perkele, miten tosta alavatsan rasvapaakusta pääsee eroon??
Oon muuten täysin tyytyväinen kroppaani, mutta alavatsalla roikkuu mulla tollanen vitun rasvaröllö. Jos joku tajuaa selityksen: napani alla on ikäänkuin kaksi kaarta, vähän kuin väärinpäin käännetty sydän, ja nää kaaret on täynnä rasvaa. Millä ton saa pois?? Laihdutus ei auta. Enkä oo ees synnyttänyt, eli ei oo mikään kengurupussi. Saatana.
Kommentit (10)
Kokonaisvaltainen kuntosalitreeni.
SIllä että treenaat lujaa ja pistät rasvaprosenttisi minimiin oikein niukalla dieetillä.
Vatsan alaosaa on sentään helppo treenata, mutta miten treenaat, jos on ylimääräistä tuossa pallean kohdalla? Se vasta oudolta ja epäsuhtaiselta näyttääkin.
Itse oon synnyttäny ja katsellu tota alavatsan röllykkää jo kymmenen vuotta (ei tullut heti synnytyksen jälkeen). Nyt kun olen melkein kaikki kokeillut, aion mennä Hypoxihoitoon. Katsotaan tapahtuuko mitään...
Paikallisella rasvanpoltolla onnistuu. Se paikka vain on sun koko keho.
Ainut vaihtoehtoko on vetää rääkkitreeni ja rasvaprosentti alas? Helvetti. Ahdistaa. Kattelin jo rasvaimuja virosta :D ap
Pienet on murheet. Opettele nauttimaan elämästä.
Lopeta valkoinen sokeri kokonaan ja rupee treenaamaan. Sinne juuri se sokeri menee, ja sitäkun tuntuu nykyään olevan kaikkialla..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:36"]Lopeta valkoinen sokeri kokonaan ja rupee treenaamaan. Sinne juuri se sokeri menee, ja sitäkun tuntuu nykyään olevan kaikkialla..
[/quote]
valkosen sokerin, viljat ja nopeet hiilihydraatit jätin pois jo muutama vuosi sitten. Millainen treeni olis hyvä? Ap