Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aisan kannattaksi - kyllä naisetkin osaa

Vierailija
04.05.2015 |

Ei tule uni silmään..Vaimo kertoi kun palasi lapsemme kanssa espanjasta loma-asunnoltamme 1,5 kuukauden visiitin jälkeen...tyttären hän oli vienyt äidilleen hoitoon ja minä odotin Rouvaa ja seksiä hänen kanssaan...

haluaa ewron..olin aivan shokissa..luulin vitsiksi....ehdimme olla yhdessä 2,5 vuotta, mennä naimisiin ja saada lapsen...hän sanoi, ettei mahtanut mitään ihastuessaan espanjassa ikäiseensä mieheen ( suomalainen )..ikäeromme oli alkanut vaivata häntä tässä vaiheessa. Olen 19 vuotta vanhempi..kävin veljelläni ja tulin takaisin, kysyin vain yhden kysymyksen, onko tämä ero nyt lopullista, meillä on lapsi ja kaikki...kuulemma on. Hän on jo raskaana. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska homma ja kusipäinen veto naiseltasi. Petetyksi tuleminen on julmaa ja jos on todella ollut ralastunut lähtee elämän isolta alueelta pohja pois kokonaan. Minulla ei omaa kokemusta, mutta annan vinkit alla kuitenkin:

-ota selvää huoltajuusasioista, taloudellisista asioista ym. Hanki apua, kysy neuvoa. Kirjaa merkittävät asiat, joilla voi olla mitään merkitystä huoltajuuskeskusteluissa
-vaikka ero olisi peruuttamaton sen purkaminen ja läpikäyminen naisen kanssa kolmannen osapuolen kanssa saattaa olla hyvä idea ja auttaa siirtymään elämässä eteenpäin nopeammin. 
-muista lapsen/lasten etu. Eli älä haukua tai mollaa ikinä äitiä lapsillesi. Koita keskustella nämä asiat lasten äidin kanssa mahdollisimman rakentavasti ja rauhallisesti. 

-lapsesi tarvitsevat sinua, huolehdi itsestäsi. Näe ihmisiä, älä epäröi pyytää apua (hs kuukausiliitteessä oli juuri juttu erotuiksi tulleista miehistä, ihan hyvää luettavaa)

tsemppiä. 

Vierailija
2/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ikävä kyllä joillain naisilla on tuollainen omahyväinen tapa ratkaista Lasten kohtaloita. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitit, vaimosi "ei mahtanut mitään ihastuessaan..." IHASTUESSAAN???? Mitä sitten kun tuo ihastus haihtuu? Jokainen hiukankin emotionaalisesti kypsempi ihminen tietää omasta kokemuksestaan, että tuollainen ihastus ei kestä montaa kuukautta, ei ehkä montaa viikkoakaan. Mitä sitten kun tuon uuden kumppanin oikea nahka paljastuu, ja lumous haihtuu? Sitten soi sun kännykkä/ovikello. Valmistaudu jo nyt tuohon hetkeen, ja siihen, mitä itse haluat jatkossa.