Onks kellään miestä, joka ei olis koskaan valehdellut?
Kommentit (15)
Mulle myös vihdoin, useiden hutien jälkeen osui rehellinen mies, enkä kiitollisempi voisi olla! On niin helpottavaa, kun voi vain kysyä toiselta asioita ja uskoa vastauksen: Kummasti esim. oma kyttäämiseni on loppunut täysin tämän miehen myötä. Uskon siihen, että ihmiset saavat sitä, mitä antavat. Siis rehellisyys poikii rehellisyyttä, suoraselkäisyys sitä samaa jne. Mieheni ei valehtele edes silloin, kun se olisi hänelle itselleen edullisempaa, ja sitä ominaisuutta kunnioitan hänessä yli kaiken<3
Yksi kerta vain tulee mieleen, kun on jäänyt kiinni valheesta 8,5 vuoden aikana. Kyseessä ei ollut mikään vakava vale. Mä oon ollut se pahis, valehdellut paljon enemmän.
Ollaan oltu 18 vuotta yhdessä. Ei oo ainakaan tähän asti jääny kiinni valheistaa. Eli onko 100% rehellinen vai hyvä valehtelemaan ;)
Kaikki valhetelee joskus. Ihan kaikki. Jos joku muuta sanoo, hän valhetelee. :D
Minun mieheni on harmittavan rehellinen. Hän ei verhoa ikäviä asioita edes valkoisiin valheisiin pehmentääkseen iskua. Toisaalta hän on niin suoraselkäinen, että ottaa kaikista tekemisistään vastuun eikä katso tarpeelliseksi valehdella mistään.
Mistä se silloin kerran valehteli?
Voin sanoa, että todella hyvä ja kunnollinen mies mullakin on, mutta aivan varmasti hänkin joskus totuutta kaunistelee. Eikä se tee hänestä yhtään vähemmän hyvää ja kunnollista. :) Kyl luulen, et jokainen joskus päästää valkoisen valheen. Kunhan ei suurissa ja tärkeissä asioissa valehtele, niin that's fine.
Kuin urpo pitää ensinnäkin olla, ettei osaa valehdella sillon, kun tilanne sitä vaatii? Joskus on vaan oikeasti parempi kertoa se kaunistellumpi totuus kuin esim. tarpeettomasti loukata toista.
:D Onks joku oikeesti niin naiivi, että kuvittelee ettei sen äijä koskaan valehtele?!
Mun mies on rehellistä tyyppiä. Varmaan on saattanut joskus kaunistella totuutta, mutta hän ei ole jäänyt 20-vuotisen suhteemme aikana koskaan kiinni valehtelusta. Hän ei todennäköisesti olisi edes kovin hyvä valehtelemaan. Rehellisyys on ollut mulle alunperin tärkeä kriteeri puolisossa.
Olemme olleet naimisissa melkein 30 vuotta, eikä mieheni ole ainakaan vielä jäänyt kiinni valehtelusta. Pidän häntä hyvin rehellisenä ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:38"]
:D Onks joku oikeesti niin naiivi, että kuvittelee ettei sen äijä koskaan valehtele?!
[/quote]
Surullista, että joku on noin kyyninen. Varmaan itse valehtelee tämän tästä ja kuvittelee, että niin kaikki muutkin tekevät.