Joko teillä aletaan laittaa pääsiäistä?
Meillä laitetaan jo kovasti. Jemmaan munia ympäri kämppää ja askartelen tuollaista ruohojuttua.
Kommentit (16)
Pakanat ei vietä pääsiästä, no lammasta vedän ja punkkua.
Mulla tässä juhannussaunaan on tulossa vihdat, tein ne vasta.
Ei meillä laiteta mitään kalenterijuhlia. Mitä se ees tarkoittaa
Ensin laitetaan Runebergin päivää ja ystävänpäivää ja laskiaista. Laskiaisesta sitten laskeudutaan pääsiäiseen rauhoittumalla ja paastoamallakin. Itselläni paasto on monena vuonna ollut 40 päivän tauko Aihevapaasta, tänä vuonna varmaan sama.
Onko kellään ollut pääsiäiskalenteria? Joskus näin sellaisen palmusunnuntaista pääsiäiseen kestävän suklaakalenterin, oli kiva idea!
Meillä on pääsiäinen ympäri vuoden. Mies pitää jemmassa munaa ja mä kasvattelen tuuheaa ruohomätästä 👍
Viime vuonna mun lapsi sanoi ennen pääsiäista, että voitaisko laittaa kotiin pääsiäistunnelmaa. Eipä siihen pyyntöön voinut paljon muuta sanoa kuin että laitetaan! Ja sitten laitettiin. Mutta se ei siis olltu tammikuussa.
En, mutta Runebergin torttuja söin eilen
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pääsiäinen ympäri vuoden. Mies pitää jemmassa munaa ja mä kasvattelen tuuheaa ruohomätästä 👍
Kait ole värjännyt puskan vihreäksi?
Ensin on laskiainen ja olen jo silittänyt keittiön ja olohuoneen laskiaisverhot. Vaihdan ne sitten huomenna kun ensin pesen ikkunat-
VOI KYLLÄPÄ ALOITTAJA ON HAUSKA!!!!!
Ei laiteta nyt eikä pääsiäisenä.