/quote]
Aika selkeä provo. Jos välttämättä haluaa viestinsä allekirjoittaa niin silloin tulisi käyttää rekattua nimimerkkiä. Muuten antaa kenelle tahansa mahdollisuuden tuottaa samaa paskaa jatkossakin. Tuolla rekisteröidyn nimimerkin käyttämättömyydellä voi aina luikerrella eroon pahimmista provoilusyytteistä. "En se ollut minä vaan joku muu kirjoitti mun nimimerkillä". Joojoo...
[/quote]
Jos osaisit lukea, niin olisit ehkä tajunnut myös lauseessa myöhemmin tulevan sanan "provo". Se voi olla vaikea, mutta google auttaa...
Miksi se ei kommentoi enää kyselyjä syövästä?
En avaa enää mitään ammattivalittajan allekirjoittamia otsikoita.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:17"]
[/quote]
Jännä että mut on todettu ihan terveeksi tuolta puolelta, ainoastaan on oppimisvaikeudet.t.ammattivalittaja
[/quote]
Älä nyt jaksa valehdella. Sulla on päässä vikaa enemmänkin kuten nämä topikkisi osoittavat.
Näin ammattivalittajan kerran poikansa kanssa. Ruskeatukkainen ja lihava nainen selasi nakkisormet sauhuten aaveeta.
Loistavaa, AV=AmmattiValittaja sai taas kieriskellä huomiossa...